Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви для лабораторних досліджень
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2022-09-21-008640-a bdfa65f5860441569830edab4cf9ca63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Латанська

+380564948258 1doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986546
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а
Контактна особа: Ірина Латанська
+380564948258
1doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 15:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 15:09
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
набір реагентів для РМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
5 набір
набір реагентів для визначення активності альфа-амілази
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
20 набір
набір реагентів для визначення аланінамінотрансферази
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
20 набір
набір реагентів для аспартатамінотрансферази
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
12 набір
набір реагентів для визначення загального білку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
10 набір
набір реагентів для визначення білірубіну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
6 упаковка
набір реагентів для визначення активованого парціального тромбопластинового часу класичним каолін-кефаліновим методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
3 упаковка
набір реагентів для визначення кількості глюкози в сироватці, плазмі крові, сечі та спиннномозковій рідині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
16 набір
набір реагентів для визначення гемоглобіну геміглобінціанідним методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
5 набір
набір реагентів для визначення СРБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
12 упаковка
набір реагентів для визначення кількості креатиніну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
10 упаковка
набір реагентів для визначення кількості сечовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
20 упаковка
набір реагентів для визначення протромбінового часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
6 Флакон
діагностичний моноклональний реагент анти-А для визначення групи крові людини за системою АВ0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
5 Флакон
діагностичний моноклональний реагент анти-В для визначення групи крові людини за системою АВ0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
2 Флакон
діагностичний моноклональний реагент анти-АВ для визначення групи крові людини за системою АВ0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
2 Флакон
діагностичний моноклональний реагент анти-D для визначення групи крові людини за системою Rhesus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
4 упаковка
ТТГ -ІФА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
2 упаковка
АТ-ТПО-ІФА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
2 упаковка
Т4 вільний -ІФА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 15:16
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання гарантійних листів виробника
Дата подання: 26 вересня 2022 14:00
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 09:50
Вимога щодо усунення порушення під час проведення торгів – гарантійні листи Ми, як учасники, бажаємо прийняти участь в даній закупівлі. Ознайомившись із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі товару ID: UA-2022-09-21-008640-a ДК 021:2015– 33690000-3 Лікарські засоби різні, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: в ДОДАТКУ 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в розділі «Загальні вимоги до предмету закупівлі» в пункті 6 зазначено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати назву Замовника торгів, назву предмету закупівлі та номер закупівлі. Таким чином, за умовами оголошення учасниками даної закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник/представник виробника надав гарантійний лист. Тобто участь у закупівлі поставлена в пряму залежність від волі певного суб’єкта господарювання в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Бажаючи приймати участь у даній процедурі закупівлі, я звернувся до виробників та представників виробників товару, що є предметом закупівлі з проханням надати такі гарантійні листи за даним тендером, на що отримало відмову з посиланням на те, що такі гарантійні листи вже заброньовані іншим учасником цього ж тендеру, що лише підтверджує висновок про дискримінаційне ставлення по відношенню до інших учасників, крім тих, які такі листи надали. Отже, така умова ТД сприяє непрозорості при прийнятті рішень щодо пропозицій учасників, свідчить про порушення принципів відкритості і прозорості закупівель. Таким чином, ця вимога є дискримінаційною щодо чесної конкуренції. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії. Надійність постачальника оцінюється не гарантійним листом виробника чи представника, а виконаними належним чином договорами, в тому числі між конкретним замовником та учасником. Стабільність та вагомість позиції учасника на ринку теж жодним чином не визначається гарантійними листами виробника. Замовник вимагає гарантійний лист від виробника на етапі участі в закупівлі, але обґрунтовує його необхідність бажанням забезпечити виконання учасником договору поставки. Законодавство передбачає три гарантії, якими може скористатися замовник для забезпечення виконання учасником умов договору поставки, що укладається за результатом закупівлі: - штрафні санкції для учасника за невиконання договору (умови договору та ст.ст. 231, 236 Господарського кодексу України), - відмову замовника співпрацювати з учасником в наступних тендерах, якщо учасник порушував свої зобов’язання до цього (ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі») - забезпечення виконання договору у вигляді банківської чи страхової гарантії (ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі»). Ці гарантії є дієвими, законодавчо встановленими, незалежними, повноцінними в будь-яких господарських правовідносинах, у тому числі з державним сектором, на етапі укладання чи дії договору, і не вимагають придумування додаткових гарантій, за якими можна обмежувати учасників на етапі прийняття участі в закупівлі. Отже, здійснення закупівлі за даним оголошенням поставлена у повну залежність від рішення третіх осіб (конкретних виробників в Україні) надати чи не надати гарантійний лист. Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість напряму з виробником щодо надання гарантійного листа не зміг прийняти участь у даній закупівлі. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників про надання листів авторизації чи діючих договорів. Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника (лист авторизації) порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару ID: UA-2022-09-21-008640-a: а саме, видалити вимогу про надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником,– п. 6 ДОДАТКУ 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. Вимога про надання учасниками гарантіійних листів є багаточною практикою богатьох медичних закладів в Україні. Гарантійний лист - це гарантована своєчасна поставка товару в необхідній кількості ,якості та в потрібні терміни , визначені цією документацією та пропозицією учасника,що повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника( якщо учасник не \ виробником товару) або його офіційного представника, дистриб' ютера, дилера в Україні. . Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 3 ст. 22) документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Щодо гарантійних листів то виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки продукції медичного призначення. Таким чином , вимога щодо надання учасником гарантійного листа виробника або його представника що підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, не суперечить нормам Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ" 90 853,70
UAH з ПДВ
90 853,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2022 18:33
Електронний підпис
04 жовтня 2022 18:33
Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2022 18:33
Гарантійні листи.pdf
04 жовтня 2022 18:33
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2022 18:33
Лист щодо ліцензії.pdf
04 жовтня 2022 18:33
Витяг з ЄДР.pdf
04 жовтня 2022 18:33
Відповідність МТВ.rar
04 жовтня 2022 18:33
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ"
#24246094
Переможець 90 853,70
UAH з ПДВ
08 жовтня 2022 12:05

Документи

08 жовтня 2022 12:05
Електронний підпис
08 жовтня 2022 12:03
Протокол 64.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2022 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАКТИВ"
#24246094
90 853,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2022 12:05
Електронний підпис
08 жовтня 2022 12:03
Протокол 64.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2023 09:40
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 12:54
Договір 277.pdf укладений
14 жовтня 2022 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 90 853,70
UAH (в тому числі ПДВ 5 943,70 UAH)