Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015(CPV): 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (лавка приставна)
Очікувана вартість
194 004,00 UAH
UA-2022-09-22-004884-a a659d79a8c8049b684735e43ea13e32f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380684500878 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://inter4.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива,будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380684500878
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Закупівля здійснюється без застосування спрощеної закупівлі відповідно до пп. 8 п.7 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засноване(а) громадською організацією осіб з інвалідністю та отримало(а) дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Ціна за одиницю: 3880.08UAH з ПДВ
лавка приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 вересня 2022 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «РУБІЖАНСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО №1 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ»
#37000011
Переможець 194 004,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2022 12:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:17
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:16
договір укладений
22 вересня 2022 13:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
лавка приставна 50 штуки 3 880,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 194 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 334,00 UAH)