Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – видалення аварійних та сухостійних дерев у Вознесенівському, Дніпровському, Заводському та Хортицькому районах м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
1 866 626,00 UAH
UA-2022-09-29-009535-a 35db0bb7d16244b1ba501381d8af0b69
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 17:00
Очікувана вартість: 1 866 626,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 333,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Проведення спрощеної закупівлі у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями – видалення аварійних та сухостійних дерев у Вознесенівському, Дніпровському, Заводському та Хортицькому районах м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Вознесенівський, Дніпровський, Заводський, Хортицький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 10000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
29 вересня 2022 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:44
Оголошення.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 5_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 4_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 2_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 1_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 7_с Проект договору видалення дерев.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 11_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 9_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 10_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 6_с технічне завдання.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 3_с кваліфікація.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 8_с.docx
29 вересня 2022 17:44
Додаток 12_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВАГРУПП" 1 858 112,28
UAH з ПДВ
1 858 112,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 жовтня 2022 12:00
Електронний підпис
17 жовтня 2022 08:13
Гарантія 4362-22.7z
17 жовтня 2022 08:13
Витяг із Статуту (5).7z
17 жовтня 2022 08:13
Лист для клієнтів (3).7z
17 жовтня 2022 08:13
Лист здійснення БД (1).7z
17 жовтня 2022 08:13
Наказ Фролова Ю.М (5).7z
17 жовтня 2022 08:13
Протокол НР (5).7z
17 жовтня 2022 08:13
Свідоцтво РА (5).7z
17 жовтня 2022 08:13
Банківська Ліцензія (5).7z
07 жовтня 2022 13:54
Електронний підпис
07 жовтня 2022 13:38
1.Пропозиція учасника.pdf
07 жовтня 2022 13:38
Гарантія UA-2022-09-29-009535-a.zip
07 жовтня 2022 13:38
25.Кошторис.pdf.(1).P7S
07 жовтня 2022 13:38
2.Довідка про МТБ.pdf
07 жовтня 2022 13:38
46.Довідка про податок.pdf
07 жовтня 2022 13:38
25.Кошторис.pdf
07 жовтня 2022 13:38
15.ЦПД (9 працівників) .pdf
07 жовтня 2022 13:38
2.Довідка про МТБ.pdf.(1).P7S
07 жовтня 2022 13:38
Гарантія UA-2022-09-29-009535-a.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАГРУПП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВАГРУПП"
#44634265
Переможець 1 858 112,28
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 18:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВАГРУПП"
#44634265
1 858 112,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 17:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 08:13
ДУ № 2 до договору № 22.22.26 від 17.10.2022.pdf.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 08:05
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:13
ДУ № 1 до договору № 22.22.26 від 17.10.2022.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 12:12
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 10:35
Договір № 22.22.26 від 17.10.2022.pdf укладений
19 жовтня 2022 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22/22/26
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 22.22.26 від 17.10.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 22/22/26
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору № 22.22.26 від 17.10.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 111 141,36
UAH