Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Близнюк +380442069648 t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2022 11:03 |
Очікувана вартість: | 3 869 422,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 347,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19347.11 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 та Додатку 14 (для резидентів)/Додатку 15 (для нерезидентів) до тендерної документації у розмірі 5 % (п'ять відсотків ) від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, поетапно, за фактично виконані роботи згідно з Календарним графіком виконання робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) по кожному етапу. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000059 ● 43e78e0c5a2f4fb396c6d1135b634ac3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
53 UA-2022-09-20-002949-a 20.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-08 19:25:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт 2-ої черги нафтопроводу Мозир-Броди із заміною труби на ділянці км 32 – км 37 і встановленням вузла лінійних засувок з перемичкою на км 37. Овруцький район, Житомирської області. (Коригування №3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-20-002949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи, які стали підставою для проведення коригування проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт 2-ої черги нафтопроводу Мозир-Броди із заміною труби на ділянці км 32 – км 37 і встановленням вузла лінійних засувок з перемичкою на км 37. Овруцький район, Житомирської області. (Коригування №3)», зокрема: погоджене завдання на коригування, документально погоджена зміна проектних рішень, витяг з інвестиційного плану АТ «Укртранснафта» на 2022 рік стосовно предмету закупівлі, тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 11:39:01
Відповідь на запит від 08.11.2022
На Ваш електронний запит від 08.11.2022 повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені у Завданні №3 на коригування проекту від 05.07.2022 №ЗП-81-2022 розробленого та погодженого у встановленому в АТ «Укртранснафта» порядку (затверджене Завдання №3 на коригування проекту додається)
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 4.3. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 30.06.2020 №245 (далі - Інструкція), згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Відповідно до п. 4.3.Інструкції, на етапі підготовки та погодження документів для оголошення процедури закупівлі робіт та послуг з поточного ремонту очікувана вартість має відповідати поточним ринковим цінам та повинна бути визначена на підставі комерційних пропозицій та визначається як середнє арифметичне значення вартості не менше трьох комерційних пропозицій.
Відповідно до п.4.3.5. Інструкції, за обмеженості конкуренції на ринку та/або у зв’язку із специфікою робіт/послуг, за наявності належного обґрунтування, директор за напрямком діяльності/керівник функціонального напрямку Товариства може прийняти рішення про визначення очікуваної вартості на підставі отриманих комерційних пропозицій, кількість яких менше трьох, або у інший спосіб.
Листи запити цінових пропозицій направлено на спеціалізовані проектні організації - ТОВ «ІК «АКАДЕМБУД», АТ «Укрнафтохімпроект», АТ «Інститут транспорту нафти», ТОВ «Геогазцентр», ТОВ «Діпрогаз», ТОВ «ІК «МАШЕКСПОРТ». Очікувана вартість визначена як середнє арифметичне значення вартості двох комерційних пропозицій, отриманих від АТ "Інститут транспорту нафти", ТОВ "ДІПРОГАЗ" (розрахунок очікуваної вартості (РОВ) додається).
2. Надати інформацію та відповідні документи, які стали підставою для проведення коригування проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт 2-ої черги нафтопроводу Мозир-Броди із заміною труби на ділянці км 32 – км 37 і встановленням вузла лінійних засувок з перемичкою на км 37. Овруцький район, Житомирської області. (Коригування №3)», зокрема: погоджене завдання на коригування, документально погоджена зміна проектних рішень, витяг з інвестиційного плану АТ «Укртранснафта» на 2022 рік стосовно предмету закупівлі, тощо.
Завдання №3 на коригування проекту від 05.07.2022 №ЗП-81-2022. (додається).
