Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Проведення технічного обстеження, з подальшим наданням технічного звіту, проведення обмірів обсягів робіт, з подальшим виконанням дефектних актів та складанням в повному обсязі кошторисної документації для проходження експертизи, проведення супроводу експертизи кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту)
Очікувана вартість
1 485 000,00 UAH
UA-2022-09-27-001077-a 96eab0f444634bc18d700869d76258c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайліна Ірина Василівна

0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Вебсайт: https://seaport.com.ua/
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Михайліна Ірина Василівна
0487388177
I.MYKHAILINA@IMTP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2022 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 485 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Місце надання послуг – Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Праці,6
Обсяг закупівлі – 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
(Проведення технічного обстеження, з подальшим наданням технічного звіту, проведення обмірів обсягів робіт, з подальшим виконанням дефектних актів та складанням в повному обсязі кошторисної документації для проходження експертизи, проведення супроводу експертизи кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після надання послуг, передбачених в 1-му етапі, Замовник здійснює оплату 40% (сорок відсотків) вартості послуг передбачених в 1-му етапі, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником рахунку у разі відсутності зауважень з боку Замовника до наданих послуг при підписанні акту приймання – передачі наданих послуг Аванс 15 Банківські 40
Надання послуг остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником після завершення 2-го етапу послуг, отримання передбаченої Договором документації та позитивного експертного звіту протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг з моменту отримання Замовником рахунку Пiсляоплата 60 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2022 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 09:42
Оголошення 71240000.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

формат
Дата подання: 27 вересня 2022 15:52
Дата відповіді: 28 вересня 2022 08:57
п.10. "Учасник повинен обов’язково мати: пристрої для друку форматів А4-А3 та кольорового друку А1 ". Для повноти картини пропоную включити вимогу щодо наявності пристрою кольорового друку формату А0 типу HP DesignJet, обов'язково з Wi-Fi
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення.
У відповідь на ваше запитання зазначаємо наступне.
Відповідно до п.10 Додатку 2 до Оголошення, учасник повинен бути забезпечений необхідною комп’ютерною технікою (комп’ютери/ноутбуки), в тому числі обов’язково мати: пристрої для друку форматів А4-А3 та кольорового друку А1 та необхідну вимірювальну техніку та обладнання для проведення необхідних інженерних робіт (тахеометр, склерометр, далекомір лазерний, цифровий фотоапарат та інше обладнання для відповідних видів робіт).
Тож, якщо Ви вважаєте, що для виконання технічного завдання необхідна наявність пристрою кольорового друку формату А0 типу HP DesignJet, обов'язково з Wi-Fi, Ви можете зазначити його наявність у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для надання послуг.
щодо відсутності технічних характеристик ГТС
Дата подання: 30 вересня 2022 17:15
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 08:53
Шановний Замовнику! В технічному завданні відсутні основні технічні характеристики ГТС, а саме: довжина; основіні конструктивні рішення; глибини біля кордону. Без цих даних неможливо визначити вартість обстеження. Просимо уточнення цих даних!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення.
У відповідь на ваше запитання зазначаємо наступне. В технічному завданні відсутні об’єкти ГТС.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЕДЬ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2022 12:44
Електронний підпис
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 03.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Витяг ЄДР - OpenData.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - баланс.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Витяг стан рахунку.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Приват - рахунок.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 01.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Кедь АА - Код.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Погодження з ТЗ.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - статут.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Лист-згода.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 04.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Звіт 2021.PDF
06 жовтня 2022 12:43
Приват - позика.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Кедь АА - Паспорт.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Проект договору.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Кедь АА - Проживання.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Додаток до оголошення.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - підприємство.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 05.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 02.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Витяг ЄДР.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Договір + відгук - 06.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Погодження з проектом.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Звіт 2020.PDF
06 жовтня 2022 12:43
Додаток до договору.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Лист-згода - 2.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Доручення про особу.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Виписка ФОП Кедь АА.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Квитанція 2.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - договори.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - працівники.pdf
06 жовтня 2022 12:43
Довідка - обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЕДЬ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЕДЬ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2664315110
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 09:23

Документи

07 жовтня 2022 09:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЕДЬ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2664315110
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 09:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:15
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2022 14:10
Дод. угода №1 22_73 Оз.pdf зміни до договору
11 жовтня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 14:07
Договір 22_73 Оз.pdf укладений
11 жовтня 2022 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 22/73-Оз
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 350 000,00
UAH