Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та вивезення опалого листя
Очікувана вартість
149 867,92 UAH
UA-2022-09-27-011269-a c60ed127af45429497f59685cc274b8e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Василь Миколайович

380974529265 gs_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гребінківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04359152
Місцезнаходження: 08662, Україна , Київська обл., смт Гребінки, проспект Науки, 2
Контактна особа: Руденко Василь Миколайович
380974529265
gs_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2022 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2022 15:53
Очікувана вартість: 149 867,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 метри кубічні
Послуги з прибирання та вивезення опалого листя з території населених пунктів Гребінківської селищної територіальної громади, Білоцерківський район, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08662, Україна, Київська область, смт Гребінки, проспект Науки, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у розмірі повної вартості виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів з дати підписання акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2022 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 18:29
Проєкт договору.doc
27 вересня 2022 18:29
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 жовтня 2022 15:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Здійснення закупівлі стало неможливим через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: вартість предмета закупівлі вказана без ПДВ
Документи:
05 жовтня 2022 15:16
Електронний підпис
05 жовтня 2022 15:14
File 1.PDF