Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заходи із захисту та охорони приміщень бюджетних установ - закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Томаківської селищної ради (а саме: монтаж та налагодження системи охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2022-09-14-009515-a ● b6d0d36edde74f288be7ba942bf2acd3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Томаківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 36730231 |
Місцезнаходження: | 53500, Україна , Дніпропетровська обл., смт Томаківка Томаківський р-н, вул. Лесі Українки, буд. 17 |
Контактна особа: |
Дарина Мартинова +3880988717891 voms.buh.tomak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2022 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Заходи із захисту та охорони приміщень бюджетних установ - закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Томаківської селищної ради (а саме: монтаж та налагодження системи охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2022 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2022 15:58 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 14 вересня 2022 16:50
Дата відповіді: 15 вересня 2022 13:38
Шановний Замовику процедури закупівлі, не порушуйте вимоги чинного законодавства України. В тендерній документації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розділі 12 "Інша інформація" в п.12.3 "Вимоги до Учасників" ви вимагаєте від Учасників надати "к11. Копію сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації.
12.Наявність у учасника сертифіката відповідності послуг охорони, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації: ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.". Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України, дозвіл на виконання електромонтажних робіт, а також досвідом роботи, щодо виконання монтажних робіт систем охоронної сигналізації. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви навмисне обмежуєте коло Учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику !Уважно розглянувши Ваше запитання ,повідомляємо наступне: Замовником послуги мається на увазі надання копії Сертифікату ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації відповідно до частини 7. Системи охоронної сигналізації, який не підпадає під технічний регламент ДСТУ 4030-ГСТУ 78.11.001-1998, не втратив законної чинності та регулюється Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 № 1494 CLC/TS 50131-7:2010 прийнятого як національний стандарт методом «підтвердження» за позначенням. Цей сертифікат відповідає офіційному тексту ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 uk: Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування (CLC/TS 50131-7:2010, IDТ) З наданням чинності від 01.01.2016. Тож навмисного звужування кола Учасників не вбачається, адже даний сертифікат має можливість отримати кожен учасник в центрі сертифікації. Також зазначаємо, що дійсно «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 - втратив свою чинність на підставі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року, замовник при формуванні вимог керувався Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 № 1494, який є діючим на даний час. Отже дискримінаційних вимог в даній закупівлі не має.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109168 |
Переможець |
53 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2022 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:24
|
ДУ 2 до дог 744.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 12:43
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 12:31
|
Дог 744.pdf | укладений |
04 жовтня 2022 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 744/43/23/17/203-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 744/43/23/17/203-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |