Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали реєстраційні, бланки –Історія хвороб
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-09-23-009141-a 6c40a533e53c409cbc78d8219e10ca47
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шерстюк Ганна Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Poltava, st.Olesya Honchara 27a
Контактна особа: Шерстюк Ганна Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2022 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2022 15:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 15:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штуки
Журнали реєстраційні 200 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
45 штуки
Журнали реєстраційні 300 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
45 штуки
Журнали реєстраційні 400 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
15000 штуки
Бланки –Історія хвороб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 150 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 15:17
оголошення зі змінами.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех
Дата подання: 26 вересня 2022 08:57
Дата відповіді: 26 вересня 2022 09:06
Добрий день! "- кількість аркушів - 50, 100, 200, 300,400, 500 (в залежності скільки потрібно)" Просимо Вас надати орієнтовний обсяг журналів на кожну кількість аркушів? Є велика різниця, коли журнали по 50 аркушів і коли по 500 аркушів. Як нам це все порахувати? Так само із нумерацією. Від цих факторів вартість журналу може змінюватись у 2-3 рази в різну сторону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Журнал реєстраційний 200 арк. Шт 180
Журнал реєстраційний 300 арк. Шт 45
Журнал реєстраційний 400 арк. Шт 45
Тех. опис
Дата подання: 26 вересня 2022 16:33
Дата відповіді: 27 вересня 2022 08:53
Добрий день. Яка має бути щільність паперу внутрішнього блоку для журналів ( поз. 2, 3, 4) - 70 чи 80 г/м2? Чи потрібно нумерувати сторінки, прошнуровувати ниткою для опломбування, якщо так вкажіть які саме позиції?
Відповідь: 80 г/м2.Так потрібно нумерувати.
Технічні вимоги
Дата подання: 27 вересня 2022 16:26
Дата відповіді: 27 вересня 2022 17:41
Доброго дня! В технічних вимогах в переліку виготовлення необхідної продукції не вказаний вкладиш до історії хвороби. Це окрема позиція? Тираж? Точний формат?
Відповідь: Бланки історії хвороби згідно наказу № 110 МОЗ України на газетному папері.. Історія хвороби складається з наступних додатків: 1. медична карта стаціонарного хворого; 2. запис лікаря приймального відділення; 3. щоденник; 4. Інформована добровільна згода пацієнта; 5. температурний лист; 6. листок лікарських призначень; 7. карта хворого, який вибув зі стаціонару. Історія хвороби має бути у зібраному вигляді.
Тендарна документація учасника
Дата подання: 27 вересня 2022 16:44
Дата відповіді: 27 вересня 2022 17:43
Доброго дня! У пункті 18 ви вимагаєте надати зразки виконаної продукція по 1 шт (Учасник повинен надати зразки товару замовнику по 1 шт. до проведення аукціону, замовник має надати учаснику довідку в вільній формі ,про те що він ознайомлений з товаром.). Що мається на увазі? Можливо достатньо підтвердженних аналогічних замовлень? Із досвіду, якщо замовник має сумніви у якості то після визначення переможця той надає сигнальний примірник для узгодження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен приїхати до замовника, та показати зразки ,щоб замовник мав змогу перевірити якість!Замовник має намір ,закупити якісний товар за державні кошти
Документація
Дата подання: 29 вересня 2022 11:29
Дата відповіді: 29 вересня 2022 11:41
Добрий день. Щодо п. 18 оголошення в частині надання по одному примірнику продукції. Як Ви уявляєте приїзд Учасників із різних областей України (які знаходяться на відстані 100 і більше км)? Адже участь в закупівлі будуть приймати Учасники, окрім Полтавської області, з інших областей. Яка доцільність в приїзді кожного Учасника якщо Ви, в попередньому абзаці, вимагаєте надання довідки в довільній формі із зазначенням аналогічного договору та контактами контрагентів? Цією вимогою Ви зменшуєте коло Учасників закупівлі. На підтвердження якості продукції достатньо копії аналогічного договору із підтвердженням його виконання (видаткові накладні, акти...) та відгук контрагента. В будь-якому випадку достатньо надання Учасниками сигнальних примірників в період кваліфікації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Замість дискусій ,за цей період часу Ви могли винайти можливість отримати довідку.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-10-03-000002 • 814a59dfdfe84dbf91e4179a543ea8ba
Автор звернення: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Дата створення звернення: 2022-10-03 17:25
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Добрий день! Просимо Вас перевірити Замовника на предмет корупційної складової. Вимога доставити особисто зразки продукції до початку аукціону є дискримінуючою для учасників із інших міст. Замовник відповідає на запитання некоректно.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глушков Олексій Євгенович 149 994,00
UAH з ПДВ
149 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 14:55
Електронний підпис
03 жовтня 2022 08:18
Документи пропозиції.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глушков Олексій Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глушков Олексій Євгенович
#1831213231
Переможець 149 994,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глушков Олексій Євгенович
#1831213231
149 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 11:20
573 д у 2.pdf укладений
11 січня 2023 11:00
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 10:58
573 д у 1.pdf зміни до договору
11 січня 2023 10:56
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 12:01
573.pdf укладений
12 жовтня 2022 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договора зменшена на 12015.28 грн
Номер договору про закупівлю: 573
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди ,розірвати договор