Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями у м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
21 923 816,00 UAH
UA-2022-09-19-009930-a a5174ce31da44a07a852067cc145da29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 17:00
Очікувана вартість: 21 923 816,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109 619,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями у м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
19 вересня 2022 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 20:13
Додаток 3_с кваліфікація.docx
19 вересня 2022 20:13
Додаток_7_с проект договору.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 6_с технічне завдання.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 5_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 4_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 2_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 1_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 11_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 9_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 10_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Оголошення.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 8_с.docx
19 вересня 2022 17:14
Додаток 12_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд" 21 903 651,39
UAH з ПДВ
21 903 651,39
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 16:59
Електронний підпис
28 вересня 2022 16:58
30_КОПІЯ ВИТЯГУ ЄП.pdf
28 вересня 2022 15:47
Електронний підпис
28 вересня 2022 15:47
34_ G0922_6709.zip
28 вересня 2022 15:47
36_реєстр документів.pdf
28 вересня 2022 15:47
12_Довідка ст. 17 Закону.pdf
28 вересня 2022 15:47
29_СТАТУТ_КОПІЯ.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
30_КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
29_СТАТУТ_КОПІЯ.pdf
28 вересня 2022 15:47
ПIДПИСАНИЙ_G0922-6709-GL_tender-1.pdf
28 вересня 2022 15:47
36_реєстр документів.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
25_Постанова 512.pdf
28 вересня 2022 15:47
25_Постанова 512.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
35_Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2022 15:47
12_Довідка ст. 17 Закону.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
30_КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
28 вересня 2022 15:47
35_Гарантійний лист.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
5_Довідка працівники.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
6_Копії ТК_робітники.pdf
28 вересня 2022 15:47
5_Довідка працівники.pdf
28 вересня 2022 15:47
6_Копії ТК_водії.pdf
28 вересня 2022 15:47
6_Копії ТК_водії.pdf.p7s
28 вересня 2022 15:47
6_Копії ТК_робітники.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

34_ G0922_6709.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд"
#05398390
Переможець 21 903 651,39
UAH з ПДВ
30 вересня 2022 12:56

Документи

30 вересня 2022 12:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2022 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд"
#05398390
21 903 651,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2022 12:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 11:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:43
додаткова угода №2 до Договору №21_22_17_с від 03.10.2022 частина 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:42
додаткова угода №2 до Договору №21_22_17_с від 03.10.2022 частина 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:41
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 13:37
ДУ №1 від 21_11_2022 до Договору №21_22_17_с від 03_10_2022 (частина 2).pdf зміни до договору
24 листопада 2022 13:32
ДУ №1 від 21_11_2022 до Договору № 21_22_17_с від 03_10_2022 (частина 1).pdf зміни до договору
24 листопада 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 15:05
Протокол про виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 15:02
Додатки № 1 та № 3 до Договору № 21.22.17.с від 03.10.2022 (1).pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 15:02
Додаток 2 до Договору 21_22_17_с від 03.10.2022.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 15:02
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 13:26
Додатки до Договору № 21.22.17.с від 03.10.2022.pdf укладений
05 жовтня 2022 13:25
Договір № 21.22.17.с від 03.10.2022.pdf укладений
05 жовтня 2022 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки під час оприлюднення Договору
Номер договору про закупівлю: 21/22/17/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до Договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в ціну Договору та продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 21/22/17/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору 21/22/17/с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 21/22/17/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору 21/22/17/с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 724 471,99
UAH