Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі по вул. Центральна, 9 в м. Жмеринка Вінницької області (усунення аварійної ситуації)
Очікувана вартість
1 446 751,00 UAH
UA-2022-09-23-009864-a ee2eb4b4b0a24f75b2d3aab848c8b451
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Тетяна Дмитрівна

+380674522550 hudenko.tatiana83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Худенко Тетяна Дмитрівна
+380674522550
hudenko.tatiana83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 1 446 751,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 233,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі по вул. Центральна, 9 в м. Жмеринка Вінницької області (усунення аварійної ситуації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, місто Жмеринка, вулиця Центральна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 15:46
Додаток 3 проект Договору криша вул. Центральна_ 9.docx
23 вересня 2022 15:46
Оголошення Центральна_ 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо порядку розрахунків
Дата подання: 26 вересня 2022 11:55
Дата відповіді: 26 вересня 2022 12:25
1. Згідно Додатку 3 Проекту Договору п. 4 .4., Замовник не несе відповідальності за затримку здійснення оплати органом державної казначейської служби. Державна казначейська служба України не є Замовником на виконання робіт Якою Постановою чи Законом України Замовник підтверджує такі дії ? Просимо надати коригування в Додаток 3 Проекту Договору. 2. Усі встановлені матеріали та вироби є власністю Виконавця (до повного розрахунку).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Розпорядники та отримувачі бюджетних коштів для забезпечення фнуціонування своїх установ здійснюють закупівлю товарів, послуг та робіт, оплату за які відповідно до Договорів про закупівлю здійснюють через рахунки, відкриті в органах Державної казанчейської служби. Для проведення платежів розпорядники бюджетних коштів здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань в органах Казначейства.
Крім того, в умовах воєнного стану розрахунок здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590, якою передбачено перелік пріоритетних видатків бюджетів в умовах воєнного стану.
Просимо надати чітку відповідь щодо порядку розрахунків відповідно до Постанови КМУ № 590,
Дата подання: 26 вересня 2022 13:39
Дата відповіді: 26 вересня 2022 14:25
Роз’яснення для органів місцевого самоврядування щодо порядку реалізації останніх змін до Постанови КМУ №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 затверджено ПОРЯДОК виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. Зокрема, відповідно до п. 19 Порядку передбачено черговість здійснення платежів Казначейством та органами Казначейства за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, в тому числі за витратами місцевих бюджетів на придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунку у цінних паперах та за видатками загального фонду та спеціального фонду державного та місцевих бюджетів. Постановами Кабінету Міністрів України було затверджено ряд змін до вказаного Порядку, зокрема щодо виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, а саме: - постанова КМУ № 188 від 04.03.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 210 від 06.03.2022 «Про внесення зміни до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стан»; - постанова КМУ № 240 від 10.03.2022 «Про внесення змін до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 308 від 17.03.2022 «Про внесення змін до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 322 від 19.03.2022 «Про внесення зміни до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» - постанова КМУ № 346 від 21.03.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 381 від 29.03.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стан»; - постанова КМУ № 420 від 09.04.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; Проєкт USAID «Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») hoverla.org.ua - постанова КМУ № 469 від 19.04.2022 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 488 і від 9 червня 2021 р. № 590»; - постанова КМУ № 520 від 03.05.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 572 від 13.05.2022 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо придбання та розміщення державних цінних паперів в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 613 від 20.05.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 765 від 07.07.2022 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»; - постанова КМУ № 831 від 22.07.2022 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Аналіз вищевказаних постанов дає підстави стверджувати, що в переважній більшості зміни внесено до пунктів 18 та 19 Порядку в частині розширення переліку видатків, за якими відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету здійснюється у першочерговому порядку, а також щодо уточнення i розширення переліку видатків другої черги, за якими здійснюються платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку. Для забезпечення належного фінансування першочергових потреб, внесеними змінами доповнено перелік видатків загального та спеціального фондів державного та місцевих бюджетів, що можуть здійснюватись в умовах воєнного стану. Таким чином, зміни до постанови №590 зокрема забезпечать: - соціальну підтримку громадян в умовах війни - надання безперебійної медичної допомоги закладами охорони здоров’я - оплату послуг з оздоровлення і відпочинку дітей - надання підтримки внутрішньо переміщеним особам - своєчасність реалізації проектів та програм за кошти інших держав - надання фінансової державної підтримки Фондом розвитку підприємництва - фінансування заходів з благоустрою населених пунктів - безперервну роботу, захист та розвиток об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем - утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення та їх