Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафи електроживлення для ВП ПАЕС
Power supply cabinets for PNPP
Power supply cabinets for PNPP
Очікувана вартість
31 352 329,36 UAH
UA-2022-09-14-009288-a ● a9a301405a0248d9833796c319bc5611
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Інженер ВП «Централізовані закупівлі» Доброгорський С 0442010962 s.dobrogorsky@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ПАЕС: РИБАК О 0513644125 a_rybak@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Orlianska Svitlana 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Інженер ВП «Централізовані закупівлі» Доброгорський С 0442010962 s.dobrogorsky@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ПАЕС: РИБАК О 0513644125 a_rybak@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2022 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 31 352 329,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156 761,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: • Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною. Або Страхової гарантії (далі – СГ), виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст СГ має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення ТП/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності СГ учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала СГ, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої СГ (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вищевказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 313523.29 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2022 15:56 |
Enquiries until: | 07 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 жовтня 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 31 352 329 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 156 762 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп
Комплектуючи вироби (включаючи ЗІП) згідно п.2.1.1-2.1.8 Таблиці 2 розділу 2. ТСдоПЗ(т).23.0009.0004-2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Completing products (including protective equipment) according to p. 2.1.1-2.1.8 of Table 2 of Chapter 2. TSdoPZ(t). 23.0009.0004-2021
CPV: 31210000-1
Період постачання:
по 30 квітня 2023
1 комп
Комплект пристосувань згідно п.2.2.-2.8. Таблиці 2, розділу 2 ТСдоПЗ(т).23.0009.0004-2021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Комплект пристосувань згідно п.2.2.-2.8. Таблиці 2, розділу 2 ТСдоПЗ(т).23.0009.0004-2021
CPV: 31210000-1
Період постачання:
по 30 квітня 2023
15 шт
Шафа живлення споживачів САЕ ШЖС (НКП) 2200х600х800 з автоматичними вимикачами з характеристиками не гірше вказаних в п 3.4 таблиці 1 ТСдоПЗ(т).23.0009.0004-2021, з роз’єднувачами, системою контролю та збору інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Power supply cabinet of SAE ShZhS consumers (NKP) 2200x600x800 with automatic switches with characteristics no worse than those indicated in clause 3.4 of table 1 TSdoPZ(t).23.0009.0004-2021, with disconnectors, control and information collection system
CPV: 31210000-1
Період постачання:
по 30 квітня 2023
10 шт
Шафа живлення споживачів ШЖС СЕВП, 2200х600х800 з автоматичними вимикачами з характеристиками не гірше вказаних в п 3.4 таблиці 1 ТСдоПЗ(т).23.0009.0004-2021, роз’єднувачами, системою контролю та збору інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Cabinet of power supply of consumers of SHZS SEVP, 2200х600х800 with automatic switches with characteristics no worse than those indicated in point 3.4 of table 1 TSdoPZ(t).23.0009.0004-2021, disconnectors, control and information collection system
CPV: 31210000-1
Період постачання:
по 30 квітня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків постачання обладнання
Дата подання: 20 вересня 2022 13:19
Дата відповіді: 22 вересня 2022 13:35
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий термін подання тендерних пропозицій призначено 17.10.2022р. Дата початку аукціону на разі не визначена.
Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі триває 20 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), цей термін може бути продовжено.
Укладання договору проводиться не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тобто, найоптимістичніший термін укладення договору – не раніше 26.11.2022р.
Згідно з умовами Оголошення про проведення тендеру та як зазначається в Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) термін постачання товарів до 05.01.2023р.
Після укладання договору у переможця торгів на виготовлення та постачання обладнання залишається лише сорок днів, що є неможливим, оскільки повний цикл виготовлення з урахуванням замовлення імпортних комплектуючих займає щонайменше 5 місяців.
Після укладання договору необхідно :
- Замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні;
- Здійснити виробництво з урахуванням вимог Плану якості з контролем усіх етапів технологічного циклу;
- Провести кваліфікаційні випробування, здійснити інші необхідні заходи та процедури;
- Здійснити пакування, доставку і т.д.
Крім того, у зв’язку з введенням воєнного стану на всій території України у відповідності до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022р. через вторгнення військ російської федерації на територію України, виникли складні обставини з логістикою, які спричиняють значну затримку поставки комплектуючих виробів, необхідних для виробництва обладнання.
З огляду на вищевикладене, та враховуючи що строк поставки, вказаний в ТД є неможливим, просимо Вас передбачити реальні строки необхідні для виготовлення продукції та встановити реальний термін постачання обладнання – 150 днів в ТД. Відповідні зміни просимо внести до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Щодо надання декларації про відповідність
Дата подання: 22 вересня 2022 16:40
Дата відповіді: 27 вересня 2022 14:05
Згідно вимог тендерної документації (частина II, розділ А, пункт 4, підпункт д) , учаснику необхідно надати – Копію декларації про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (стосовно продукції, яка виготовлялась раніше). Виробник шаф живлення на які оголошена закупівля може таку декларацію надати тільки на шафи які вже виготовлені. Саме такі шафи живлення як у тендерній документації виробником не виготовлялися. Тому можемо надати копію декларації про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, стосовно продукції, яка виготовлялась раніше та яка є аналогічною. Просимо надати роз’яснення щодо цієї вимоги, чи буде цього достатньо і наша пропозиція буде відповідати вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Погодження ТУ
Дата подання: 27 вересня 2022 13:25
Дата відповіді: 29 вересня 2022 16:27
Доброго дня.
Ми як виробник хочемо прийняти участь у закупівлі.
Просимо Вас повідомити до кого звернутись(надати контакти – пошту, телефон…), щоб у встановлений строк погодити ТУ з ДП НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ" та Держатомрегулювання, а також отримати рішення про затвердження постачальника?
У разі, якщо у зазначені строки неможливо буде отримати необхідні документи від замовника (ДП НАЕК Енергоатом) прошу внести зміни до тендерної документації та дозволити подавати пропозицію без зазначених документів. В свою чергу ми зобов’язуємося подати на погодження наше ТУ та сподіваємося, що до моменту поставки отримаємо відмітки на наших ТУ та лист від замовника про погодження постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена інженерно-технічною дирекцією виконавчої дирекції з виробництва та ремонтів:
1. Проекти ТУ на продукцію для АЕС надсилаються на розгляд та погодження до ДП «НАЕК «Енергоатом» із супроводжувальним листом на ім’я першого віце-президента – технічного директора.
Контакти розміщені на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням https://www.energoatom.com.ua/contacts.html.
Вимоги щодо порядку розроблення та погодження ТУ зазначені в документі СОУ НАЕК 077:2020, з яким можна ознайомитися на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням https://www.energoatom.com.ua/information-for-members.html.
2. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Наразі існує достатня кількість ТУ, погоджених ДП «НАЕК «Енергоатом», щоб забезпечити проведення конкурентних торгів на дану закупівлю.
1. Проекти ТУ на продукцію для АЕС надсилаються на розгляд та погодження до ДП «НАЕК «Енергоатом» із супроводжувальним листом на ім’я першого віце-президента – технічного директора.
Контакти розміщені на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням https://www.energoatom.com.ua/contacts.html.
Вимоги щодо порядку розроблення та погодження ТУ зазначені в документі СОУ НАЕК 077:2020, з яким можна ознайомитися на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням https://www.energoatom.com.ua/information-for-members.html.
2. Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Наразі існує достатня кількість ТУ, погоджених ДП «НАЕК «Енергоатом», щоб забезпечити проведення конкурентних торгів на дану закупівлю.
Схеми, креслення
Дата подання: 29 вересня 2022 17:54
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 17:49
Просимо надати схеми, креслення тощо, для більш детального прорахунку шаф.
Відповідь: Відповідь підготовлена інженерно-технічною дирекцією виконавчої дирекції з виробництва та ремонтів:
Інформація, яка необхідна для прорахунку шаф, наведена в розділі А.4 Додатку А до технічної спеціфікації ТСдоПЗ (т).23.0009.0004-2021 (Додаток 4 до тендерної документації).
Інформація, яка необхідна для прорахунку шаф, наведена в розділі А.4 Додатку А до технічної спеціфікації ТСдоПЗ (т).23.0009.0004-2021 (Додаток 4 до тендерної документації).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 листопада 2022
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 листопада 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій