Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий з шухлядами та прибудовою; Стіл письмовий з шухлядами
Очікувана вартість
20 200,00 UAH
UA-2022-09-29-010098-a 18f294ea106044379effb478866ae4f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Лариса Вікторівна

+380512444388 centr_perv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Код ЄДРПОУ: 05483182
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126
Контактна особа: Костюк Лариса Вікторівна
+380512444388
centr_perv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл письмовий з шухлядами та прибудовою з ламінованої ДСП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штуки
Стіл письмовий з шухлядами з ламінованої ДСП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Стіл письмовий з шухлядами та прибудовою; Стіл письмовий з шухлядами Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 вересня 2022 23:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Милєва Наталя Василівна
#2995906100
Переможець 20 200,00
UAH
29 вересня 2022 23:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 13:54
Договір укладений
29 вересня 2022 23:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2022 — 31 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 20 200,00
UAH