Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410, +380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 14:42 |
Очікувана вартість: | 8 058 798,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 294,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: просп. Правди, 4-А, вул. Западинська, 5-А, 7 Подільського району м. Києва
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт до 23.12.2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2022 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2022 16:35 |
Проект договору.pdf | |
23 вересня 2022 16:35 |
2 ТД- фасад Київ-9.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000080 ● 658185201d724055958750848801afd4
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2022-09-23-010665-a 23.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-20 13:38:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-23-010665-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Інтерлюксбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-23 17:41:10
Надання пояснень ДАСУ на звернення
5. Відповідь (надання пояснень):
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) наступну інформацію та документи:
щодо першого питання:
Закупівля здійснюється: заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»..
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та погоджені з ЖБК «Київ-9». Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі..
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2022 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік затверджений наказом ДЖКІ від 21.09.2022 року № 7, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках», протокол засідання комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках № 1 від 28.01.2022 та № 2 від 11.02.2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування.
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті та офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Робочий проєкт (ТОМ 1, ТОМ 2)
2. Експертний звіт
3. Обґрунтування вартості
4. Лист ЖБК
5. Наказ ДЖКІ № 35-ОД
6. Лімітна довідка
7. Паспорт бюджетної програми (Наказ № 7)
8. План використання бюджетних коштів
9. Протокол №1
10. Протокол №2
11. Зведений кошторисний розрахунок
12. Наказ № 36-ОД
щодо другого питання:
Товариство з обмеженою відповідальність «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД» під час укладання договору на виконання вимог частини другої статті 41 Закону надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копії), а саме:
- Рішення учасника № 01/12/2021 від 01.12.2021
- Рішення учасника № 37 від 06.10.2022
- Статут
- Паспорт та картку платника податків
- Наказ про вступ на посаду директора.
Також, відповідно зазначеного у тендерній документації:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (1)
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (2)
- Дозвіл Держпраці
Вказані документи наявні також у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД».
- 429- лист ЖБК.pdf
- Експертний звіт Київ-9.pdf
- ЗКР.pdf
- лімітна довідка 1216011.pdf
- Наказ №36-ОД від 20.10.2022.pdf
- Наказ_7 та паспорта.pdf
- Наказ_35.pdf
- Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі.pdf
- План використання 1216011-70-30.pdf
- Протокол № 2 від 11.02.2022.pdf
- Протокол №1 від 28.01.2022.pdf
- Том 1 АБ.pdf
- Том 2 ПОБ.pdf
- Декларація 1.pdf
- Декларація 2.pdf
- Дозвіл на роботи підвищ небезпеки.pdf
- Копія паспорта, ІПН Директора.pdf
- Наказ на директора.pdf
- Рішення про участь в закупівлі Київ-9.pdf
- Рішення Учасника.pdf
- Статут і опис ІЛБ.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-11-25 15:07:39
Пояснення Дасу
Надання пояснень ДАСУ :
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) наступну інформацію та документи:
щодо першого питання:
Закупівля здійснюється: заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»..
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та погоджені з ЖБК «Київ-9». Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі..
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2022 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік затверджений наказом ДЖКІ від 21.09.2022 року № 7, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках», протокол засідання комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках № 1 від 28.01.2022 та № 2 від 11.02.2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування.
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті та офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Робочий проєкт (ТОМ 1, ТОМ 2)
2. Експертний звіт
3. Обґрунтування вартості
4. Лист ЖБК
5. Наказ ДЖКІ № 35-ОД
6. Лімітна довідка
7. Паспорт бюджетної програми (Наказ № 7)
8. План використання бюджетних коштів
9. Протокол №1
10. Протокол №2
11. Зведений кошторисний розрахунок
12. Наказ № 36-ОД
щодо другого питання:
Товариство з обмеженою відповідальність «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД» під час укладання договору на виконання вимог частини другої статті 41 Закону надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копії), а саме:
- Рішення учасника № 01/12/2021 від 01.12.2021
- Рішення учасника № 37 від 06.10.2022
- Статут
- Паспорт та картку платника податків
- Наказ про вступ на посаду директора.
Також, відповідно зазначеного у тендерній документації:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (1)
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (2)
- Дозвіл Держпраці
Вказані документи наявні також у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД».
- Декларація 1.pdf
- Декларація 2.pdf
- Дозвіл на роботи підвищ небезпеки.pdf
- Копія паспорта, ІПН Директора.pdf
- Наказ на директора.pdf
- Рішення про участь в закупівлі Київ-9.pdf
- Рішення Учасника.pdf
- Статут і опис ІЛБ.pdf
- Протокол пояснення ДАСУ.pdf
- 429- лист ЖБК.pdf
- Експертний звіт Київ-9.pdf
- ЗКР.pdf
- лімітна довідка 1216011.pdf
- Наказ №36-ОД від 20.10.2022.pdf
- Наказ_7 та паспорта.pdf
- Наказ_35.pdf
- Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі.pdf
- План використання 1216011-70-30.pdf
- Протокол № 2 від 11.02.2022.pdf
- Протокол №1 від 28.01.2022.pdf
- Том 1 АБ.pdf
- Том 2 ПОБ.pdf
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" |
7 911 233,47
UAH з ПДВ
|
7 911 233,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
7 988 673,61
UAH з ПДВ
|
7 988 673,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Переможець |
7 911 233,47
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:49
|
ДУ 1 від 26.12.2022 до дог. 80 Зменшення ДЦ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 11:32
|
Договір № 80-Г-БМ-70х30 від 27.10.2022 фасад Київ-9.pdf | укладений |
27 жовтня 2022 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням об’єктивної обставини, а саме – по завершенню робіт з утеплення утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Київ-9» за адресою: просп. Правди, 4-А, вул. Западинська, 5-А, 7, було виявлено в результаті контрольних замірів зменшення обсягів утеплення, а також під час виконання робіт не виникла необхідність у використанні коштів на покриття додаткових витрат. Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» викладені у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 80-Г--70/30БМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |