Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (Вітрина холодильна, марміт перших страв, марміт других страв, прилавок для столових приборів з елементом нейтральним (кутом), елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000+1200))
Очікувана вартість
504 729,00 UAH
UA-2022-09-30-007144-a 72e676654a4742e4a2f476fc71202277
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антончик Ірина Іванівна

+380432520933 antonchukiruna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Код ЄДРПОУ: 38821236
Вебсайт: http://vpu.ldubgd.edu.ua
Місцезнаходження: 21020, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея 7
Контактна особа: Антончик Ірина Іванівна
+380432520933
antonchukiruna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 10:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2022 15:05
Очікувана вартість: 504 729,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Вітрина холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 штуки
Марміт перших страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 штуки
Марміт других страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 штуки
Прилавок для столових приборів з елементом нейтральним (кутом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
2 штуки
Елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000+1200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Код предмета закупівлі - 39310000-8 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо до поз.5 Додатку №2
Дата подання: 03 жовтня 2022 13:14
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 15:28
Уточніть, будь ласка, яка кількість нейтральних елементів (поз.5) вам потрібна взагалі. По одному елементу довжиною 1000мм и 1200мм або дві пари таких елементів? Але звертаємо вашу увагу, що в обох випадках загальна довжина лініїї, яка складатиметься саме з зазначених вами розмірів елементів не буде мати загальну довжину, яка вам потрібна "від 13,3м до 14,0м". Порахуйте ще раз і дайте відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На ваше запитання повідомляєм наступне.
У специфікації до товару, що наведено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме у пункті 5 зазначено "Елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000*+1200) (загальною довжиною 2200* мм) - 2 шт.". Із вказаної інформації слідує, що вказаний елемент повинен складатись з двох окремих частин (столів довжиною 1000* та 1200), а таких елементів має бути два, тобто, загальна кількість столів по 5-му пункту становить - 4 окремі столи, а саме: стіл 1000* - 2 шт. та 1200 - 2 шт.
Разом з тим надаємо роз'яснення щодо загальної довжини елементів зазначеної у Додатку 2: пункт 1 (1500х3=4500)+пункт 2 (1550х1=1500)+пункт 3 (1770х1=1770)+пункт 4 ((1000+600)х1=1600)+пункт 5 ((1000+1200)х2=4400) = 13820, що в свою чергу знаходиться в діапазоні від 13300мм до 14000мм.
Додатково звертаємо вашу увагу на те, що розміри зазначені в таблиці опису товару (Додаток 2) можуть різнитися в межах + - 100 мм.
Доброго дня, уточніть, будь ласка:
Дата подання: 04 жовтня 2022 12:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 12:38
Доброго дня, уточніть, будь ласка: Елемент нейтральний (стіл із двох частин 1000*+1200) (загальною довжиною 2200* мм) — 2 шт. Вам необхідно один комплект чи два?
Відповідь: Доброго дня.
На ваше запитання повідомляєм наступне.
У специфікації до товару, що наведено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме у пункті 5 зазначено "Елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000*+1200) (загальною довжиною 2200* мм) - 2 шт.". Із вказаної інформації слідує, що вказаний елемент повинен складатись з двох окремих частин (столів довжиною 1000* та 1200), а таких елементів має бути два, тобто, загальна кількість столів по 5-му пункту становить - 4 окремі столи, а саме: стіл 1000* - 2 шт. та 1200 - 2 шт., а загальна довжина елементів по 5-му пункту складає 4400мм (1000+1200+1000+1200).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник Ірина Миколаївна 364 000,00
UAH з ПДВ
364 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грабко Роман Костянтинович 434 000,00
UAH з ПДВ
414 952,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЛЄВІН ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 423 386,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Копошинська Алла Володимирівна " 469 804,00
UAH з ПДВ
469 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 504 720,00
UAH з ПДВ
504 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 15:31
Електронний підпис
10 жовтня 2022 15:30
01_Цінова проозиція.pdf
10 жовтня 2022 15:30
02_Порівняльна таблиця.pdf
10 жовтня 2022 15:30
03_Додаток 2.pdf
10 жовтня 2022 15:30
04_Довідка про товар.pdf
10 жовтня 2022 15:30
05_Свідоцтво.pdf
10 жовтня 2022 15:30
06_Паспорт та ІПН.pdf
10 жовтня 2022 15:30
08_Витяг ЄДРЮО.pdf
10 жовтня 2022 15:30
09_Письмове погодження.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2022 16:33
Електронний підпис
08 жовтня 2022 16:32
випіска з ЄДР.pdf
08 жовтня 2022 16:32
висновок СЕЕ (тепло).pdf
08 жовтня 2022 16:32
довідка з банку.pdf
08 жовтня 2022 16:32
паспорт_ ІПН.pdf
08 жовтня 2022 16:32
сертифікат відповід 2.pdf
08 жовтня 2022 16:32
сертифікат відповід.1.pdf
08 жовтня 2022 16:32
інші довідки.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2022 00:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Ірина Миколаївна

ФОП Грабко Роман Костянтинович

ФОП ЛЄВІН ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП "Копошинська Алла Володимирівна "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
#2755916567
Переможець 364 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 12:27

Документи

13 жовтня 2022 12:27
Електронний підпис
13 жовтня 2022 12:25
Протокол №55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Ірина Миколаївна
#2755916567
364 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2022 12:27
Електронний підпис
13 жовтня 2022 12:25
Протокол №55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:27
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 09:23
Додаткова угода 1-275.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 09:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 09:20
Договір 224 укладений
18 жовтня 2022 09:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вітрина холодильна 3 штуки 21 000,00
UAH
Марміт перших страв 1 штуки 30 000,00
UAH
Марміт других страв 1 штуки 40 000,00
UAH
Прилавок для столових приборів з елементом нейтральним (кутом) 1 штуки 24 000,00
UAH
Елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000+1200) 2 штуки 60 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв'язку із аварійним знеструмленням основних джерел електропостачання у місті Рівне, що підтверджено листом ПАТ "Рівнеобленерго" від 18.11.2022 №96/56-20 дійшли згоди внести зміни до Договору від 18.10.2022 року №224
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/275
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вітрина холодильна 3 штуки 21 000,00
UAH
Марміт перших страв 1 штуки 30 000,00
UAH
Марміт других страв 1 штуки 40 000,00
UAH
Прилавок для столових приборів з елементом нейтральним (кутом) 1 штуки 24 000,00
UAH
Елемент нейтральний (стіл з двох частин 1000+1200) 2 штуки 60 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 12 грудня 2022
Сума оплати за договором: 364 000,00
UAH