Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Очікувана вартість
110 670,00 UAH
UA-2022-09-19-009841-a 74216b7c7dbd47579269767dd1bb8a8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Антонова

+380444607428 kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Ірина Антонова
+380444607428
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2022 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2022 09:00
Початок аукціону: 30 вересня 2022 15:30
Очікувана вартість: 110 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 553,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Закупівля проводиться у відповідності до Постанови Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (зі змінами), Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженого Законом України від 15 серпня 2022 року №2500-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб, Наказу директора КНП "КМПБ № 2" Сальнікова С.М. від 04.07.2022р. №115-ОД "Про організацію здійснення публічних закупівель в умовах правового режиму воєнного стану", Рапорту про потребу Ініціатора закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
β-ХГЛ вільний (хоріонічний гонадотропін вільн., пренатальна діагностика) (8 тиж. + 0 дн. - 13 тиж. + 6 дн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
50 послуга
Пренатальний скринінг I триместру з розрахунком ризиків у програмі Астрая» (PAPP-A, β-ХГЛ вільний, розрахунок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
50 послуга
Пренатальний скринінг ІІ триместру (АФП, ХГЛ, вільний естріол) з УЗ-маркерами та з розрахунком ризиків»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
20 послуга
Індекс ROMA (СА 125, НЕ-4, індекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
20 послуга
Індекс НОМА, (глюкоза,інсулін,індекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
1 послуга
Скринінг вагініту (Atopobium vaginae (кількісно),Candida albicans(якісно),Garnerella vaginalis(кількісно) , Lactobacillus spp.(кількісно) ,Mobiluncus spp.(якісно),Trichomonas vaginalis (якісно),ПЛР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перераховування Замовником коштів за фактично надані послуги на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання-передачі наданих послуг у строки, передбачені цим Договором. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 банківських днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2022 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЛ ДІЛА" 97 800,00
UAH з ПДВ
89 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" 110 650,00
UAH з ПДВ
89 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛТАНЛАБ" 110 670,00
UAH з ПДВ
110 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 14:51
Електронний підпис
28 вересня 2022 14:43
3 Витяг з ЄДР.pdf
28 вересня 2022 14:43
17 Статут.pdf
28 вересня 2022 14:43
19 Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2022 14:43
18 Виписка.pdf
28 вересня 2022 14:43
5 Сертифікат CSD-ISO-9001 2015.pdf
28 вересня 2022 14:43
17.1 Опис до статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ ДІЛА"

ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ"

ТОВ "СОЛТАНЛАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЛ ДІЛА"
#25587390
Відхилено 89 200,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2022 15:06
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ"
#42519264
Переможець 89 310,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2022 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2022 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ"
#42519264
89 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2022 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 17:18
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:16
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:13
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 15:59
Додаткова угода №1_18.11.2022.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 15:56
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:29
Договір №01.182-2022_07.10.2022.pdf укладений
07 жовтня 2022 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини першої статті 651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 10.1, 10.2 розділу X Договору №01/182-2022 від 07.10.2022 року (далі — Договір), листа від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІ ЕС ДІ ЛАБ» №148 від "16" листопада 2022 року, Сторони за взаємною згодою погодили внести наступні зміни до Договору №01/182-2022 від 07.10.2022 року: 1.1. Змінити пункт 2.7. Договору, виклавши його в такій редакції: "2.7. Строк (термін) надання послуг за Договором: до 31 грудня 2022 року." 1.2. Змінити пункт 8.1. Договору, виклавши його в такій редакції: "8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, проте в будь-якому випадку до виконання зобов’язань з надання послуг та оплати за цим Договором."
Номер договору про закупівлю: 01/182-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/182-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 32 881,00
UAH