Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Спеціалізована школа № 134 гуманістичного навчання та виховання» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Шолохова, буд. 17». I ЧЕРГА.
Очікувана вартість
599 369,00 UAH
UA-2022-09-30-007517-a ● 3eb675990ac44de29cecf11c811a6133
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Олена Потапенко +380634075064 potapenkoalena26@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2022 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 599 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 996,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 996,00 грн. (дві тисячі дев`ятсот дев`яносто шість грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2996 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Спеціалізована школа № 134 гуманістичного навчання та виховання» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Шолохова, буд. 17». I ЧЕРГА.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шолохова, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 17:35 |
Оголошення про проведення закупівлі – нова редакція.doc | |
05 жовтня 2022 17:35 |
Додаток 3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження – нова редакція.doc | |
05 жовтня 2022 17:35 |
Додаток 2 Проєкт договору нова редакція.doc | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 4 Інформаційна довідка.doc | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 5 Технічне завдання.doc | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.1. Технічна специфікація 1.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.2. Технічна специфікація 2.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.5. Технічна специфікація 5.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.7. Технічна специфікація 7.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 6 Зведений кошторисний розрахунок.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.3. Технічна специфікація 3.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.6. Технічна специфікація 6.rtf | |
30 вересня 2022 18:39 |
Додаток 7.4. Технічна специфікація 4.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
динамічна ціна не передбачає включання коштів на покриття ризиків
Дата подання: 04 жовтня 2022 19:48
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:20
Згідно документації закупівлі, договірна ціна є динамічна. Слід зазначити, що , згідно НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, (п.5.31., (б)) динамічна ціна не передбачає включання коштів на покриття ризиків. Відповідно, у учасників відсутня підстава при розрахунку вартості ціни пропозиції (договірної ціни) врахувати таку статтю витрат як «Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва». Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до пункту 1.4. додатку 5 та виключити необхідність врахування статі витрат «Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва» при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1.4 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить не просто вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).», а вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не повинна перевищувати суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 (вимоги для платників ПДВ).». Графа 4 зведеного кошторисного розрахунку – це кошторисна вартість будівельних робіт, що стосується підрядника щодо виконання будівельних робіт по об’єкту. Замовник не вимагає включати в договірну ціну будь-які роботи (супутні послуги), що не стосуються виконання саме будівельних робіт, зокрема, розроблення проєктно-кошторисної документації, технічний та авторський нагляд тощо. Замовник для платників ПДВ зазначає вимогу, щоб сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не перевищувала суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12. Тобто, договірна ціна учасника має містити тільки розрахунки, що стосуються виконання будівельних робіт у відповідності до норм чинного законодавства України. Замовник не вимагає порушувати будь-які норми з розрахунку договірної ціни щодо виконання будівельних робіт по об’єкту будівництва.
щодо розрахунку вартості ціни пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2022 19:49
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:21
Пунктом. 1.4. Додатку 5 Замовником вимагається: «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).» До складу Зведеного кошторисного розрахунку (Додаток 6) включені наступні глави: Глава 2. Об'єкти основного призначення; Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги; Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Крім того, до складу Зведеного кошторисного розрахунку входять: Кошторисний прибуток (П), Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І). Таким чином, Замовник вимагає розрахувати вартість ціни пропозиції (договірної ціни) з урахуванням вищезазначених статей витрат. Проте, предмет закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 46» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, 75 А». І ЧЕРГА (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відноситься до глави 2 Зведеного кошторисного розрахунку «Об'єкти основного призначення». Всі інші статті витрат - глава 10, глава 12, Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), Кошти на формування страхового фонду документації, Вартiсть проектних робiт з урахуванням единого податку, Вартiсть експертизи проектної документацiї з урахуванням единого податку 2%, Кошти на здійснення авторського нагляду з урахуванням единого податку 2% не відносяться до предмета закупівлі та не можуть бути враховані при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни). Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до пункту 1.4. додатку 5 та виключити необхідність врахування статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1.4 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить не просто вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).», а вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не повинна перевищувати суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 (вимоги для платників ПДВ).». Графа 4 зведеного кошторисного розрахунку – це кошторисна вартість будівельних робіт, що стосується підрядника щодо виконання будівельних робіт по об’єкту. Замовник не вимагає включати в договірну ціну будь-які роботи (супутні послуги), що не стосуються виконання саме будівельних робіт, зокрема, розроблення проєктно-кошторисної документації, технічний та авторський нагляд тощо. Замовник для платників ПДВ зазначає вимогу, щоб сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не перевищувала суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12. Тобто, договірна ціна учасника має містити тільки розрахунки, що стосуються виконання будівельних робіт у відповідності до норм чинного законодавства України.
Щодо інженера з охорони праці
Дата подання: 05 жовтня 2022 15:07
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 21:19
Пунктом 1 Додатку 3 передбачена обов’язкова наявність в учасника у штаті не менше 1 (одного) інженера з охорони праці. Але разом з тим відповідно до статті 15 ЗУ "Про охорону праці" запровадження служби охорони праці, що забезпечує наявність відповідних посад, передбачено лише для підприємств з кількістю працюючих 50 і більше осіб. Окрім того наявність інженера з охорони праці не передбачена "Вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відповідно до постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Працівники нашого підприємства пройшли навчання з охорони праці та мають відповідні посвідчення та протоколи, але разом з тим посада інженера з охорони праці відсутня на нашому підприємстві. Вимога щодо наявність в учасника у штаті не менше 1 (одного) інженера з охорони праці не відповідає чинному Законодавству України та є такою, що безпідставно звужує коло потенційних учасників лише до тих компаній, що мають у своєму штаті 50 і більше осіб та працівника відповідної посади. Виходячи з викладеного вище просимо вас прибрати вимогу тендерної документації щодо обов’язкової наявність в учасника у штаті не менше 1 (одного) інженера з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги спрощеної закупівлі не містять заборони щодо залучення інженера з охорони праці за сумісництвом, тому учасники можуть у складі пропозиції надавати відповідні інформацію та документи на особу, на яку покладено обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом у відповідності до кількості працюючих на підприємстві учасника.
Щодо навчання працівників
Дата подання: 05 жовтня 2022 15:27
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 21:20
В пункті 1 Додатку 3 наявна вимога надати сертифікати про проходження навчання спеціалістів по монтажу, програмуванню, введенню в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання, інформацію про марку (модель) / виробника якого учасник зазначив у відповідній довідці на вимогу замовника. Такі сертифікати мають бути надані на налагоджувальника та не менше ніж на одного електромонтера, що вказані у довідці з інформацією про чисельність працівників. "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відповідно до постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" передбачають чіткий перелік кадрових, технологічних та організаційних вимог до якого не входить сертифікати про проходження навчання спеціалістами. Окрім того необхідність надання таких документів ставить учасників, в тому числі і нас, у залежність від третіх осіб, що з урахуванням стиглого терміну подання тендерних пропозицій, безпідставно звужує коло потенційних учасників, а це в свою чергу суперечить основним принципам проведення закупівель. Виходячи з викладеного вище просимо вас прибрати вимогу тендерної документації щодо надання сертифікати про проходження навчання спеціалістів по монтажу, програмуванню, введенню в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання, інформацію про марку (модель) / виробника якого учасник зазначив у відповідній довідці на вимогу замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник окрім інформації на вимогу п. п. 1 – 13 ч. 3 вказаної статті в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію. Замовник з метою забезпечення ефективного процесу виконання робіт на об’єкті будівництва вважає за доцільне зазначити в додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформацію щодо надання у складі пропозиції сертифікатів про проходження навчання спеціалістів по монтажу, програмуванню, введенню в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання, інформацію про марку (модель) / виробника якого учасник зазначив у відповідній довідці на вимогу замовника. Такі сертифікати мають бути надані на налагоджувальника та не менше ніж на одного електромонтера, що вказані у довідці з інформацією про чисельність працівників. Замовник при організації закупівлі та робіт на об’єкті будівництва насамперед керується інтересами навчальних закладів та необхідністю своєчасного і раціонального використання бюджетних коштів, тому вважає за необхідне залучити до виконання робіт в навчальних закладах кваліфікованих працівників, які мають навики роботи з відповідним обладнанням, що може бути підтверджене лише відповідними документами про навчання. Виходячи з вищевикладеного, замовник не вважає дискримінаційною вимогу п. 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" |
581 735,88
UAH з ПДВ
|
581 735,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" #36640049 |
Переможець |
581 735,88
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2022 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:21
|
дод.угода №2 від 22.12.2022 договір №26ПД_22 від 03.11.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:41
|
дод.угода №1 від 17.11.2022 договір №26ПД_22 від 03.11.2022.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 11:45
|
договір №26ПД_22 від 03.11.2022.pdf | укладений |
03 листопада 2022 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26ПД/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26ПД/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |