Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ) Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть : відходи I класу небезпеки люмінісцентні лампи – 1 550 шт.
Очікувана вартість
14 880,00 UAH
UA-2022-09-21-008493-a b0d891877bc9499a948ef653fdc6c28a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
380567933546
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2022 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2022 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2022 13:04
Очікувана вартість: 14 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3,4 Вимог до предмету закупівлі. Місце поставки товарів виконання робіт чи надання послуг СП «Локомотивне депо Нижньодніпровськ-Вузол» 49124, м.Дніпро, вул. Іларіонівська, 22л - 450 шт; СП «Дніпровське локомотивне депо» 49003, м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а - 420 шт; 52103, Дніпропетровська обл., м.П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а – 160 шт; СП «Синельниківське локомотивне депо» 52500, Дніпропетровська обл, м.Синельникове, вул. Гоголя,27 - 230 шт; СП "Криворізьке локомотивне депо" 50023, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул. Серафимовича, 97 – 290 шт. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 штуки
ДК 021:2015: 90520000-8– «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть : відходи I класу небезпеки люмінісцентні лампи – 1 550 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за надані послуги _ здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 10-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість- Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг_на 10-й банківський день від дати надання послуг за умови наявності належним чином оформленого акту здачі-приймання наданих послуг. Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2022 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2022 15:11
Спрощена закупівля.docx
21 вересня 2022 15:11
ДОДАТОК №5.docx
21 вересня 2022 15:11
Додаток № 4.docx
21 вересня 2022 15:11
Додаток № 3.docx
21 вересня 2022 15:11
Додаток № 2.docx
21 вересня 2022 15:11
Додаток № 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОВДМ" 11 160,00
UAH з ПДВ
11 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 14 880,00
UAH з ПДВ
14 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 10:10
Електронний підпис
28 вересня 2022 10:09
Додаток 1 Пропозиція.pdf
28 вересня 2022 10:09
Витяг 21.06.22.pdf
28 вересня 2022 10:09
Відгук ДП АНТОНОВ.pdf
28 вересня 2022 10:09
Погоджений Договір.PDF
28 вересня 2022 10:09
Статут 25.11.21.pdf
28 вересня 2022 10:09
Довідка з банку.PDF
28 вересня 2022 10:09
ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2022 10:09
Виписка 10.06.22.PDF
28 вересня 2022 10:09
Довідка.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2022 11:33
Електронний підпис
03 жовтня 2022 11:33
цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2022 11:33
Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2022 11:33
Виписка з ЄДРПОУ 19.08.2022.pdf
03 жовтня 2022 11:33
протоколы обучения.pdf
03 жовтня 2022 11:33
проект договору.pdf
03 жовтня 2022 11:33
довідка щодо санкцій.pdf
03 жовтня 2022 11:33
тех вимоги.pdf
03 жовтня 2022 11:33
Витяг з ЄДР 15.09.2022 р.pdf
03 жовтня 2022 11:33
протокол №38 від 18.09.2019.pdf
03 жовтня 2022 11:33
довідка щодо ЄДР.pdf
03 жовтня 2022 11:33
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
03 жовтня 2022 11:33
довідка працівники.pdf
03 жовтня 2022 11:33
Статут + Опис 12.01.2022.pdf
03 жовтня 2022 11:33
інформація щодо ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОВДМ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОВДМ"
#36904975
Переможець 11 160,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 11:52

Документи

10 жовтня 2022 11:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОВДМ"
#36904975
11 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 11:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2023 14:06
22412.jpg укладений
01 травня 2023 14:06
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 12:40
Doc Oct 28 2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 152,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 858,80 UAH)