Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ПС 330 кВ "Миргород" шляхом заміни силового трансформатора 2Т типу ТДТН40000/110/35/10 (інв. № 108_24055_03_154) вул. Енергетиків 2, м. Миргород, Полтавська обл, 3-А 45454000- 4 Реконструкція
Очікувана вартість
42 431 681,37 UAH
UA-2022-09-21-012215-a d1b6e763badb449f8972f2061f63f446
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковдриш Вікторія Михайлівна

44 2491243 KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Ковдриш Вікторія Михайлівна
44 2491243
KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 22:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 12:00
Очікувана вартість: 42 431 681,37 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 424 316,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 5 оголошення про проведення закупівлі, в розмір забезпечення виконання договору 5% від вартості договору про закупівлю або у вигляді грошових коштів (завдатку) в розмірі забезпечення виконання договору 3% від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ПС 330 кВ "Миргород" шляхом заміни силового трансформатора 2Т типу ТДТН40000/110/35/10 (інв. № 108_24055_03_154) вул. Енергетиків 2, м. Миргород, Полтавська обл, 3-А 45454000- 4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перерахування попередньої оплати на виконання робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Подальша оплата виконується відповідно до підписаних сторонами актів приймання-передачі, з врахуванням суми отриманого авансу протягом 25 банківських днів з дати підписання акту та отримання від Підрядника рахунку-фактури. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 5 оголошення про проведення закупівлі, в розмір забезпечення виконання договору 5% від вартості договору про закупівлю або у вигляді грошових коштів (завдатку) в розмірі забезпечення виконання договору 3% від вартості договору.
27 вересня 2022 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 16:03
356_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород Зміни.doc.p7s
27 вересня 2022 16:03
356_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород Зміни.doc
27 вересня 2022 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 16:03
356_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород Зміни.doc.p7s
21 вересня 2022 22:03
330_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород.doc.p7s
27 вересня 2022 16:03
356_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород Зміни.doc
21 вересня 2022 22:03
330_22-ТС (1365) ОгСЗ ПЛ330кВ Миргород.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо придбання шафи
Дата подання: 23 вересня 2022 10:28
Дата відповіді: 26 вересня 2022 09:30
Просимо надати роз'яснення щодо придбання шафи ШК (поз. 3 локального кошторису на придбання устаткування 02-001-006). В проектній документації в розділі 040-21-ЕТР на арк. 6, 8 та арк. 1 040-21-ЕТР.С вказано, що шафа ШК поставляється комплектно з силовим трансформатором. До того ж відсутні креслення її встановлення та опитувальні листи. Просимо зазначити чи потрібно додатково замовляти дану шафу чи вона помилково внесена до кошторисної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що трансформатор повинен бути оснащений вказаною шафою ШК. Тому замовляти її необхідно разом з трансформатором
умови розрахунків та терміни постачання
Дата подання: 25 вересня 2022 18:52
Дата відповіді: 26 вересня 2022 18:22
Для можливості застосування європейського обладнання, необхідного для виконнаня комплексу робіт з предмету закупівлі, просимо збільшити попередню оплату за обладнання з 20%, як передбаченно тендерною документацією, на 80%. Це мінімально необхідна умова розрахунків з європейськими виробниками, які у зв'язку з веденням військового стану на всій терріторії України і відповідно великими ризиками для виробників обладнання вимагають 100% передоплату за обладнання безвідносно до місця його розташування. Також просимо передбачити у Договорі перерахунок вартості обладнання відповідно імпортної складової у разі значної зміни офіційного курсу валют. З метою забезпечення можливості підготування якісної та обгрунтованої пропозиції є за доцільним збільшити термін подання до 30 днів з моменту оголошення тендеру. Зважаючи на поточні обставини в світовій економіці, що призвели до значного здорожчання ресурсоємного обладнання, задекларована очикувана вартість предмету закупівлі потребує коригування в бік збільшення орієнтовно 1,5 рази, а термін виконання зобов'язань постачання основного обладнання до 10 місяців з моменту отримання 100% попередньої оплати виробником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що стосовно збільшення розміру авансування - не вважаємо за необхідне вносити запропоновані зміни. Стосовно перерахунку вартості обладнання – проєктом договору передбачена можливість використання коштів на покриття ризику учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. В цій частині Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 оголошення. Розмір очікуваної вартості закупівлі сформовано відповідно до поточної ринкової кон’юнктури. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі термін поставки устаткування становить 31.08.2023. Не вважаємо за необхідне вносити запропоновані зміни. Замовник не заперечує щодо подовження терміну подання пропозицій на сім календарних днів та будуть внесені відповідні зміни в Оголошення
Щодо опитувального листа силового трансформатора
Дата подання: 25 вересня 2022 23:23
Дата відповіді: 26 вересня 2022 18:22
Для можливості конструкторського розрахунку предмету закупівлі, яким є силовий оливонаповнений трансформатор 25 МВА, та визначення його вартості просимо надати пояснення та внести коригування до опитового листа, а саме: 1.Вимоги до стандартів – вказано лише ГОСТ. Потрібно додати посилання на МЕК. 2.Нижня температура довкілля – мінус 45°С. Достатньо мінус 40 ° С для Миргорода. 3.Сейсмостійкість 7 балів. Можна обмежитися 6 балами MSK-64. 4.Не вказано значення деяких параметрів у відповідних графах таблиці, зокрема таких як: - втрати ХХ - втрати КЗ - вимоги до трансформаторного масла - розміри колії для перекачування трансформатора 5.Немає вимог відповідності трансформатора Директиві ЄС з екодизайну. 6.Немає вказівки про допустимість використання аналогічних комплектуючих, наприклад РПН (п.8.2), високовольтні вводи (п.4.2) та інші. 7. Потрібні високовольтні вводи з порцеляновою ізоляцією. У зв'язку з цінами на газ є труднощі з комплектацією вводів фарфоровими ізоляторами. 8. Частина осередків таблиці некоректно відформатовані та, відповідно, заповнені. Наприклад п.3.12.2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен заповнити стовпчик «Предложение участника». Під час оцінки пропозиції Замовник розгляне запропоновані учасником значення та надасть висновок щодо можливості використання відповідного обладнання
Щодо термінів постачання обладнання
Дата подання: 27 вересня 2022 10:13
Дата відповіді: 27 вересня 2022 16:01
Шановний Замовнику, просимо звернути увагу на те, що орієнтовний термін постачання силового трансформатора згідно з Технічними вимогами до Оголошення, становить 12 календарних місяців. У зв'язку з цим, просимо внести зміни до Оголошення.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник не вважає за необхідне вносити запропоновані зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" 42 424 414,82
UAH
42 424 414,82
UAH
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"
#42578670
Переможець 42 424 414,82
UAH
20 жовтня 2022 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"
#42578670
42 424 414,82
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 09:57
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 13:09
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 13:09
ДУ№6_до_дог1365_від_08.11.2022.zip зміни до договору
18 січня 2024 13:09
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 13:50
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 13:50
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 14:38
ДУ№5_до_дог1365.zip зміни до договору
12 грудня 2023 14:38
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 10:17
ДУ№4_до_дог1365_.zip зміни до договору
19 вересня 2023 10:16
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2023 12:50
ДУ№3 від 25.08.23 до Договору№1365.pdf зміни до договору
28 серпня 2023 12:50
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 12:55
ДУ_№2_від_09.03.2023_до_дог_1365_.zip зміни до договору
09 березня 2023 12:55
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2023 11:32
ДУ1 до дог.№1365 від 08.11.22.pdf зміни до договору
10 січня 2023 11:32
Електронний підпис укладений
09 листопада 2022 08:52
Договір_№1365 від 08.11.22_ПС_330кВ_Миргород_ТОВ_БЕК (1).zip укладений
09 листопада 2022 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листів від 12.12.2022 №12/12/2022/1 та від 23.12.2022 № 23/12/2022/1, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Підрядника від 20.02.2023 № 20/02/23/1, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункти 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з втратою чинності вимог Постанови КМУ від 20.03.2020 №244 та зміною ставки оподаткування на устаткування, відповідно до листа від 01.09.2023 № 01/09/2023-1, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листів від 20.11.2023 № 20/11/2023-2 та від 01.12.2023 №01/12/2023-1, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю приведення вартості договору до вартості фактично виконаних робіт, відповідно до листа від 28.12.2023 № 28/12/2023-1, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду №6 до Договору
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю приведення вартості договору до вартості фактично виконаних робіт, відповідно до листа від 28.12.2023 № 28/12/2023-1, керуючись розділом 17 Договору та пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (виправлення помилки- не завантажила файл додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1365
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2022 — 01 лютого 2024
Сума оплати за договором: 40 313 681,14
UAH