Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонери)
Очікувана вартість
18 200,00 UAH
UA-2022-09-26-010670-a 02986a6190fa4122be81fb2a68c11e52
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Мироненко

+380567451049 tenddog@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Ігор Мироненко
+380567451049
tenddog@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2022 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 16:00
Очікувана вартість: 18 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2022 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:19
Оголошення обсл. конд..doc
29 вересня 2022 17:19
Зміни оголошення обслуг. конд..doc
26 вересня 2022 17:21
09-26 Вимоги обсл. конд..doc
29 вересня 2022 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 17:19
Оголошення обсл. конд..doc
26 вересня 2022 17:21
09-26 Оголошення обсл. конд..doc
29 вересня 2022 17:19
Зміни оголошення обслуг. конд..doc
26 вересня 2022 17:21
09-26 Вимоги обсл. конд..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності виробничо-технічної бази
Дата подання: 29 вересня 2022 09:25
Дата відповіді: 29 вересня 2022 17:23
Шановний Замовник, наявність у Учасника виробничо-технічної бази, це дискримінаційна вимога, прошу прибрати її. Учаснику достатньо мати матеріально-технічну бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі та мати власний автомобіль для оперативного реагування на гарантійні виклики при аваріях. Тим паче, що роботи будуть виконуватися без демонтажу кондиціонерів, безпосередньо за адресою вул. Воскресенська, буд. 16, Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Огляд об'єкту
Дата подання: 29 вересня 2022 10:25
Дата відповіді: 29 вересня 2022 17:23
Прошу надати робочий номер телефону відповідального за закупівлю для узгодження часу огляду об'єкту, оскільки телефон (056) 778-12-07 не відповідає.
Відповідь: Контакти згідно оголошення до закупівлі (телефон та e-mail)
Потужність кондиціонеру?
Дата подання: 29 вересня 2022 10:31
Дата відповіді: 29 вересня 2022 17:25
Кондиціонер Midea Xtreme Save Eco Яка потужність кондиціонеру?
Відповідь: Кондиціонер 18 Btu
НПАОП ?
Дата подання: 29 вересня 2022 12:26
Дата відповіді: 29 вересня 2022 17:26
"Наявність атестованих (додати сканкопії посвідчень) фахівців на роботи під тиском" --- прошу внести зміни до оголошення, зазначивши НПАОП, за яким саме проводилась атестація?
Відповідь: Згідно оголошення до закупівлі та послуг, що є предметом закупівлі
Як потрапити на огляд об'єкту, якщо за телефонним номером не додзвонитися, за адресою Замовника надання послуг ніхто не відчиняє!!!!!?????
Дата подання: 29 вересня 2022 16:50
Дата відповіді: 29 вересня 2022 17:29
Відповідь: Контакти згідно оголошення до закупівлі (телефон та e-mail)
Щодо надмірних вимог
Дата подання: 30 вересня 2022 12:32
Дата відповіді: 30 вересня 2022 18:25
Вимога у п.п. 4.1 п. 4 "Наявність атестованих (додати сканкопії посвідчень) працівників монтажників кондиціонерів та вентиляційних систем" - надмірна і не є об'єктивно необхідною для успішного виконання даного договору, так як здійснюється закупівля послуги з ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (не монтажу) ОБЛАДНАННЯ (не систем вентиляції). Шановний Замовник, внесіть зміни до Документації спрощеної закупівлі, вилучивши цю вимогу відповідно до п.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу вважаємо необхідною для виконання послуг з технічного обслуговування обладнання (кондиціонери).
Прошу внести зміни!
Дата подання: 30 вересня 2022 14:14
Дата відповіді: 30 вересня 2022 18:26
Шановний Замовник, прошу внести зміни до Проєкту договору про надання послуг з технічного обслуговування, замінивши у п.п 2.1 та 2.3 вираз "механік Виконавця" на "Виконавець" оскільки фізична особа-підприємець, за наявності усіх дозвільних документів, може виконувати даний вид робіт одноосібно.
Відповідь: Вважаємо заміну виразу не суттєвою.
Повна заправка холодоагенту з ремонтом витоку
Дата подання: 30 вересня 2022 14:15
Дата відповіді: 30 вересня 2022 18:26
Шановний Замовник, Ви проводите закупівлю послуги з технічного обслуговування кондиціонерів. Прошу виключити з Технічних вимог вираз "повна заправка холодоагенту з ремонтом витоку" оскільки демонтаж, ремонт та монтаж спліт-систем не є складовою частиною предмету даної закупівлі. Цей вид робіт має узгоджуватись додатковим договором та оплатою.
Відповідь: Вимога є складовою послуги з технічного обслуговування обладнання (кондиціонери).
Щодо оператора
Дата подання: 30 вересня 2022 15:20
Дата відповіді: 30 вересня 2022 18:26
Шановний Замовник, поясніть шостий підпункт пункту 2.3 розділу 2 Проєкту договору про надання послуг з технічного обслуговування "допускати до роботи на обладнанні операторів, які пройшли первинне навчання". Про яких операторів йде мова? Якщо пункт помилковий, прошу виключити його з Проєкту договору.
Відповідь: Працівники Виконавця, які здійснюють надання послуг за договором.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Онищенко О.В. 16 900,00
UAH з ПДВ
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 08:18
Електронний підпис
07 жовтня 2022 08:17
1.1 Додаток 1 Пропозиція.doc
07 жовтня 2022 08:17
1.2. Додаток 2.docx
07 жовтня 2022 08:17
1.2. Додаток 2.docx.asice.zip
07 жовтня 2022 08:17
1.3 Довідка.docx
07 жовтня 2022 08:17
1.3 Довідка.docx.asice.zip
07 жовтня 2022 08:17
1.4 Довідка про огляд.docx
07 жовтня 2022 08:17
2 Довідки_студенти.pdf
07 жовтня 2022 08:17
4.6 Витяг єдр.pdf
07 жовтня 2022 08:17
Довідка з банку (1).pdf
07 жовтня 2022 08:17
Довідка з банку (2).pdf
07 жовтня 2022 08:17
Сертифікат Hisense Горєв.pdf
07 жовтня 2022 08:17
Сертифікат Hisense Жим.pdf
07 жовтня 2022 08:17
Сертифікат Hisense.pdf
07 жовтня 2022 08:17
акт огляду.jpg
07 жовтня 2022 08:17
акт огляду.jpg.asice.zip
07 жовтня 2022 08:17
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Онищенко О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Онищенко О.В.
#2879814314
Переможець 16 900,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 11:56

Документи

12 жовтня 2022 11:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2022 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Онищенко О.В.
#2879814314
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2022 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 13:05
10-2022 П.pdf укладений
21 жовтня 2022 19:43