Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лава для сидіння для закладу освіти
Очікувана вартість
324 000,00 UAH
UA-2022-09-15-003560-a e59e726af7de467c962f0fc56ca05859
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав В'язовий

+380979819960 nvk99-dnepr@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 99 "БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ-ШКОЛА І СТУПЕНЯ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24432684
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ КОМБРИГА ПЕТРОВА, будинок 17
Контактна особа: Владислав В'язовий
+380979819960
nvk99-dnepr@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 324 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 3 240,00 грн. (три тисячі двісті сорок грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №99 «БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ – ШКОЛА 1 СТУПЕНЯ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 24432684 місцезнаходження: 49041, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 538201720344280003000041247
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 штуки
Лава для сидіння для закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до статей 23 та 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 3 240,00 грн. (три тисячі двісті сорок грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №99 «БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ – ШКОЛА 1 СТУПЕНЯ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 24432684 місцезнаходження: 49041, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 538201720344280003000041247

Сума забезпечення: 3240 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ" 323 265,60
UAH з ПДВ
323 265,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 вересня 2022 21:31
Електронний підпис
22 вересня 2022 21:11
1_Додаток 5 - Пропозицiя.pdf
22 вересня 2022 21:11
Гарантія.rar
22 вересня 2022 21:11
3.6_ДСЕЕ ГЕО.pdf
22 вересня 2022 21:11
2.4_Наказ печатка.PDF
22 вересня 2022 21:11
10_Листи, довідки тощо.pdf
22 вересня 2022 21:11
9_Витяг Опендатабот.pdf
22 вересня 2022 21:11
3.4_ISO 9001-2018.pdf
22 вересня 2022 21:11
5.3_ВН до АНдог.pdf
22 вересня 2022 21:11
3.5_ISO 14001-2015.pdf
22 вересня 2022 21:11
2.2_Рішення, наказ, Статут.pdf
22 вересня 2022 21:11
2.3_Опис.PDF
22 вересня 2022 21:11
Гарантія.rar
22 вересня 2022 21:11
7_Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2022 21:11
5.4_Відгук.pdf
22 вересня 2022 21:11
5.2_Договір лави.pdf
22 вересня 2022 21:11
3.3_Візуалізація.pdf
22 вересня 2022 21:11
3.2_Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
Переможець 323 265,60
UAH з ПДВ
26 вересня 2022 10:53

Документи

26 вересня 2022 10:53
Електронний підпис
26 вересня 2022 10:52
протокол 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2022 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
323 265,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2022 10:53
Електронний підпис
26 вересня 2022 10:52
протокол 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:15
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 11:18
ДУ №2..PDF зміни до договору
21 листопада 2022 11:15
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2022 10:32
дог 13 лави.pdf укладений
13 жовтня 2022 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 5.4, 11.6 Договору у зв'язку із продовженням строку дії воєнного стану в Україні, керуючись п. 4 ч.5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дішли згоди продовжити термін поставки товару та строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 323 265,60
UAH (в тому числі ПДВ 53 877,60 UAH)