Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові вікна у будівлі головного корпусу та адміністрації за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 19
Очікувана вартість
516 300,00 UAH
UA-2022-09-30-001185-a bcc2c8a4334248628d6136b3d3ebc212
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Бондар

+380567200473 lpu4.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984624
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Анжела Бондар
+380567200473
lpu4.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2022 15:29
Очікувана вартість: 516 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 581,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові вікна у будівлі
головного корпусу та адміністрації за адресою: м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для придбання матеріалів Аванс 3 Робочі 30
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2022 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 10:01
Форма Комерційна пропозиція вікна.doc
30 вересня 2022 10:01
Креслення.docx
30 вересня 2022 10:01
Договір надання послуг вікна.docx
30 вересня 2022 10:01
Технічні вимоги.docx
30 вересня 2022 10:01
Оголошення вікна.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2022 09:36
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: в зв’язку з внесенням змін до технічних вимог з збільшенням обсягу закупівлі.
Документи:
07 жовтня 2022 09:36
Електронний підпис
07 жовтня 2022 09:36
Протокол № 136.pdf