Підстава для змін проектних рішень викладено у Доповідній записці заступника генерального директора АТ «Укртранснафт» від 08.11.2021 №12-00/2/5747/9-21 (додається), зокрема: з метою періодичної очистки внутрішньої порожнини магістральних нафтопроводів від внутрішніх відкладень, забезпечення (підтримання) проектної пропускної здатності нафтопроводів, зменшення витрат електроенергії на перекачування, попередження скупчень води і внутрішніх відкладень, проведення внутрішньотрубного діагностування, внутрішньотрубного обстеження виконують пропуск засобів очищення та діагностування (далі – ЗОД) нафтопроводів. Для очищення магістрального нафтопроводу «Мозир – Броди» між АТ «Укртранснафта» та ВАТ «Гомельтранснефть Дружба» (Республіка Білорусь) укладений договір на проведення сумісних робіт з очищення магістрального нафтопроводу МН «Мозир – Броди» І та ІІ черга від внутрішніх відкладень. Укладання сумісного договору обумовлено розташуванням камери пуску ЗОД на км 0 МН (ЛВДС «Мозир», територія Республіки Білорусь) та камери приймання ЗОД на км 394 км МН (ЛВДС «Броди»). Для уникнення питань митного оформлення ЗОД при їх перетині державного кордону Республіки Білорусь та України, ВАТ «Гомельтранснефть Дружба» виконало розробку проекту та запланувало роботи з влаштування вузла прийому - пуску ЗОД на км 32 МН (територія Республіки Білорусь). Влітку 2021 року запроваджено секторальні санкції проти Республіки Білорусь. Виконання сумісних робіт з очищення магістрального нафтопроводу МН «Мозир – Броди» може мати санкційні ризики для АТ «Укртранснафта».
Для уникнення можливих санкційних ризиків, ризиків відсутності можливості очищення МН, Управлінням експлуатацією нафтопровідної системи опрацьовано питання влаштування вузла прийому-пуску ЗОД на км 37 МН «Мозир – Броди» (територія України) на місці запроектованого вузла запірної арматури.
Підстави для змін проектних рішень викладено, зокрема, в пунктах 2 та 11 Завдання №3 на коригування проекту від 05.07.2022 №ЗП-81-2022 та (додається) та Додатку 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додається)
Інвестиційний план АТ «Укртранснафта» на рік, як окремий документ для Товариства, не затверджується.
- Додаток 1 до ТД _Інф про необх тех, як та кільк хар-ки.docx
- Доповідна записка від 08.11.2021 №12-00_2_5747_9-21.pdf
- ЗП-81-2022 від 05-07-22 ЗК№3 кор. км 32-37 МБ ІІ-черга (ЗОД на місце ВЗА) (3940) (П-Ш) .PDF
- РОВ Коригування РП КР НП 32-37 МБ ІІ-черга (влашт вузла ЗОД) — копия.PDF
- відповідь на запит 08.11.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
16.11.2022 року Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-UA-2022-09-20-002949-a із зазначенням порушення. Користуючись правом, наданим замовнику частиною 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «Укртранснафта» не погоджується із вищенаведеним та оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-20-002949-a (додається у прикріпленому файлі).
2022-11-23 16:50:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що АТ "Укртранснафта" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 16.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-20-002949-a (додається). |
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/21047/22 |
Дата відкриття провадження: | 07 грудня 2022 |
Документи:
12 грудня 2022 15:26
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:15
|
155р_опис.PDF |
30 листопада 2022 17:15
|
155р_Позовна заява ДАСУ № 6798.PDF |
12 грудня 2022 15:26
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:20
|
Електронний підпис |
30 листопада 2022 17:15
|
155р_опис.PDF |
30 листопада 2022 17:15
|
155р_Позовна заява ДАСУ № 6798.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 615 945,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ" |
3 799 200,00
UAH з ПДВ
|
3 799 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ Інститут транспорту нафти #00148429 |
Переможець |
3 615 945,60
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2022 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 15:27
|
1_221110_10_11_2022 (1).zip | зміни до договору |
10 листопада 2022 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 16:27
|
22_522_221102_02_11_2022.zip | укладений |
02 листопада 2022 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізітів |
Номер договору про закупівлю: | 22/522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |