Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
267 400,00 UAH
UA-2022-09-22-011019-a 2775b44aec304303b22d9055292db465
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Фриз

+0332773111 tendervokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Вебсайт: http://vokl.com.ua/
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Вероніка Фриз
+0332773111
tendervokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2022 16:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2022 14:00
Очікувана вартість: 267 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 337,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 3(1) розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
Шприц 2,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 штуки
Шприц 20,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 штуки
Шприц 5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 упаковка
Пеленки вбираючі 90*60 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Шапочка хірургічна н/ст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пара
Бахіли хірургічні (Бахіли медичні низькі (№50 в пакунку))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пара
Бахіли хірургічні (Бахіли медичні високі на зав’язках н/стерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2022 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 16:37
Оголошення.docx
23 вересня 2022 16:37
Проєкт договору.docx
23 вересня 2022 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2022 16:37
Оголошення.docx
23 вересня 2022 11:57
Оголошення.docx
23 вересня 2022 11:20
Оголошення.docx
22 вересня 2022 16:35
Оголошення.docx
23 вересня 2022 16:37
Проєкт договору.docx
22 вересня 2022 16:35
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення одиниці виміру
Дата подання: 23 вересня 2022 09:35
Дата відповіді: 23 вересня 2022 11:19
Просимо уточнити одиницю виміру на позицію №5 Шапочка хірургічна н/ст. Вказано одиницю виміру уп. А не вказано, яка кількість в упаковці має бути таких шапочок. Переважно вони фасуються по 100 шт. І тоді Вам потрібно100*10000=1млн шапочок? Чи все таки 10 000 штук?
Відповідь: Добрий день. Кількість шапочок має бути 10000 штук.
Додаток 3
Дата подання: 23 вересня 2022 11:45
Дата відповіді: 23 вересня 2022 11:55
В додатку 3 Цінова пропозиція код ДК вказано 33600000-6 - Фармацевтична продукція, а код закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали. Просимо привести Додаток 3 у відповідність до оголошення про закупівлю.
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2022 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 222 320,00
UAH з ПДВ
220 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕНДЕРМЕД" 229 700,00
UAH з ПДВ
222 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2022 17:52
Електронний підпис
30 вересня 2022 17:51
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 вересня 2022 17:51
Проєкт договору.pdf
30 вересня 2022 17:51
Славна.pdf
30 вересня 2022 17:51
Екобинт.PDF
30 вересня 2022 17:51
Технічні вимоги.pdf
30 вересня 2022 17:51
Товар.zip
30 вересня 2022 17:51
Гарантійні ОМФП.pdf
30 вересня 2022 17:51
Долфі.pdf

Публічні документи

29 вересня 2022 23:55
Електронний підпис
29 вересня 2022 12:29
Ст.16.pdf
29 вересня 2022 12:29
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2022 12:29
Фін.звіт.pdf
29 вересня 2022 12:29
Банк,витяг.pdf
29 вересня 2022 12:29
Листи виробника.pdf
29 вересня 2022 12:29
Проект договору .pdf
29 вересня 2022 12:29
Аналогічні договори.pdf
29 вересня 2022 12:29
Товар.pdf
29 вересня 2022 12:29
Довідка 236 ГКУ .pdf
29 вересня 2022 12:29
Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

ПП "ТЕНДЕРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
#42751474
Переможець 220 983,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 10:56

Документи

07 жовтня 2022 10:56
Електронний підпис
06 жовтня 2022 16:55
Протокол 303.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
#42751474
220 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 10:56
Електронний підпис
06 жовтня 2022 16:55
Протокол 303.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 19:08
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 16:29
Договір № 572.pdf укладений
17 жовтня 2022 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 31 376,16
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)