Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зонд для припікання ВЧ, тип петля, 24 Фр код ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (код НК 024-2019 – 61872 - Електрод електрохірургічний ендоскопічний, біполярний, одноразового використання)
Очікувана вартість
80 500,00 UAH
UA-2022-09-23-010251-a 5aae40781b7c4874b8da2c494e1f9e89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459761331 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459761331
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 80 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 402,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Зонд для припікання ВЧ, тип петля, 24 Фр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Польова,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 61872 — Електрод електрохірургічний ендоскопічний, біполярний, одноразового використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АПРЕНА 78 998,10
UAH з ПДВ
78 998,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2022 16:31
Електронний підпис
29 вересня 2022 16:29
ІНСТРУКЦІЯ.pdf.asice.zip
29 вересня 2022 16:29
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АПРЕНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АПРЕНА
#37395533
Переможець 78 998,10
UAH з ПДВ
05 жовтня 2022 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2022 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АПРЕНА
#37395533
78 998,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 09:59
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 09:56
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 17:00
Договір №226_ВС.pdf укладений
11 жовтня 2022 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.11.2022 року № 757/2022 затверджено Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 16.11.2022 року № 2738-IX , прийшли до згоди продовжити строк дії Договору від 11.10.2022 року № 226/ВС та строку виконання зобов`язань щодо передачі товару і викласти пункти 5.3. і 12.1. в такій редакції.
Номер договору про закупівлю: 226/ВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 78 998,10
UAH (в тому числі ПДВ 5 168,10 UAH)