Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка №4», за адресою: м. Львів, вул. В. Симоненка, 6а (поточний ремонт)» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи; детальний код ДК 021:2015 - 45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
970 282,94 UAH
UA-2022-09-15-011517-a 54622b5f05c14e39b47fe783fc6339cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечипоренко Борис Антонович

380322636027 4sp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка №4"
Код ЄДРПОУ: 01984323
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, Симоненка, 6а
Контактна особа: Нечипоренко Борис Антонович
380322636027
4sp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2022 12:31
Очікувана вартість: 970 282,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 702,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету міністрів України №169 від 28 лютого 2022 р. (із змінами та доповненнями) «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка №4», за адресою: м. Львів, вул. В. Симоненка, 6а (поточний ремонт)» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи; детальний код ДК 021:2015 - 45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, Львів, : вул. В. Симоненка, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2022 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 17:52
ОГОЛОШЕННЯ Стоматологічна поліклінка зі змінами.docx
15 вересня 2022 18:33
ДОГОВІР додаток 4.docx
20 вересня 2022 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2022 17:52
ОГОЛОШЕННЯ Стоматологічна поліклінка зі змінами.docx
15 вересня 2022 18:33
ОГОЛОШЕННЯ додаток 1-3 Стоматологічна поліклінка.docx
15 вересня 2022 18:33
ДОГОВІР додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

неправомірна вимога
Дата подання: 19 вересня 2022 13:14
Дата відповіді: 20 вересня 2022 10:50
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне.
Вимога щодо відвідування об’єкту була встановлена для правильного розрахунку ціни пропозиції та врахування усіх технічних нюансів. Крім цього, потенційний учасник, який працює в сфері встановлення пожежних сигналізацій може висловити пропозиції щодо внесення змін до технічного завдання в частині обсягів та видів робіт з метою їх покращення.
Відвідування учасником об’єкту, на жаль, не завжди гарантує участь цього ж учасника в закупівлі.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень мають виконуватися відповідно до проектної документації.
Проектна (кошторисна) документація повинна бути складена Учасником з урахуванням вимог оголошення та чинного законодавства. Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати Учасник процедури закупівлі як частину своєї пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності послуг, що є предметом закупівлі:
Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, підписаний уповноваженими представниками сторін встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2022 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЛОРІАН Л" 799 280,00
UAH з ПДВ
799 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА 869 997,00
UAH з ПДВ
869 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2022 20:31
Електронний підпис
27 вересня 2022 20:29
Лист1.pdf
27 вересня 2022 20:29
Лист2.pdf
27 вересня 2022 18:54
Електронний підпис
27 вересня 2022 18:53
16.PDF
27 вересня 2022 18:53
Відповідь Флоріан.pdf
27 вересня 2022 18:53
5.PDF
27 вересня 2022 18:53
21.PDF
27 вересня 2022 18:53
3 (2).PDF
27 вересня 2022 18:53
ЛИСТ 1 001 (1).jpg
27 вересня 2022 18:53
69681451330190.pdf
27 вересня 2022 18:53
26.PDF
27 вересня 2022 18:53
13.PDF
27 вересня 2022 18:53
69681445893534.pdf
27 вересня 2022 18:53
37.PDF
27 вересня 2022 18:53
Коробка.pdf
27 вересня 2022 18:53
10 (2).PDF
27 вересня 2022 18:53
9.PDF
27 вересня 2022 18:53
sert_smoke_detectors.pdf
27 вересня 2022 18:53
сертифікат 001 (1).jpg
27 вересня 2022 18:53
31.PDF
27 вересня 2022 18:53
6.PDF
27 вересня 2022 18:53
20.PDF
27 вересня 2022 18:53
Наказ ОП на директора.PDF
27 вересня 2022 18:53
25.PDF
27 вересня 2022 18:53
2.PDF
27 вересня 2022 18:53
33.PDF
27 вересня 2022 18:53
ВН.PDF
27 вересня 2022 18:53
згода з тд.PDF
27 вересня 2022 18:53
Тірас.pdf
27 вересня 2022 18:53
1065-prime.pdf
27 вересня 2022 18:53
Довідка ДПС 25.07.22.PDF
27 вересня 2022 18:53
Наказ (Ліцензія).PDF
27 вересня 2022 18:53
Обробка перс даних.pdf
27 вересня 2022 18:53
11.PDF
27 вересня 2022 18:53
34.PDF
27 вересня 2022 18:53
1066-ppkpa.pdf
27 вересня 2022 18:53
302.PDF
27 вересня 2022 18:53
Наказ про аудит.PDF
27 вересня 2022 18:53
7.PDF
27 вересня 2022 18:53
Флоріан третя сторона (1).pdf
27 вересня 2022 18:53
ОСЗ, Джміль.pdf
27 вересня 2022 18:53
Збірний.pdf
27 вересня 2022 18:53
Довідка про співпрацю.pdf
27 вересня 2022 18:53
sert_heat_detectors.pdf
27 вересня 2022 18:53
Довідка 1.PDF
27 вересня 2022 18:53
3.PDF
27 вересня 2022 18:53
Обробка даних.PDF
27 вересня 2022 18:53
Висновок-аудит.PDF
27 вересня 2022 18:53
Опис до Статуту.PDF
27 вересня 2022 18:53
5 (2).PDF
27 вересня 2022 18:53
Цінова пропозиція.PDF
27 вересня 2022 18:53
28.PDF
27 вересня 2022 18:53
23.PDF
27 вересня 2022 18:53
30.PDF
27 вересня 2022 18:53
19.PDF
27 вересня 2022 18:53
29.PDF
27 вересня 2022 18:53
ISO 2021 (1) (1).pdf
27 вересня 2022 18:53
1.PDF
27 вересня 2022 18:53
39.PDF
27 вересня 2022 18:53
Довідка про ліцензію.PDF
27 вересня 2022 18:53
4.PDF
27 вересня 2022 18:53
12.PDF
27 вересня 2022 18:53
Гучномовці.pdf
27 вересня 2022 18:53
Проєкт.PDF
27 вересня 2022 18:53
МТБ.PDF
27 вересня 2022 18:53
про інструкції.PDF
27 вересня 2022 18:53
92.PDF
27 вересня 2022 18:53
8 (2).PDF
27 вересня 2022 18:53
вимір.PDF
27 вересня 2022 18:53
30 (2).PDF
27 вересня 2022 18:53
10.PDF
27 вересня 2022 18:53
17.PDF
27 вересня 2022 18:53
22.PDF
27 вересня 2022 18:53
8.PDF
27 вересня 2022 18:53
Статут обєднаний.pdf
27 вересня 2022 18:53
sert_manual_detectors.pdf
27 вересня 2022 18:53
1 зпг.PDF
27 вересня 2022 18:53
35.PDF
27 вересня 2022 18:53
моноблок.pdf
27 вересня 2022 18:53
Акт огляду.PDF
27 вересня 2022 18:53
Св.-1 (1) (1).jpg
27 вересня 2022 18:53
ЛИСТ 2 001 (1).jpg

