Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» м. Київ, вул. Симиренка, 11» (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
549 948,70 UAH
UA-2022-09-30-005937-a 678e6394543b481eb1e7a195f8ddd221
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2022 13:43
Очікувана вартість: 549 948,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках».
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 23.12.2022. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» м. Київ, вул. Симиренка, 11»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Симиренка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
30 вересня 2022 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 15:14
Оголошення.doc
30 вересня 2022 15:14
Інструкція учасникам_БМР.doc
30 вересня 2022 15:14
Додаток 1 Обсяги.doc
30 вересня 2022 15:14
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
30 вересня 2022 15:14
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
30 вересня 2022 15:14
Додаток 4 Проект договору.docx
30 вересня 2022 15:14
Додаток 3 Вимоги до учасника.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 489 685,98
UAH з ПДВ
489 685,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР" 531 083,99
UAH з ПДВ
531 083,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 17:22
Електронний підпис
10 жовтня 2022 17:21
13. Копії дипломів ІТП.pdf
10 жовтня 2022 17:21
7. Копії витягів ОСВ.pdf
10 жовтня 2022 17:21
34. Пропозиція учасника.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2022 14:31
Електронний підпис
11 жовтня 2022 10:50
Електронний підпис
11 жовтня 2022 10:48
16. Довідка Стаття 17.pdf
11 жовтня 2022 10:48
11.3. Статут.pdf
10 жовтня 2022 19:44
Електронний підпис
10 жовтня 2022 19:37
14.1. Гаранійний строк.pdf
10 жовтня 2022 19:37
11. Повноваження.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Пропозиція учасника.pdf
10 жовтня 2022 19:37
7. Захист довкілля.pdf
10 жовтня 2022 19:37
4.4. Працевлаштування.pdf
10 жовтня 2022 19:37
13.1. Лист-згода договір.pdf
10 жовтня 2022 19:37
6. Дозвіл.pdf
10 жовтня 2022 19:37
2. Довідка досвід.pdf
10 жовтня 2022 19:37
1295.imd
10 жовтня 2022 19:37
2.2. Відгуки.pdf
10 жовтня 2022 19:37
3.1. Паспорта.pdf
10 жовтня 2022 19:37
3.2. Висновок експертиз.pdf
10 жовтня 2022 19:37
3. Обладнання.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 489 685,98
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 17:36
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР"
#40999591
Переможець 531 083,99
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 17:38

Документи

12 жовтня 2022 17:36
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2022 17:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2022 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР"
#40999591
531 083,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2022 17:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 17:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:14
Ду1 від 28.12.2022 до дог 48 Зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:11
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 11:00
Договір № 48-Г-БМ-70х30 від 27.10.2022 фасад Алмаз-6.pdf укладений
27 жовтня 2022 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивної обставини, а саме – під час виконання робіт з утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» за адресою вулиця Симиренка,11, було змінено ділянки утеплення в результаті чого не виконувались роботи по утепленню парапетів та відкосів, а також під час виконання робіт не виникла необхідність у використанні коштів на покриття додаткових витрат. Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 48-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 469 647,70
UAH (в тому числі ПДВ 78 274,62 UAH)