Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тротуарна плитка «Старе місто», поребрик тротуарний – код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2022-09-16-004410-a a2eac556d4b14c39b41f8fe334e0efb4
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріана Туховська

+380972243830 khotyn.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062205
Вебсайт: http://khotyn.dosvit.org.ua
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул.Кобилянської О., 2 А
Контактна особа: Андріана Туховська
+380972243830
khotyn.zakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2022 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2022 12:53
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Технічні, кількісні та якісні характеристики зазначені у додатку 1 до оголошення. Усі документи, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 метри квадратні
тротуарна плитка «Старе місто»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, О. Кобилянської, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44113130-5 — Кам’яна бруківка
300 погонний метр
поребрик тротуарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, О. Кобилянської, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44114200-4 — Бетонні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних/товаро-транспортних накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2022 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2022 12:04
оголошення бруківка - 16.09.docx
16 вересня 2022 12:04
Договір 2022 бруківка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо важливості виконання технічного завдання Замовника
Дата подання: 20 вересня 2022 11:34
Дата відповіді: 20 вересня 2022 15:02
Це повідомлення (питання) залишаємо для Держаудитслужби. Якщо Замовником у ході цієї закупівлі буде придбано не одношарову бруківку чорного кольору, то це буде прямим порушенням технічних вимог до предмету закупівлі - з усіма похідними (складовими)...
Відповідь: Відповідно до ст. 14 ч. 7 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Цю відповідь (повідомлення) надаємо для Учасника. В свою чергу повідомляємо, що Замовник планує придбати бруківку відповідно до технічного завдання (додаток 1), що викладено в Оголошенні з усіма складовими (похідними)
Дякуємо за вашу пильність та за контроль якості товару, придбаного Замовником
Питання щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2022 10:38
Дата відповіді: 21 вересня 2022 11:18
Замовником встановлено технічну вимогу до предмету закупівлі у наступній редакції: "Тротуарна плитка повинна мати високий рівень екологічності. У спекотну погоду від нагрівання вона не повинна виділяти леткі нафтопродукти, і не розм'якшуватись." Питання до Замовника - Ви серйозно?
Відповідь: Цілком серйозно!
У технічних вимогах Замовником викладено основні вимоги до предмету закупівлі.
В свою чергу Учасник бере на себе відповідальність постачання якісного товару, виготовленого з дотриманням усіх необхідних норм. Поміж іншим у Додатку 1 до оголошення також зазначено: "Товар повинен відповідати діючим стандартам, що має бути підтверджено копіями сертифікатів та паспортів якості. Учасник має надати копії документів, що засвідчують якість запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (копії протоколів випробувань (досліджень) відповідно до діючих ДСТУ Б.В. 2,7-145:2008 вироби бетонні, тротуарні не армовані, ГОСТ 10180; ГОСТ 18570, ГОСТ 12730,-78 ДСТУ Б.В.2,7-43-96 та експертних висновків дійсних на дату розкриття), тощо".
Щодо адекватності технічних вимог Замовника до реалій
Дата подання: 21 вересня 2022 11:33
Якщо у Вас відсутні фахівці, які розуміються у технічних і технологічних процесах виробництва бруківки рекомендуємо залучити відповідних спеціалістів, котрі сформують вимоги до предмету закупівлі адекватні реаліям. А наразі, якщо Ви замовляєте бруківку з бетону, а не з асфальту чи іншого матеріалу де присутній бітум або ж інші леткі нафтопродукти, Ви мали б внести у ТД відповідні зміни, а не займатись бюрократичними відписками несумісними з реаліями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 вересня 2022 09:08
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків для надання роз’яснення на звернення, передбачених частиною 7 статті 14 Закону.
Документи:
22 вересня 2022 09:09
Електронний підпис
22 вересня 2022 09:08
скасування закупівлі.docx