Публічні документи

27 вересня 2022 14:50
Електронний підпис
27 вересня 2022 13:19
Електронний підпис
27 вересня 2022 13:06
Електронний підпис
27 вересня 2022 13:06
3. Витяг ЄП.pdf
27 вересня 2022 13:06
1. Програми розрахунку.pdf
27 вересня 2022 13:06
2. Вартісні показники.pdf
27 вересня 2022 13:06
5. Аванс.pdf
27 вересня 2022 13:06
9. Ненадання.pdf
27 вересня 2022 13:06
16. Достовірність.pdf
27 вересня 2022 13:06
17. Виконати замовлення.pdf
27 вересня 2022 13:06
13. Довкілля.pdf
27 вересня 2022 13:06
14. Передача даних.pdf
27 вересня 2022 13:06
18. Вартість робіт.pdf
27 вересня 2022 13:06
19. Витрати.pdf
27 вересня 2022 13:06
25. Антиконкурентні.pdf
27 вересня 2022 13:06
35. Якість наданих послуг.pdf
27 вересня 2022 13:06
34. 4 години.pdf
27 вересня 2022 13:06
36. Технологічні процеси.pdf
27 вересня 2022 13:06
40. Застава.pdf
27 вересня 2022 13:06
49. Можливість монтаж.pdf
27 вересня 2022 13:06
32. Якісно.pdf
27 вересня 2022 13:06
42. Протипожежна безпека.pdf
27 вересня 2022 13:06
24. Нові вироби.pdf
27 вересня 2022 13:06
46. Працівники.pdf
27 вересня 2022 13:06
27. Печатка.pdf
27 вересня 2022 13:06
31. Відхилити.pdf
27 вересня 2022 13:06
22. Вивезти обладнання.pdf
27 вересня 2022 13:06
29. Субпідряд.pdf
27 вересня 2022 13:06
10. Гарантіи_нии_ санкціі_.pdf
27 вересня 2022 13:06
28. Неспроможність.pdf
27 вересня 2022 13:06
20. Лист сміття.pdf
27 вересня 2022 13:06
23. Довідка календарнии_.pdf
27 вересня 2022 13:06
63. Умови обслуговування.pdf
27 вересня 2022 13:06
11. Мораторіи_.pdf
27 вересня 2022 13:06
46.2. Обробки даних.pdf
27 вересня 2022 13:06
56.1 Сертифікат дилер 2022.pdf
27 вересня 2022 13:06
59. Акт огляду.pdf
27 вересня 2022 13:06
4.1. Наказ на ліцензію.pdf
27 вересня 2022 13:06
21.1 Пояснення сміття.pdf
27 вересня 2022 13:06
57. Поставка 7 днів.pdf
27 вересня 2022 13:06
55. Негативнии_ стомат.pdf
27 вересня 2022 13:06
26. ДПІ.pdf
27 вересня 2022 13:06
52. Пожежогасіння.pdf
27 вересня 2022 13:06
56. Поставка тірас.pdf
27 вересня 2022 13:06
58. Календарнии_ графік.pdf
27 вересня 2022 13:06
61. Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2022 13:06
45. Довідки з банку.zip
27 вересня 2022 13:06
50.2 Лист-відгук-1.pdf
27 вересня 2022 13:06
66. Згода комісія.pdf
27 вересня 2022 13:06
8. Лист ДСНС.pdf
27 вересня 2022 13:06
4. Ліцензія.pdf
27 вересня 2022 13:06
38. Протокол ізоляція.pdf
27 вересня 2022 13:06
62. Технічне завдання.pdf
27 вересня 2022 13:06
51. Проект договору.pdf
27 вересня 2022 13:06
39. Опір заземлення.pdf
27 вересня 2022 13:06
37. Висотні.pdf
27 вересня 2022 13:06
41. Ковід.pdf
27 вересня 2022 13:06
46.1 ЦПД.pdf
27 вересня 2022 13:06
67. Виписка ЄДР.pdf
27 вересня 2022 13:06
21. Сміття.pdf
27 вересня 2022 13:06
6. Декларація.pdf
27 вересня 2022 13:06
7. Аудит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЛОРІАН Л"

ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЛОРІАН Л"
#43221221
Переможець 799 280,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2022 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2022 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЛОРІАН Л"
#43221221
799 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 14:40
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 18:07
КНП СП №4 Пожежна сигналізація.pdf укладений
07 жовтня 2022 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 799 280,00
UAH