Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2022-09-28-004104-a 80a16f246c2c41f0a41df6471dfbf27f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Олексій Васильович

380443339161 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Шевченко Олексій Васильович
380443339161
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2022 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 12:30
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт кабінетів амбулаторно-консультативного відділення КНП «КМКЛ №7», м. Київ, вул. Котельникова, 95.КОРИГУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2022 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 12:01
ДОДАТОК 1 КАП РЕМ АКВ ВІКНА.rtf
28 вересня 2022 12:01
ОГОЛОШЕННЯ РОБОТИ ВІЙНА АКВ вікна 09.2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 4 154 801,16
UAH з ПДВ
4 154 801,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 11:52
Електронний підпис
07 жовтня 2022 11:50
40. Лист-відгук дог. 153.pdf
07 жовтня 2022 11:50
56. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2022 11:50
43. Сертифікати IS0.pdf
07 жовтня 2022 11:50
46. Фін.звіт. 2021 ІН.pdf
07 жовтня 2022 11:50
55. Паспорт Лисенко Ю.М..pdf
07 жовтня 2022 11:50
47. 2021 ІН КВИТАНЦІЯ.pdf
07 жовтня 2022 11:50
38. Аналог дог. 153 КП ГВП.pdf
07 жовтня 2022 11:50
71. ОП електроустановки.pdf
07 жовтня 2022 11:50
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 жовтня 2022 11:50
75. Технічне завдання.pdf
07 жовтня 2022 11:50
72. ОП пожежна безпека.pdf
07 жовтня 2022 11:50
60. Витяг з ЄДР на 20.10.2021.pdf
07 жовтня 2022 11:50
10. Проект договору .pdf
07 жовтня 2022 11:50
74. Акт огляду об'єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Переможець 4 154 801,16
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 15:45

Документи

07 жовтня 2022 15:45
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:45
Протокол 190.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
4 154 801,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 15:45
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:45
Протокол 190.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2023 15:53
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2023 09:08
д у 4 дог 155.PDF зміни до договору
09 травня 2023 09:07
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2023 15:50
д у 3 дог 155.PDF зміни до договору
20 лютого 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2023 11:21
д у 2 дог 155.PDF зміни до договору
16 лютого 2023 11:20
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 16:32
д у 1 дог 155.PDF зміни до договору
23 листопада 2022 16:31
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 15:04
дог 155.pdf укладений
17 жовтня 2022 15:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт кабінетів амбулаторно-консультативного відділення КНП «КМКЛ №7», м. Київ, вул. Котельникова, 95.КОРИГУВАННЯ 1 роботи 4 154 801,16
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку виконання робіт у зв'язку з продовження воєнного стану в Україні
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене доповнення до Договору без корегуванння видів та об'ємів робіт в рамках Договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку виконання робіт у зв'язку з продовження воєнного стану в Україні
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягів та суми Договору
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт кабінетів амбулаторно-консультативного відділення КНП «КМКЛ №7», м. Київ, вул. Котельникова, 95.КОРИГУВАННЯ 1 роботи 4 153 317,45
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 20 травня 2023
Сума оплати за договором: 4 153 317,45
UAH (в тому числі ПДВ 692 219,57 UAH)