Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (проведення заходів щодо попередження підтоплення правобережної частини міста Кам’янського) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-09-18-000346-a e700c0387a484d42968cef63476415e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2022 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 11:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника - Україна, 51931, Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, ВУЛИЦЯ МОСКВОРЕЦЬКА, будинок 14, мова для підготовки пропозицій Учасника – українська. Замовник прийняв рішення про застосуванні під час здійснення закупівлі постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами), а саме здійснення публічної закупівлі із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Згідно з підпунктом 2 пункту 1 постанови № 169 переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішенням замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі. Особливістю закупівель в умовах воєнного стану, у тому числі тих, що здійснюються шляхом використання електронної системи закупівель, із застосуванням електронного каталогу та/або із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, є те, що інформація про такі закупівлі не включається в річний план. Механізм планування закупівель, встановлений статтею 4 Закону, не застосовується до закупівель, що здійснюються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Таким чином, всі закупівлі, які здійснюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами), мають бути відображені у переліку, так як складання річного плану закупівель або внесення відповідних змін до нього не стосується закупівель, які проводяться згідно з постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Дана позиція підтверджена листом роз’яснення Мінекономіки від 19.07.2022 року №3323-04/50213-06. щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану. З огляду на викладене, а також те, що постанова Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) станом на момент прийняття рішення замовником про проведення закупівлі (затвердження Переліку) чинна (дійсна), отже, прийнята Кабінетом Міністрів України в межах його повноважень щоб врегульовувати питання забезпечення заходів правового режиму саме на період воєнного стану в Україні, рішення замовника про проведення закупівлі прийняті згідно з чинним законодавством
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2.1 метри кубічні
Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, правобережна частина міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
440 метри
Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 2200 мм вручну.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, правобережна частина міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
20 тонни
Перевезення сміття до 10 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, правобережна частина міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 60 календарних днів. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розрахунківв
Дата подання: 20 вересня 2022 15:09
Дата відповіді: 22 вересня 2022 13:57
Згідно пункту 8.1 Проекту договору: Жодна зі сторін цього договору не несе відповідальності за повне або часткове невиконання будь-яких його умов у разі настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), як передбачено в п.8.2 цього договору. А такої пункту 8.2 Під обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами) слід вважати обставини, що знаходяться поза контролем волі Сторін Договору і які роблять виконання умов Договору неможливим. Обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, воєнний стан, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада та інше Враховуючи військовий стан запроваджений в країні та досвід надання послуг під час дії воєнного стану а також їх оплати, ціни на паливо, що постійно змінюються пропонуємо: Порядок розрахунків: - передплата10 відсотків від вартості Договору - кожні 10 календарних днів оформлення та затвердження обома сторонами актів виконаних робіт. - Оплата затверджених актів виконаних робіт протягом 30 календарних днів Також пропонуємо доповнити договір пунктом який говорить, що якщо Замовник порушує термін оплати, Підрядник має право призупинити виконання робіт в односторонньому порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Порядок розрахунків передбачено відповідно до розрахунків бюджетних установ та узгоджено з органими держказначейства, тому Ваші пропозиції не можливо застосувати. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2022 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП виробничо-комерційна фірма Вересень 999 822,12
UAH з ПДВ
999 822,12
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП виробничо-комерційна фірма Вересень

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП виробничо-комерційна фірма Вересень
#20285186
Переможець 999 822,12
UAH з ПДВ
03 жовтня 2022 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2022 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП виробничо-комерційна фірма Вересень
#20285186
999 822,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:14
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 15:52
SCAN0158.PDF зміни до договору
22 листопада 2022 15:50
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 14:54
SCAN0010.PDF зміни до договору
11 жовтня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 13:14
SCAN0008.PDF укладений
05 жовтня 2022 13:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах 2.1 метри кубічні 9 425,00
UAH
Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 2200 мм вручну. 440 метри 2 223,34
UAH
Перевезення сміття до 10 км 20 тонни 88,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти «Розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи,тис.грн.», які є складовою частиною Додатку №3 «Договірна ціна/кошторис» до Договору, у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 125-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні та ураховуючи п.10.4. та п.10.7. X. «Інші умови» Договору сторони договору домовились викласти п. 5.1. Розділу V «Надання послуг» та п.9.1. Розділу ІХ «Строк дії договору» Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 125-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Улаштування колодязів круглих каналізаційних діаметром 1,0 м із збірного залізобетону в сухих грунтах 2.1 метри кубічні 9 425,00
UAH
Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 2200 мм вручну. 440 метри 2 223,34
UAH
Перевезення сміття до 10 км 20 тонни 88,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 999 822,12
UAH