Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо розміщення і обслуговування ВЕБ - модуля автоматичної публікації даних системи електронного голосування «Голос», розробки додаткового модуля на веб-сервер системи голосування (для проведення заходів обласної ради в дистанційній формі) (ДК 021:2015 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, 72211000-7 Послуги з розробки системного і користувацького програмного забезпечення)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-09-29-009441-a 7bf2312a31a844088d180ad4d04c4809
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Сорочинська

+380953087407 sorochynska.oblrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Вікторія Сорочинська
+380953087407
sorochynska.oblrada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Закупівля послуг здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) на виконання пунктів 2.8, 2.9, 2.10, 2.12 напряму 2 Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2021 – 2023 роки, затвердженої рішенням пленарного засідання другої сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 29.12.2020 № 58 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2021 – 2023 роки» (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо розміщення і обслуговування ВЕБ - модуля автоматичної публікації даних системи електронного голосування «Голос», розробки додаткового модуля на веб-сервер системи голосування (для проведення заходів обласної ради в дистанційній формі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72211000-7 — Послуги з розробки системного та користувацького програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично наданих послуг безготівковим перерахуванням коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7-ми робочих днів із дня отримання рахунку та акту прийому-передачі наданих послуг (надалі – Акт) та по мірі надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг за Договором на реєстраційний рахунок Замовника. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2022 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:21
Оголошення 72210000-0.docx
29 вересня 2022 17:21
Проєкт договіру Голос.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавінський В.В. 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавінський В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавінський В.В.
#2687216977
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 09:16

Документи

12 жовтня 2022 09:16
Електронний підпис
12 жовтня 2022 09:14
Протокол 20.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій