Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг із благоустрою населених пунктів – поточний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №86 «вул. Олега Балацького» по вулиці Сергія Табали в м. Суми
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2022-09-30-004258-a cecfd38634b749d287860aa3778ed069
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг із благоустрою населених пунктів – поточний ремонт об’єкту благоустрою – зупинки громадського транспорту №86 «вул. Олега Балацького» по вулиці Сергія Табали в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, зупинка громадського транспорту №86 «вул. Олега Балацького» по вулиці Сергія Табали в м. Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг • Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2022 рік. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2022 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 13:24
Додаток №2.doc
30 вересня 2022 13:24
Оголошення.doc
30 вересня 2022 13:24
Додаток №3.docx
30 вересня 2022 13:24
Додаток №1 Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кумеда Руслана Петрівна 118 949,00
UAH з ПДВ
118 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2022 14:36
Електронний підпис
08 жовтня 2022 14:35
1. повноваження.pdf
08 жовтня 2022 14:35
3. кошторис.pdf
08 жовтня 2022 14:35
4. договір проєкт.pdf
08 жовтня 2022 14:35
5. акт огляду.pdf
08 жовтня 2022 14:35
6. досвід.pdf
08 жовтня 2022 14:35
6_2 акт досвід.pdf
08 жовтня 2022 14:35
6_3 досвід дог.pdf
08 жовтня 2022 14:35
7. погодження тз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кумеда Руслана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кумеда Руслана Петрівна
#2993215045
Переможець 118 949,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 09:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Кумеда Руслана Петрівна #2993215045

№ рішення у справі

70/65-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 жовтня 2022 09:22
Електронний підпис
13 жовтня 2022 09:22
Протокол №203_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кумеда Руслана Петрівна
#2993215045
118 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2022 09:22
Електронний підпис
13 жовтня 2022 09:22
Протокол №203_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 12:36
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 10:31
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 10:30
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 14:53
Договір №479-б_0001.pdf укладений
19 жовтня 2022 14:52
Додаток №1_0001.pdf укладений
19 жовтня 2022 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): По причині нестабільного електропостачання, спричиненого пошкодженням та руйнуванням об"єктів енергетичної інфраструктури внаслідок військової агресії російської федерації, термін надання послуг за Договором №479-б від 19.10.2022 продовжений до 21.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 479-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 479-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 113 628,00
UAH