Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильне обладнання та кондиціонери
Очікувана вартість
311 000,00 UAH
UA-2022-09-15-003754-a ecf382e028954d7c81901fcbdc53a0b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смолєва

+380689706806 smoleva83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23928294
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Оксана Смолєва
+380689706806
smoleva83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 311 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна страхова гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
кондиціонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
4 штуки
холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 штуки
холодильная камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1 штуки
морозильная камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна страхова гарантія.

Сума забезпечення: 54000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна страхова гарантія.
Вимоги до документу: Учасник торгів під час подання пропозиції, надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфін послуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, внутрішні правила надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Національним банком України. Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції
15 вересня 2022 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 11:36
ДОКУМЕНТАЦІЯ-СПРОЩЕНА- Холодильне обладнання (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" 310 896,00
UAH з ПДВ
310 896,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 вересня 2022 15:58
Електронний підпис
23 вересня 2022 19:39
1. Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2022 19:39
Гарантія_056946.rar
23 вересня 2022 19:39
21.3.5. Наказ Онищук.pdf
23 вересня 2022 19:39
21. Довідка працівники.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.4.1. Охорона праці1.pdf
23 вересня 2022 19:39
8. Лист-згода ціна.pdf
23 вересня 2022 19:39
4.2. Наказ Білокур І.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.3.1. Наказ Білокур.pdf
23 вересня 2022 19:39
10. Проект договору.pdf
23 вересня 2022 19:39
Свідоцтво.rar
23 вересня 2022 19:39
18.1. Статут.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.3.3. Наказ Бєляєв.pdf
23 вересня 2022 19:39
19. Виписка.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.2. Медичні книжки.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.3.4. Наказ Миколішин.pdf
23 вересня 2022 19:39
20. Довідка МТБ.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.3.2. Наказ Переута.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.4.3. Охорона праці3.pdf
23 вересня 2022 19:39
Рахунок_056946.pdf
23 вересня 2022 19:39
9. Лист-згода строк дії.pdf
23 вересня 2022 19:39
14. Рішення №5.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.1. Дипломи ІТР.pdf
23 вересня 2022 19:39
21.4.2. Охорона праці2.pdf
23 вересня 2022 19:39
Платіжка по рахунку 056946.pdf
23 вересня 2022 19:39
Правила.rar
23 вересня 2022 19:39
Ліцензія.rar
23 вересня 2022 19:39
26. Сертифікати ISO.pdf
23 вересня 2022 19:39
18.2. Опис Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія_056946.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
Переможець 310 896,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2022 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2022 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
310 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2022 17:07
Додаткова угода 2 до дог. 35.pdf зміни до договору
07 жовтня 2022 17:06
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2022 08:50
Додаткова угода № 1 до Договору 35.pdf зміни до договору
07 жовтня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 16:48
Додаткова угода № 1 до Договору 35.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 16:28
Договір 35.pdf укладений
03 жовтня 2022 16:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
кондиціонер 8 штуки 19 800,00
UAH з ПДВ
холодильник 4 штуки 27 000,00
UAH з ПДВ
холодильная камера 1 штуки 14 496,00
UAH з ПДВ
морозильная камера 1 штуки 30 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну постачання
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змна терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
кондиціонер 8 штуки 19 800,00
UAH з ПДВ
холодильник 4 штуки 27 000,00
UAH з ПДВ
холодильная камера 1 штуки 14 496,00
UAH з ПДВ
морозильная камера 1 штуки 30 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 20 листопада 2022
Сума оплати за договором: 310 896,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 816,00 UAH)