Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги екскаватора (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2022-09-16-010145-a 83681028605b4c16b9e7d1e563f4b735
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Русин

+380954874441 zeu.chynadievo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 37637498
Місцезнаходження: 89640, Україна , Закарпатська обл., смт Чинадійово, вул. Волошина, 41
Контактна особа: Віталій Русин
+380954874441
zeu.chynadievo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45520000-8: Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт


1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Комунальне підприємство «Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління»
1.2.місцезнаходження замовника: 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41
1.3. ідентифікаційний код замовника: 37637498
1.4. категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання - зазначені у п.4 ч.1 ст.2 та п.4 ч.2 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги екскаватора (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт).
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (Додаток №4 до цього оголошення)
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. обсяг надання послуг: 1 послуга
4.2. місце надання послуг: зона обслуговування КП «Чинадіївське ЖЕУ» а саме: смт. Чинадійово, с. Карпати, с. Синяк, с. Косино, с. Обава, с. Дубино, с. Чабин, с. Бистриця, с. Вільховиця, с. Лецовиця, с. Плоскановиця, с. Брестів, с. Бабичі, с. Ділок (Закарпатська область, Мукачівський район).
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не пізніше ніж до припинення чи скасування на всій території України та/або на території Закарпатської області правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, але в будь-якому разі не пізніше, ніж до 31.12.2022.
6. Умови оплати: Оплата за послуги здійснюється протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, згідно фактичного часу роботи транспортних засобів, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник має право на здійснення попередньої оплати.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 325 000,00 грн з урахуванням ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 22.09.2022р. до 00 год 00 хв
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 27.09.2022р. до 00 год 00 хв
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі
14. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Русин Віталій Петрович – уповноважена особа, Директор КП «Чинадіївське ЖЕУ», тел. +380954874441, Е-mail: chunadievo.s-r@meta.ua
16. Інша інформація:
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
...
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги екскаватора (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45520000-8 — Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за послуги здійснюється протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, згідно фактичного часу роботи транспортних засобів, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник має право на здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2022 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 20:19
Дод 1 - док-ти.doc
16 вересня 2022 20:19
Дод 2 – форма пропоз.doc
16 вересня 2022 20:19
Оголошення_посл_екскав_ЖЕУ_сз_по пост_169.doc
16 вересня 2022 20:19
Дод 3 – проект дог.doc
16 вересня 2022 20:19
Дод 4 – тз.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій