Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям Прилуцької дитячо-юнацької спортивної школи по вул.Пушкіна, 104 в м.Прилуки Чернігівської області з виділенням черговості: І-ша черга — улаштування спортивного майданчика з асфальтобетонним покриттям та його огорожею; ІІ-га черга — улаштування покриття та встановлення спортивного обладнання на спортивному майданчику” (коригування)
Очікувана вартість
1 036 876,00 UAH
UA-2022-09-23-010017-a 0db96fdc7a1849ecba0d16f9c5baf671
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фабриченко Антоніна Михайлівна

+380463730479 pril-ugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26211349
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82
Контактна особа: Фабриченко Антоніна Михайлівна
+380463730479
pril-ugkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2022 13:11
Очікувана вартість: 1 036 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 369,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям Прилуцької дитячо-юнацької спортивної школи по вул.Пушкіна, 104 в м.Прилуки Чернігівської області з виділенням черговості: І-ша черга — улаштування спортивного майданчика з асфальтобетонним покриттям та його огорожею; ІІ-га черга — улаштування покриття та встановлення спортивного обладнання на спортивному майданчику” (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Пушкіна, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2022
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (800,00 тис.грн.; решта — кошти бюджету міської територіальної громади) Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на рахунку Замовника.. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Виконавець погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Останнім надаються платіжні доручення до Прилуцького управління Державної казначейської служби України Чернігівської області. Подальші розрахунково - касові операції здійснюються Прилуцьким УДКСУ Чернігівської області Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 15:53
Оголошення майданчик.docx
23 вересня 2022 15:53
Додаток 1 Форма ціннової пропозиції (11).docx
23 вересня 2022 15:53
Додаток 2 вимоги до учасника.odt
23 вересня 2022 15:53
Додаток 3 проєкт Договору.docx
23 вересня 2022 15:53
Додаток 4 технічні та якісні характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 26 вересня 2022 14:56
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:49
оброго дня! Підкажіть будь ласка аналогічним договором буде вважатися Виконання Договору за кодом ДК 021:2015 45212200-8 (незалежно від виконаних робіт) чи Договір в якому виконувались аналогічні роботи, але код за ДК інший? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Враховуючи перелік робіт, які необхідно здійснити на об’єкті, аналогічним договором буде вважатися договір на виконання робіт як за кодом ДК 021:2015 45212200-8 так і на виконання аналогічних робіт, тобто робіт з будівництва спортивного майданчика зі штучним покриттям.”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" 978 000,00
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РМ" 1 022 901,79
UAH з ПДВ
1 022 901,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 21:28
Електронний підпис
03 жовтня 2022 21:24
скан Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2022 21:24
скан Адмін витрати.pdf
03 жовтня 2022 21:24
9.1 опис до статуту вбм.pdf
03 жовтня 2022 21:24
Скан Проєкт договору.pdf
03 жовтня 2022 21:24
скан Лист погодження.pdf
03 жовтня 2022 21:24
11.скан іпн директор.pdf
03 жовтня 2022 21:24
скан Довідка мтб.pdf
03 жовтня 2022 21:24
4.1 Договір Гумка.pdf
03 жовтня 2022 21:24
4.2 Договір Ковальов О.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2022 15:24
Електронний підпис
03 жовтня 2022 15:22
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2022 15:22
Технічна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"
#41924333
Переможець 966 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 15:25

Документи

11 жовтня 2022 15:25
Електронний підпис
11 жовтня 2022 15:24
Сканировать10002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2022 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"
#41924333
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2022 15:25
Електронний підпис
11 жовтня 2022 15:24
Сканировать10002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 14:51
Сканировать1.PDF зміни до договору
04 листопада 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 15:59
Сканировать10001.PDF зміни до договору
19 жовтня 2022 15:58
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 12:02
Сканировать10001.PDF укладений
14 жовтня 2022 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погіршенням погодних умов (опади) та постійними перебоями постачання електроенергії термін виконання робіт продовжено до 15 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML