Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код закупівлі згідно з ДК 021:2015:50410000-2 Послуги ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування пожежної сигналізації Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: вул. Шкільна, 12, м.Першотравенськ, Дніпропетровська обл., 52800) відповідний код 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання.
Очікувана вартість
55 620,00 UAH
UA-2022-09-23-009663-a 054dd7662ed44ab9b04a3ec751b2c18a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондаренко

+380563353384
+380664486471
202505492000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20250549
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна,12
Контактна особа: Наталя Бондаренко
+380563353384, +380664486471
202505492000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 55 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування пожежної сигналізації Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: вул. Шкільна, 12, м.Першотравенськ, Дніпропетровська обл., 52800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенск, вул.Шкільна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 15:37
ОГОЛОШЕННЯ Послуги з поточного ремонту системи пожежогас. 2 раз.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд
Дата подання: 28 вересня 2022 12:14
Дата відповіді: 28 вересня 2022 16:42
Вимога: З метою уникнення хибних обсягів робіт/послуг, огляд об’єкту Учасником у період уточнень перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі пропозиції, Учасник надає Акт обстеження, у довільній формі, з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу виконання робіт/послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт обстеження з підписами і печатками (за наявності). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Увага! Особи, які будуть проводити огляд об’єкту та відповідних систем, обов’язково при собі повинні мати: лист-направлення учасника (суб’єкта господарювання) з вказанням посади, ПІБ, засобами індивідуального захисту (маску, одноразові рукавички та антисептик). . Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Взагалі, вимога щодо огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги Уповноважена особа КЗО «ПБНРЦ «Берегиня» ДОР» повідомляє Вам наступне:
В структурі проходження закупівлі спеціально відведений термін для звернення учасників з метою уточнення умов та отримання роз'яснень. Цей термін називається періодом уточнень, який починається відразу після оголошення закупівлі. Тому проведення обстеження об'єкту, як уточнюючої процедури по закупівлі, вказано в період уточнень. В даній закупівлі він з 23 вер 15:37 по 29 вер 00:00 Зазначу процедура закупівлі оголошена: 23 вер 15:37, Завершення періоду уточнень: 29 вер 00:00, 6 календарних днів: тобто для огляду є 23,26,27,28 вересня, це повні 3 робочі дні, та 24 і 25 вересня вихідні дні для роздумів та планування. Чому огляд об’єкта саме в період уточнень, тому що після огляду в Учасників могли б бути вимоги та зауваження, завдяки яким Замовник міг би внести зміни до тендерної документації відповідно до частини 7 статті 14 Закону.
Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників, так як всі потенційні Учасники знаходяться в однакових умовах. Дана вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Для усіх Учасників зазначено дату та час виїзду на об’єкт: у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00, після чого Замовником буде підписано акт. Замовник не порушує право учасника на конфіденційність інформації, оскільки пропозиції Учасників будуть оголошені на площадці після аукціону, також дана вимога не несе у собі корупційні ризики.
Замовник для отримання якісної та своєчасної послуги має на меті пересвідчитись, що учасник розуміє всі обсяги для підготовки коректної Пропозиції, тому пропонує отримати такий Акт. Замовник зазначає, що в штатному розписі не передбачено фахівця для детального розрахунку, або складання відомості ресурсів з кошторисної документації для закупівлі цієї послуги, тому з метою одержання повної інформації для визначення всіх об'ємів майбутніх робіт учасникам було запропоновано в період уточнень обстежити об'єкт, та подати в складі Пропозиції Акт обстеження, у довільній формі.
Зазначаємо: Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.

технічне завдання
Дата подання: 28 вересня 2022 12:16
Дата відповіді: 28 вересня 2022 16:41
Шановний Замовнику! Оприлюднена вами інформація про технічні характеристики предмету закупівлі не є достатньою для учасників, щоб порахувати свої цінові пропозиції. Ваше оприлюднене технічне завдання не містить конкретно чіткої зазначеної інформації, а саме немає чітко зазначеного найменування обладнання. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Ви зобовязані оприлюднювати повну технічну характеристику предмета закупівлі! Так, відповідно до п.33 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі": 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Таким чином, надайте, будь ласка, надайте повну і чітку інформацію, де вказане все обладнання з чітким найменування, кількістю і тд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник зазначає, що в штатному розписі не передбачено фахівця для детального розрахунку, або складання відомості ресурсів з кошторисної документації для закупівлі цієї послуги, тому з метою одержання повної інформації для визначення всіх об'ємів майбутніх робіт учасникам було запропоновано в період уточнень обстежити об'єкт, та подати в складі Пропозиції Акт обстеження, у довільній формі. Разом з тим, Замовник має на меті пересвідчитись, що учасник розуміє всі обсяги для підготовки коректної Пропозиції, тому пропонує отримати такий Акт.
Кожному учаснику створені всі умови для обстеження об'єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об'єкт для обстеження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" 52 000,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 16:03
Електронний підпис
30 вересня 2022 15:55
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 Сертифікат Веллез.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 довідка працівники.pdf
30 вересня 2022 15:55
Ліцензія.pdf
30 вересня 2022 15:55
Виписка з ЕДР 01.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
Погодження на обробку.pdf
30 вересня 2022 15:55
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2022 15:55
Щодо акту огляду.pdf
30 вересня 2022 15:55
Відомості з ЄДР.pdf
30 вересня 2022 15:55
Ліцензія.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
Витяг з ЕДР 4.12.2019.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.2 Довідка МТБ.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
Відомості з ЄДР.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 Сертификати Тирас - 12.pdf
30 вересня 2022 15:55
Трудові книжки.pdf
30 вересня 2022 15:55
Ліцензія нова.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 Трудова книжка.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
Трудові книжки.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 Сертифікат Веллез.pdf
30 вересня 2022 15:55
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 вересня 2022 15:55
Виписка з ЕДР 01.09.2021.pdf
30 вересня 2022 15:55
Погодження на обробку.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.2 Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2022 15:55
Щодо акту огляду.pdf.p7s
30 вересня 2022 15:55
д2.5 Трудова книжка.pdf
30 вересня 2022 15:55
Ліцензія нова.pdf
30 вересня 2022 15:55
Витяг з ЕДР 4.12.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
#13460921
Відхилено 52 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 17:43

Документи

07 жовтня 2022 17:43
Електронний підпис
07 жовтня 2022 17:38
Протокол 45.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій