Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лави для оснащення тимчасових укриттів
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2022-09-20-005004-a 26381cf86dbb4091b5306c25f66ad11d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Сніжко

+380997065855 snizkovadim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "СЗШ №80" ДМР
Код ЄДРПОУ: 19086837
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31
Контактна особа: Вадим Сніжко
+380997065855
snizkovadim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2022 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2022 11:40
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку- гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 19086837 місцезнаходження: вул. Комбрига Петрова, 31, м. Дніпро, Україна, 49041. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 348201720344240003000041261
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


У зв'язку з нагальною потребою для оснащення укриття, закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169»

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 штуки
Лава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 160,00 грн. (дві тисячі сто шістдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку- гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 19086837 місцезнаходження: вул. Комбрига Петрова, 31, м. Дніпро, Україна, 49041. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 348201720344240003000041261

Сума забезпечення: 2160 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2022 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ" 215 510,40
UAH з ПДВ
215 510,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 вересня 2022 17:03
Електронний підпис
29 вересня 2022 11:26
1_Додаток 5 - Пропозицiя.pdf
29 вересня 2022 11:26
3.6_ДСЕЕ ГЕО.pdf
29 вересня 2022 11:26
3.4_ISO 9001-2018.pdf
29 вересня 2022 11:26
3.5_ISO 14001-2015.pdf
29 вересня 2022 11:26
2.4_Наказ печатка.PDF
29 вересня 2022 11:26
Гарантія.rar
29 вересня 2022 11:26
5.3_ВН до АНдог.pdf
29 вересня 2022 11:26
2.2_Рішення, наказ, Статут.pdf
29 вересня 2022 11:26
2.3_Опис.PDF
29 вересня 2022 11:26
7_Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2022 11:26
10_Листи, довідки тощо.pdf
29 вересня 2022 11:26
5.4_Відгук.pdf
29 вересня 2022 11:26
9_Витяг Опендатабот.pdf
29 вересня 2022 11:26
5.2_Договір лави.pdf
29 вересня 2022 11:26
3.2_Порівняльна таблиця.pdf
29 вересня 2022 11:26
3.3_Візуалізація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
Переможець 215 510,40
UAH з ПДВ
03 жовтня 2022 13:44

Документи

03 жовтня 2022 13:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2022 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
215 510,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2022 13:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 11:36
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 13:51
Допугода 1 до Договору 22.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 13:49
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 15:49
Договір Лави.pdf укладений
14 жовтня 2022 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення п.п.12.2 та викладення п.13 "Реквізити сторін та підписи" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2022 — 18 листопада 2022
Сума оплати за договором: 215 510,40
UAH (в тому числі ПДВ 35 918,40 UAH)