Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лопати снігозбиральні, лопати порідні
Очікувана вартість
207 900,00 UAH
UA-2022-09-26-007089-a 8711c6c8e5284d1db61a03792a878fd0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сухін Роман Олександрович

380443097513 pk_mtz13@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Сухін Роман Олександрович
380443097513
pk_mtz13@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2022 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 16:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2022 12:07
Очікувана вартість: 207 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 079,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»

UA-P-2022-09-26-001799-a
«Затверджено»
м. Київ 26.09.2022 року
Уповноважена особа:
Сухін Роман____________


1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
Місцезнаходження: місто Київ--------
ЄДРПОУ: 41022900
Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 44510000-8 Знаряддя (Лопати снігозбиральні, лопати порідні)
Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): не передбачено.
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) – відповідно додатку 1 оголошення;
Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
7) очікувана вартість предмета закупівлі 207 900,00 (двісті сім тисяч дев’ятсот грн. 00коп.) з ПДВ
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 30.09.2022 року до 16 год. 00 хв.
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 05.10.2022 року до 16 год. 00 хв.
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна.
Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня.
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1%
14) Інша інформація:
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Лопата снігозбиральна з ручкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
450 штуки
Лопата порідна ЛПР з ручкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня.Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. Мова пропозиції українська. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2022 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 14:45
Оголошення11.docx
26 вересня 2022 14:45
Обгрунтування_лопати_ціна.docx
26 вересня 2022 14:45
Договір_проєкт_забезпечення_лопати.docx
26 вересня 2022 14:45
Обгрунтування_лопати.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО" 202 527,00
UAH з ПДВ
202 527,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕНЕРА 207 900,00
UAH з ПДВ
207 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2022 13:46
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 15:20
Електронний підпис
05 жовтня 2022 15:18
Статут.pdf
05 жовтня 2022 15:18
Висновок ДСЕЕ ЛІОН.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Відомості з ЄДР завір.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Фінансовий звіт 1 кв.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Фінансовий звіт рік 2021.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Виписка ЄДР завір.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Витяг ПДВ 2021.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Рішення власника.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Проект договору.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Паспорт ЛПР.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Щодо сертифікації.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довідка щодо санкцій.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довідка про обєднання.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довідка щодо законів.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довідка ст.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
05 жовтня 2022 15:17
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2022 15:17
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2022 22:47
Електронний підпис
04 жовтня 2022 22:46
Квал.rar
04 жовтня 2022 22:46
Тех.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"

ТОВ ТЕНЕРА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"
#36726115
Переможець 202 527,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"
#36726115
202 527,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 14:52
Звіт .doc укладений
30 листопада 2023 14:51
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 13:35
Повідомлення Додаткова угода.doc зміни до договору
02 грудня 2022 13:35
ДУ-1 22423 01.12.2022.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 13:35
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 15:20
договір.pdf укладений
26 жовтня 2022 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2). унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2022-09-26-007089-a 3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 22.10.2022, ПК/МТЗ/22423/Ю 4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО". 5). ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 36726115 6). Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: вул. Академіка Янгеля, буд. 28, оф. 1, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49000, тел. +380676805256 7). дата внесення змін до договору: 01.12.2022. 8). випадки для внесення змін до істотних умов договору з відповідно до цієї статті: частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. 9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пункту 6.3 та викласти їх в новій редакції. 10). Номер додаткової угоди. ПК/МТЗ/22423/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 171 909,00 грн з ПДВ 12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Сухін Роман
Номер договору про закупівлю: ПК/МТЗ/22423/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПК/МТЗ/22423/Ю/ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 171 909,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 651,50 UAH)