технічне обслуговування - проведення робіт із збереження пам’яток культурної спадщини та пам’яток архітектури та інші видатки. Детально зупинимось на змінах до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, внесених Постановами КМУ в липні 2022 року. Так, Постановою КМУ від 07.07.2022 № 765 було внесено зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах Проєкт USAID «Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») hoverla.org.ua воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590, які набрали чинності з 13.07.2022 з метою збільшення податкових надходжень. Поповнення бюджету є необхідним через податки і збори, які надходять на єдиний казначейський рахунок. Доповненням до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590, передбачено, що Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім’я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Норма пункту 191 Порядку № 590 не носить зобов’язального характеру. Згідно пункту 191 Порядку № 590, Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги. Обмежень стосовно напрямів видатків, за якими органи Казначейства можуть здійснювати платежі, керуючись новим пунктом 191 Порядку № 590, не встановлюється. Звертаємо увагу, що здійснення платежів може бути тільки за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги, тобто такий платіж не може передбачати попередню оплату за товари, роботи та послуги, які ще не отримані (не виконані або не надані). Орієнтовний перелік підтверджуючих документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги затверджено наказом Державної казначейської служби України 29.04.2013 № 68 (у редакції змін, внесених наказом Державної казначейської служби України від 19.07.2019 № 213). Звертаємо увагу! Необхідна наявність саме небюджетного рахунку, відкритого на ім’я постачальника товарів, виконавця робіт або надавача послуг в Казначействі або органах Казначейства, щоб застосовувати норму пункту 191 Порядку № 590. Відкриття небюджетних рахунків в органах Казначейства визначено Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 р. № 758. Небюджетні рахунки – це рахунки, які відкриваються органами Казначейства у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, розпорядникам бюджетних коштів та одержувачам бюджетних коштів, відокремленим структурним підрозділам розпорядників бюджетних коштів, підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам – підприємцям за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів. Проєкт USAID «Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») hoverla.org.ua У договорах про закупівлю зазначаються банківські реквізити сторін, зокрема рахунок постачальника товарів (виконавця робіт або надавача послуг), на який замовник має здійснювати оплату за отримані товари (роботи або послуги). У разі відкриття нового небюджетного рахунку необхідно внести відповідні зміни до договору про закупівлю шляхом укладання до нього додаткової угоди, у якій зазначити новий небюджетний рахунок, відкритий у Казначействі або органах Казначейства, на який будуть зараховуватись з рахунку замовника кошти відповідно до умов цього договору. Звертаємо увагу! Не можна використовувати кошти на будь-які цілі, окрім як на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Так, відповідно до пункту 191 Порядку № 590 кошти з небюджетних рахунків постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг у подальшому можуть бути використані ними виключно на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Чергові уточнення щодо здійснення видатків в період воєнного стану стали відомі 28 липня 2022 року. Наразі це останні зміни, що дозволяють врегулювати питання здійснення Казначейством, його територіальними органами в особливому режимі в умовах воєнного стану платежів за видатками місцевих бюджетів. 28.07.2022 набрала чинності постанова КМУ № 831 від 22.07.2022р. «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», якою внесено чергові зміни до п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженому постановою КМУ від 09.06.2021 р. № 590, та якою визначено, що: 1. У період воєнного стану за рахунок загального фонду в другу чергу можуть бути здійсненні такі видатки: на формування статутного капіталу Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві; на підготовку об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження; на ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо); на виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, паспортів, бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, бланків інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту, марок акцизного податку. 2. В період воєнного стану за рахунок спеціального фонду в другу чергу можуть бути здійсненні такі видатки: на підготовку об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження; на придбання бланків для видачі ветеринарних та фітосанітарних документів; на ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо); на придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин; видатки, пов’язані з утриманням тварин; придбання реактивів, хімікатів, біопрепаратів (зокрема для науководослідних робіт, наукових цілей, лабораторних досліджень (випробувань) та навчального процесу); придбання спецодягу, захисного одягу тощо; оплату послуг за Проєкт USAID «Підвищення ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») hoverla.org.ua проведення акредитаційної процедури; плату за ліцензію, акредитацію (сертифікат) відповідно до законодавства, виплату роялті; оплату послуг, пов’язаних із забезпеченням діяльності лабораторій та наукових установ у галузі ветеринарної медицини, і послуг у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину і захисту рослин, насінництва та розсадництва; на виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, паспортів, бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, бланків інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту, марок акцизного податку. Таким чином, згідно з останніми змінами до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану: 1) Замовники отримали можливість, згідно внесених змін пунктом 191 , здійснювати оплату за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги. Проте кошти, отримані як оплата постачальниками товарів (виконавцями робіт або надавачами послуг) на небюджетні рахунки, відкриті їм в органах Казначейства, можуть використовуватись тільки для сплати податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У разі застосування нового пункту 191 Порядку № 590 сторонам договору про закупівлю необхідно укласти додаткову угоду, у якій зазначити реквізити нового небюджетного рахунку. 