Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ) Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть : відходи I класу небезпеки люмінісцентні лампи – 1 550 шт.
Очікувана вартість
14 880,00 UAH
UA-2022-09-21-008493-a ● b0d891877bc9499a948ef653fdc6c28a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна 380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2022 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2022 13:04 |
Очікувана вартість: | 14 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3,4 Вимог до предмету закупівлі. Місце поставки товарів виконання робіт чи надання послуг СП «Локомотивне депо Нижньодніпровськ-Вузол» 49124, м.Дніпро, вул. Іларіонівська, 22л - 450 шт; СП «Дніпровське локомотивне депо» 49003, м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а - 420 шт; 52103, Дніпропетровська обл., м.П’ятихатки, вул. Привокзальна, 173а – 160 шт; СП «Синельниківське локомотивне депо» 52500, Дніпропетровська обл, м.Синельникове, вул. Гоголя,27 - 230 шт; СП "Криворізьке локомотивне депо" 50023, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул. Серафимовича, 97 – 290 шт. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 штуки
ДК 021:2015: 90520000-8– «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть : відходи I класу небезпеки люмінісцентні лампи – 1 550 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати: Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за надані послуги _ здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 10-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість- Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг_на 10-й банківський день від дати надання послуг за умови наявності належним чином оформленого акту здачі-приймання наданих послуг. Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2022 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2022 15:11 |
Спрощена закупівля.docx | |
21 вересня 2022 15:11 |
ДОДАТОК №5.docx | |
21 вересня 2022 15:11 |
Додаток № 4.docx | |
21 вересня 2022 15:11 |
Додаток № 3.docx | |
21 вересня 2022 15:11 |
Додаток № 2.docx | |
21 вересня 2022 15:11 |
Додаток № 1.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОВДМ" #36904975 |
Переможець |
11 160,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2022 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 14:06
|
22412.jpg | укладений |
01 травня 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 12:40
|
Doc Oct 28 2022.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 12:39
|