Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - комплект з веб-камерою та мікрофоном з гарнітурою
Очікувана вартість
71 500,00 UAH
UA-2022-09-23-011485-a 3e7defa57be44b2a8a8b0a48b68abb75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Горбенко

+380953961051 valentina72gorbenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №30 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22525625
Вебсайт: http://www.school30.pl.ua
Місцезнаходження: 36034, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Курчатова, 16/12
Контактна особа: Валентина Горбенко
+380953961051
valentina72gorbenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 71 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу - комплект з веб-камерою та мікрофоном з гарнітурою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36034, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Курчатова, 16/12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту поставки Товару за Актом приймання Товару (або видатковою накладною) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 19:45
Оголошення спрощена вебкамери.docx
23 вересня 2022 19:45
Проект договору вебкамери.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бєлов Костянтин Львович" 71 368,00
UAH з ПДВ
71 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 14:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бєлов Костянтин Львович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
#2474103373
Переможець 71 368,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 17:48

Документи

07 жовтня 2022 17:48
Електронний підпис
07 жовтня 2022 17:47
Протокол № 1 Бєлов.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бєлов Костянтин Львович"
#2474103373
71 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 17:48
Електронний підпис
07 жовтня 2022 17:47
Протокол № 1 Бєлов.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2023 17:13
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 19:01
TapScanner 01-11-2022-13꞉13.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 18:55
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 22:08
Договір Бєлов.PDF укладений
19 жовтня 2022 22:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизували умови п. 10.1. Розділу 10 "10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє в будь-якому разі до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Преидента України від 24.02.2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні - до 21.11.2022 р.(Указ Президента України № 573) 2022 року від 12.08.2022 року. У разі продовження дії правового режиму воєнного стану - до 31.12.2022 р. Виключити з умов Договору п. 11.1. Внести зміни в п.5.1. Розділу 5. Поставка товару та викласти його в наступній редакції: "5.1. Строк поставки: до 21 листопада 2022 р. Допускається дострокова поставка товару за погодженням сторонами, але в будь-якому разі до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні".
Номер договору про закупівлю: 19/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 71 368,00
UAH