2) Дозволено Казначейству та його територіальним органам здійснювати у пріоритетному порядку платежі за видатками місцевих бюджетів, пов’язаними з: – підготовкою об’єктів до опалювального сезону; – заходами з енергозбереження; – ремонтом та облаштуванням споруд цивільного захисту. Це рішення дозволить підтримати належне проходження опалювального сезону та сприятиме підвищенню цивільного захисту населення. Йдеться про пришвидшення фінансування ремонтів та реконструкцій мереж теплопостачання, про придбання необхідного опалювального обладнання, впровадження заходів з енергозбереження. Це рішення також сприятиме ремонту та облаштуванню укриттів. 3) Залишається незмінною норма, що органи Казначейства проводять платежі з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка під час дії воєнного стану. Зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану сприятимуть ефективному та оперативному прийняттю управлінських рішень органами місцевого самоврядування та дозволять забезпечити належне фінансування першочергових потреб
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до ч.7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
А отже, в нас як в Замовника відсутні права щодо надання роз'яснень чинного законодавства, оскільки це є повноваженнями інших державних органів.
Вимоги ТД
Дата подання: 26 вересня 2022 14:57
Дата відповіді: 26 вересня 2022 15:03
Доброго дня! У ТД імовірно помилка: Замовник вимагає надати "завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору за яким учасником виконувались роботи з капітального ремонту/будівництва/реконструкції каналізаційного напірного колектору", в той час як предмет даної закупівлі - покрівельні роботи
Відповідь: Так, вибачте це помилка
Не правомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Дата подання: 28 вересня 2022 15:20
Не правомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника Шановний Замовник, у тендерній документації ви вимагаєте : Щоб Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати дозвільні документи передбачені чинним законодавством, гарантійні листи, сертифікати, тощо на підтвердження відповідності технічним вимогам цього предмета закупівлі та технології виконання робіт, зокрема: - Копія ліцензії (з усіма додатками) Учасника та/або субпідрядної організації на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, які зазначені у технічному завдані, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України. - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ 1809001:2018 (1809001:2018,ШТ), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері акредитації (28.Будівництво), в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації. В складі пропозиції надати документи що підтверджують акредитацію органи сертифікації. Але в чинному законодавстві України , для виконання будівельних робіт, в складі дозвільної документації для підприємств , немає вимог в наявності сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ 1809001:2018 (1809001:2018,ШТ). Тим паче всі сертифікати на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ 1809001:2018 (1809001:2018,ШТ), і 2015 р . акредитувалися фірмою, яка зареєстрована в Російській Федерації. Прошу Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити вимоги надання сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ 1809001:2018 (1809001:2018,ШТ) , та привести тендерну документації у відповідність до чинного Законодавства України зі змінами 2022 року,та виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОК-ПЛЮС" 1 441 846,19
UAH з ПДВ
1 441 846,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 15:50
Електронний підпис
03 жовтня 2022 15:49
1. Зміст.pdf
03 жовтня 2022 15:49
2. Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2022 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2022 15:49
Виписка з ЄДР.pdf
03 жовтня 2022 15:49
Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2022 15:49
Довідка форми 4-ОПП.pdf
03 жовтня 2022 15:49
Довідки Статистики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОК-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОК-ПЛЮС"
#37261827
Переможець 1 441 846,19
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 14:29

Документи

06 жовтня 2022 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОК-ПЛЮС"
#37261827
1 441 846,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2022 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 08:59
Звіт договір 135 ПП ВОК ПЛЮС.pdf укладений
27 січня 2023 08:59
Електронний підпис укладений
10 листопада 2022 14:15
Додаткова угода 1 до дог 135.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 14:06
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 11:54
Договір 135.pdf укладений
07 жовтня 2022 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок несприятливих погодних умов у вигляді поривів вітру, що спричиняють парусність та несуть зазгрозу життю працівників. Крім того, почастішали випадки оголошення повітряних тривог, які тривають іноді на протязі декількох годин.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 418 901,57
UAH (в тому числі ПДВ 236 483,59 UAH)