Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з демонтажу типового збірного будинку інвентарний номер 10310025/1, з нульовою залишковою вартістю, розташованого за адресою: м.Одеса, вул.Леонтовича, 11 (код ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
456 572,00 UAH
UA-2022-09-16-007576-a 4d63e07ae6c843af9eba9e19275abcbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Панченко

+380931602757 pancenkoanastasia165@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41973328
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Контактна особа: Анастасія Панченко
+380931602757
pancenkoanastasia165@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2022 13:19
Очікувана вартість: 456 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з демонтажу типового збірного будинку інвентарний номер 10310025/1, з нульовою залишковою вартістю, розташованого за адресою: м.Одеса, вул.Леонтовича, 11 (код ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса,, вул. Леонтовича,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 14:53
Обгрунтування демонтаж.pdf
16 вересня 2022 14:53
Додаток № 2 Проєкт договору.pdf
16 вересня 2022 14:53
Оголошення за Постановою.pdf
16 вересня 2022 14:53
Погодження.pdf
16 вересня 2022 14:53
Додаток № 1 Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання відносно надання можливісті учаснику відвідання об'єкту
Дата подання: 19 вересня 2022 21:07
Дата відповіді: 20 вересня 2022 08:48
Доброго дня, у ТД вказано контактною особою- Панченко А.Д. , з якою сьогодні була телефона розмова з приводу відвідування об'єкту . Було надано відповідь , що хтось зі сторони замовника передзвонить та вкаже як і коли може відвідати об'єкт. Зворотнього дзвінка не поступило, номер телефону контактної особи , що вказано у ТД- не відповідає. Майже у всіх тендерах з ( демонтажу, поточного чи капітального ремонту ) де наше підприємство брало участь ,обов'язково вимагалося замовником відвідання учасником об'єкту(предмету закупівля), про що зазвичай складається акт , робиться це за для того щоб учасники краще розуміли предмет закупівлі та мали можливість біль точніше проаналізувати потенційну роботу та дефектний акт до неї. ДТ по конкретній закупівлі не містить таких вимог, тому ми виявляємо ініціативу в цьому питанні та просимо надати можливість відвідування об'єкту. Більш детальне обстеження предмету закупівля є основним факторм для формування більш коректної цінової пропозиції , а це як в інтересах як учасника так і замовника. Просимо надати відповідь коли це можливо зробити , контактну особу та її номер яка може показати об'єкту( предмет закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Частиною 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: ...інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначена інформація міститься в Додатку № 1 до Оголошення. Просимо Вас ознайомитись. Окремих вимог щодо відвідування об'єкту не має. Також, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори. Замовником розміщені всі дані, які дають можливість потенційним учасникам підготувати пропозицію по закупівлі. Ми не вбачаємо необхідність відвідування обєкту, тим більше, що така ініціатива не вплине жодним чином на Вашу пропозицію. Тому, просимо Вас дотримуватись вимог чинного закоонодавства в частині проведення закупівлі, а саме Закону України "Про публічні закупівлі" та не здійснювати заходи жодного впливу на Замовника, в тому числі шляхом спілкування за межами електронної системи закупівлі. Сподіваємось, що інформація викладена Замовником в Оголошенні та Додатках до нього Вам зрозуміла. В разі виникнення питань, просимо звертатись за роз'ясненням через електронну систему закупівель. Вдалих Вам закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙ-ІНДАСТРІ" 449 998,91
UAH з ПДВ
349 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" 404 369,54
UAH з ПДВ
372 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 429 174,00
UAH з ПДВ
429 174,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ГАЗИФІКАЦІЯ" 454 886,69
UAH з ПДВ
454 886,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2022 21:03
Електронний підпис
26 вересня 2022 21:01
Фінансова звітність.pdf
26 вересня 2022 20:54
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2022 20:54
СТАТУТ.pdf
26 вересня 2022 20:54
Довідка корупція.pdf
26 вересня 2022 20:54
Протокол №2.pdf
26 вересня 2022 20:54
Витяг платника ПДВ.pdf
26 вересня 2022 20:54
Виписка.pdf
26 вересня 2022 20:54
Інформція про учасника.pdf
26 вересня 2022 20:54
Дефектний акт.pdf
26 вересня 2022 20:54
Проект Договора.pdf

Публічні документи

26 вересня 2022 14:55
Електронний підпис
26 вересня 2022 14:55
70_ДЦ_ДЦ_3.pdf
26 вересня 2022 13:59
Електронний підпис
26 вересня 2022 13:58
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2022 13:58
Довіреність.pdf
26 вересня 2022 13:58
Лист згода печатка.pdf
26 вересня 2022 13:58
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2022 13:58
Реєстр документів.pdf
26 вересня 2022 13:22
Електронний підпис
26 вересня 2022 13:20
70_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
26 вересня 2022 13:20
70_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
26 вересня 2022 13:20
70_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
26 вересня 2022 13:20
70_ДЦ_ДЦ_3.pdf
26 вересня 2022 13:20
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2022 13:20
Виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2022 13:20
Статут.pdf
26 вересня 2022 13:20
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2022 13:20
Довіреність.pdf
26 вересня 2022 13:20
Реєстр документів.pdf
26 вересня 2022 13:20
Опис до Статуту.pdf
26 вересня 2022 13:20
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
26 вересня 2022 13:20
Лист згода печатка.pdf

Публічні документи

23 вересня 2022 16:20
Електронний підпис
23 вересня 2022 16:20
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2022 16:20
Фінансова звітність.pdf
23 вересня 2022 16:20
Витяг з реєстру.pdf
23 вересня 2022 16:20
Статут Лидер.pdf
23 вересня 2022 16:20
Ліцензія.pdf
23 вересня 2022 16:20
Інформація про учасника.pdf
23 вересня 2022 16:20
Опис з кодом.pdf
23 вересня 2022 16:20
Проєкт договору.pdf
23 вересня 2022 16:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2022 16:20
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 вересня 2022 12:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙ-ІНДАСТРІ"

ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ГАЗИФІКАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙ-ІНДАСТРІ"
#43501064
Відхилено 349 564,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 08:58
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"
#37320080
Відхилено 372 017,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 13:33
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 429 174,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ГАЗИФІКАЦІЯ"
#41955754
Переможець 454 886,69
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 13:27

Документи

28 вересня 2022 08:58
Електронний підпис

Документи

28 вересня 2022 13:33
Електронний підпис
28 вересня 2022 13:31
Прототкол 21.pdf

Документи

29 вересня 2022 09:03
Електронний підпис

Документи

29 вересня 2022 13:27
Електронний підпис
29 вересня 2022 13:26
Протокол УО 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ГАЗИФІКАЦІЯ"
#41955754
454 886,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2022 13:27
Електронний підпис
29 вересня 2022 13:26
Протокол УО 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:41
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 16:33
Договір 2240.120pdf.pdf укладений
30 вересня 2022 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2022 — 20 листопада 2022
Сума оплати за договором: 454 886,69
UAH (в тому числі ПДВ 75 814,45 UAH)