Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання дороги комунальної власності (поточний ремонт) по вул.Сагайдачного в смт.Добротвір, Червоноградського району,Львівської області (код ДК 021:2015 код 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Код ДК 021:2015: 45233223-8 — Відновлення покриття проїжджої частини доріг).
Очікувана вартість
4 248 681,00 UAH
UA-2022-09-30-006892-a 5128ea06e76f4c0fb06b463de1ad30bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тенетюх Марія Володимирівна

380680560111 tenetiukhmarija123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Добротвірська селищна рада Червоноградського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04374128
Місцезнаходження: 80411, Україна , Львівська обл., селище міського типу Добротвір, вулиця Івана Франка, будинок 20
Контактна особа: Тенетюх Марія Володимирівна
380680560111
tenetiukhmarija123@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 4 248 681,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 243,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: вимагається електронна банківська гарнтія з грошовим покриттям на суму 127 000,00 грн. (детальніше у п.2 додатку 1 та додатку 5 до оголошення)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 127000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання дороги комунальної власності (поточний ремонт) по вул.Сагайдачного в смт.Добротвір, Червоноградського району,Львівської області (код ДК 021:2015 код 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Код ДК 021:2015: 45233223-8 — Відновлення покриття проїжджої частини доріг).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80411, Україна, Львівська область, смт. Добротвір, вул. Сагайдачного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45233223-8 — Відновлення покриття проїжджої частини доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

вимагається електронна банківська гарнтія з грошовим покриттям на суму 127 000,00 грн. (детальніше у п.2 додатку 1 та додатку 5 до оголошення)

Сума забезпечення: 127000 UAH
30 вересня 2022 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 16:24
Оголошення вул. Сагайдачного.doc
30 вересня 2022 16:24
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
30 вересня 2022 16:24
Додаток 2 (Технічне завдання).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 4 108 712,36
UAH з ПДВ
4 108 712,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 10:44
Електронний підпис
07 жовтня 2022 10:44
29100 ТОВ ВЕЛЬТ КАПІТАЛ p7s.7z
07 жовтня 2022 10:44
Виписка.pdf
07 жовтня 2022 10:44
Довідка покриття.pdf
07 жовтня 2022 10:44
Залісся 69.rar
07 жовтня 2022 10:44
Ліцензія АВК 2022.pdf
07 жовтня 2022 10:44
Ліцензія.pdf
07 жовтня 2022 10:44
ПДВ.pdf
07 жовтня 2022 10:44
Платіжне доручення.pdf
07 жовтня 2022 10:44
баланси.rar
07 жовтня 2022 10:44
відповідність.pdf
07 жовтня 2022 10:44
довідки з банку.rar
07 жовтня 2022 10:44
дозвіл 2.pdf
07 жовтня 2022 10:44
кваліфікація.pdf
07 жовтня 2022 10:44
кошторис сагайдачного.pdf
07 жовтня 2022 10:44
накази на призначення.pdf
07 жовтня 2022 10:44
паспорт директора код.pdf
07 жовтня 2022 10:44
посвідчення.rar
07 жовтня 2022 10:44
протокол сагайдачного.pdf
07 жовтня 2022 10:44
сертифікати ISO.pdf
07 жовтня 2022 10:44
сімбо завод.rar
07 жовтня 2022 10:44
техніка.rar
07 жовтня 2022 10:44
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 4 108 712,36
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 15:49

Документи

11 жовтня 2022 15:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2022 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
4 108 712,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2022 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2023 11:48
додаткова угода №7 вул. Сагайдачного.pdf зміни до договору
16 листопада 2023 11:47
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2023 11:41
дод. угода №6 вул. Сагайдачного продовження терміну.pdf зміни до договору
21 серпня 2023 11:36
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 15:42
дод угода №5 вул. Сагайдачного.pdf зміни до договору
22 травня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2023 17:37
дод угода №4 вул.Сагайдачного.pdf зміни до договору
21 лютого 2023 17:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:51
дод угода №3 вул Сагайдачного.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:49
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:36
дод угода вул Сагайдачного.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 15:35
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 20:18
Договір №20-10 01 від 20.10.2022.pdf укладений
20 жовтня 2022 20:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору у зв'язку з продовженням дії правового режиму воєнного стану згідно з Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо, виконання робіт. У процесі виконання робіт по даному об’єкту виникало ряд непередбачуваних обставин, які суттєво вплинули на строки його виконання, а саме: 1. Погодно-кліматичні умови. 2. Воєнний стан в Україні продовжено до 19.02.2023 року, строк проведення загальної мобілізації також продовжується з 21 листопада 2022 р. на 90 діб, під час воєнного стану діють та діяли наступні обмеження: -особливий режим в'їзду та виїзду, обмеження свободи пересування громадян та транспортних засобів; -заборона громадянам, які перебувають на військовому або спеціальному обліку змінювати місце проживання без дозволу; Наслідком зазначеного є: зменшення кількості працівників, із-за мобілізації до лав ЗСУ та тероборони та ін. Отже, вищевикладене унеможливлює виконання робіт у строки встановлені зазначеними Договорами.
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо, виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору у зв'язку з продовженням дії правового режиму воєнного стану згідно з Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору у зв'язку з продовженням дії правового режиму воєнного стану згідно з Указом Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-10/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 15 листопада 2023
Сума оплати за договором: 4 054 660,84
UAH (в тому числі ПДВ 675 776,81 UAH)