Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка №4», за адресою: м. Львів, вул. В. Симоненка, 6а (поточний ремонт)» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи; детальний код ДК 021:2015 - 45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
970 282,94 UAH
UA-2022-09-15-011517-a ● 54622b5f05c14e39b47fe783fc6339cd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка №4" |
Код ЄДРПОУ: | 01984323 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., Львів, Симоненка, 6а |
Контактна особа: |
Нечипоренко Борис Антонович 380322636027 4sp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2022 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2022 12:31 |
Очікувана вартість: | 970 282,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 702,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету міністрів України №169 від 28 лютого 2022 р. (із змінами та доповненнями) «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка №4», за адресою: м. Львів, вул. В. Симоненка, 6а (поточний ремонт)» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи; детальний код ДК 021:2015 - 45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79071, Україна, Львівська область, Львів, : вул. В. Симоненка, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2022 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2022 17:52 |
ОГОЛОШЕННЯ Стоматологічна поліклінка зі змінами.docx | |
15 вересня 2022 18:33 |
ДОГОВІР додаток 4.docx |
20 вересня 2022 17:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2022 17:52 |
ОГОЛОШЕННЯ Стоматологічна поліклінка зі змінами.docx
|
||||||
15 вересня 2022 18:33 |
ДОГОВІР додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неправомірна вимога
Дата подання: 19 вересня 2022 13:14
Дата відповіді: 20 вересня 2022 10:50
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне.
Вимога щодо відвідування об’єкту була встановлена для правильного розрахунку ціни пропозиції та врахування усіх технічних нюансів. Крім цього, потенційний учасник, який працює в сфері встановлення пожежних сигналізацій може висловити пропозиції щодо внесення змін до технічного завдання в частині обсягів та видів робіт з метою їх покращення.
Відвідування учасником об’єкту, на жаль, не завжди гарантує участь цього ж учасника в закупівлі.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень мають виконуватися відповідно до проектної документації.
Проектна (кошторисна) документація повинна бути складена Учасником з урахуванням вимог оголошення та чинного законодавства. Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати Учасник процедури закупівлі як частину своєї пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності послуг, що є предметом закупівлі:
Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, підписаний уповноваженими представниками сторін встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне.
Вимога щодо відвідування об’єкту була встановлена для правильного розрахунку ціни пропозиції та врахування усіх технічних нюансів. Крім цього, потенційний учасник, який працює в сфері встановлення пожежних сигналізацій може висловити пропозиції щодо внесення змін до технічного завдання в частині обсягів та видів робіт з метою їх покращення.
Відвідування учасником об’єкту, на жаль, не завжди гарантує участь цього ж учасника в закупівлі.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень мають виконуватися відповідно до проектної документації.
Проектна (кошторисна) документація повинна бути складена Учасником з урахуванням вимог оголошення та чинного законодавства. Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати Учасник процедури закупівлі як частину своєї пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності послуг, що є предметом закупівлі:
Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, підписаний уповноваженими представниками сторін встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФЛОРІАН Л" #43221221 |
Переможець |
799 280,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2022 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2022 18:07
|
КНП СП №4 Пожежна сигналізація.pdf | укладений |
07 жовтня 2022 18:05
|