Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Близнюк +380442069648 t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2022 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 4 814 566,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 072,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 (для банків-резидентів України ), Додатку 13 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4814.56 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 2 % (два відсотки) від суми договору відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації та Додатку 14 ( для банків-резидентів України), Додатку 15 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, поетапно, за фактично виконані роботи згідно з Календарним графіком виконання робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) по кожному етапу. Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до цієї тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000058 ● dff560139e014e828aad34ed9a6512d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
52 UA-2022-09-23-007271-a 23.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-08 19:28:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Коригування проектної документації по об’єкту: «Будівництво резервуару вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПП-50000 №3 ЛВДС "Броди" Львівська область, Золочівський район, Бродівська ТГ, с. Смільне, урочище Промисловий центр, 6 (Коригування № 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-23-007271-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Надати інформацію та відповідні документи, які стали підставою для проведення коригування проектної документації по об’єкту: «Будівництво резервуару вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПП-50000 №3 ЛВДС "Броди" Львівська область, Золочівський район, Бродівська ТГ, с. Смільне, урочище Промисловий центр, 6 (Коригування № 2), зокрема: погоджене завдання на коригування, документально погоджена зміна проектних рішень, витяг з інвестиційного плану АТ «Укртранснафта» на 2022 рік стосовно предмету закупівлі, тощо
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 11:26:22
Відповідь Замовника на звернення
*даний текст дублюється у прикріпленому файлі
На Ваш електронний запит
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Коригування проектної документації по об’єкту: «Будівництво резервуару вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПП-50000 №3 ЛВДС "Броди" Львівська область, Золочівський район, Бродівська ТГ, с. Смільне, урочище Промисловий центр, 6 (Коригування № 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-23-007271-a)
повідомляємо наступне:
1.Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені у Завданні №2 на коригування проекту від 29.06.2022 №ЗП-75-2022, розробленого та погодженого у встановленому в АТ «Укртранснафта» порядку (затверджене Завдання №2 на коригування проекту додається).
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 4.3. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 30.06.2020 №245 (далі - Інструкція), згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Відповідно до пункту 4.3. Інструкції, на етапі підготовки та погодження документів для оголошення процедури закупівлі робіт та послуг з поточного ремонту очікувана вартість має відповідати поточним ринковим цінам та повинна бути визначена на підставі комерційних пропозицій та визначається як середнє арифметичне значення вартості не менше трьох комерційних пропозицій.
Листи запити цінових пропозицій направлено на спеціалізовані проектні організації - ТОВ «ІК «АКАДЕМБУД», АТ «Укрнафтохімпроект», АТ «Інститут транспорту нафти», ТОВ «Геогазцентр», ТОВ «Діпрогаз», ТОВ «ІК «МАШЕКСПОРТ». Очікувана вартість визначена як середнє арифметичне значення вартості трьох комерційних пропозицій, отриманих від АТ "Інститут транспорту нафти", ТОВ "ДІПРОГАЗ", ТОВ "ІК "МАШЕКСПОРТ" (розрахунок очікуваної вартості (РОВ) додається).
2. Надати інформацію та відповідні документи, які стали підставою для проведення коригування проектної документації по об’єкту: «Будівництво резервуару вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПП-50000 №3 ЛВДС "Броди" Львівська область, Золочівський район, Бродівська ТГ, с. Смільне, урочище Промисловий центр, 6 (Коригування № 2), зокрема: погоджене завдання на коригування, документально погоджена зміна проектних рішень, витяг з інвестиційного плану АТ «Укртранснафта» на 2022 рік стосовно предмету закупівлі, тощо.
Підстава для змін проектних рішень викладено у Доповідній записці заступника генерального директора АТ «Укртранснафт» від 30.05.2022 №28-00/2/2226/9-22 (додається), зокрема: враховуючи значні пошкодження споруд, технологічних трубопроводів та обладнання виробничих підрозділів Товариства внаслідок військової агресії рф, зокрема – ЛВДС «Кременчук» та НПС «Снігурівка» ЛВДС «Августівка», доцільно переглянути проектні рішення щодо надземного розташування технологічних трубопроводів і трубопровідної арматури в складі проектно-кошторисної документації з ремонту та реконструкції об’єктів та споруд виробничих підрозділів Товариства.
Підстави для змін проектних рішень викладено, зокрема, в пунктах 2 та 10 Завдання №2 на коригування проекту від 29.06.2022 №ЗП-75-2022 та (додається) та Додатку 1 до тендерної документації Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додається)
Інвестиційний план АТ «Укртранснафта» на рік, як окремий документ для Товариства, не затверджується.
Додатки:
1. Додаток 1 до ТД Інформація про необхідні техн, якісн та к-ні хар_Кориг РВСПП-50000 № 3,
2. Доповідна записка від 30.05.2022 №28-00_2_2226-22,
3. ЗП-75-2022 від 29-06-2022 кор. №2 ПД по буд-ву РВСПП 50 000 №3 Броди (П-Ш),
4. РОВ ПД резервуару РВСПП №3 ЛВДС Броди.
- 1_Додаток 1 до ТД Інформація про необхідні техн, якісн та к-ні хар_Кориг РВСПП-50000 № 3.docx
- 2_Доповідна записка від 30.05.2022 №28-00_2_2226-22.pdf
- 3_ЗП-75-2022 від 29-06-2022 кор. №2 ПД по буд-ву РВСПП 50 000 №3 Броди (П-Ш).PDF
- 4_РОВ ПД резервуару РВСПП №3 ЛВДС Броди.pdf
- відповідь на запит.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
16.11.2022 року Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-23-007271-a із зазначенням порушення. Користуючись правом, наданим замовнику частиною 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «Укртранснафта» не погоджується із вищенаведеним та оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-23-007271-a (додається у прикріпленому файлі).
2022-11-23 16:43:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що АТ "Укртранснафта" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 16.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-23-007271-a (додається). |
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/21032/22 |
Дата відкриття провадження: | 09 грудня 2022 |
Документи:
12 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:22
|
156р_Позовна заява ДАСУ № 6784.PDF |
30 листопада 2022 17:22
|
156р_опис.PDF |
12 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:25
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:22
|
156р_Позовна заява ДАСУ № 6784.PDF |
30 листопада 2022 17:22
|
156р_опис.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти |
4 810 000,00
UAH з ПДВ
|
4 673 635,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ" |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти #00148429 |
Переможець |
4 673 635,20
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2022 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 17:01
|
1_221110_10_11_2022.zip | зміни до договору |
10 листопада 2022 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 08:59
|
22_530_221107_07_11_2022.zip | укладений |
08 листопада 2022 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 18 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22/530 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |