Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори)
Очікувана вартість
1 177 950,00 UAH
UA-2022-09-11-000055-a 4ffa7b22e887475693cc1daedfeacbf5
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володіна

+380613967770 volodina75@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20517768
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, ВУЛИЦЯ КОЗАЦЬКА, будинок 17
Контактна особа: Олена Володіна
+380613967770
volodina75@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2022 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2022 17:00
Початок аукціону: 26 вересня 2022 15:33
Очікувана вартість: 1 177 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 889,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Закупівля здійснюється для забезпечення життєво необхідних потреб внутришньопереміщених та евакуйованих жителів м. Енергодара на період дії воєнного стану, за міською «Програмою соціальної допомоги у м. Енергодарі на 2021-2022 роки», затвердженою рішенням Енергодарської міської ради від 24.12.2020 №36.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Продуктові набори ( до набору входить: борошно пшеничне, 2 кг; цукор, 1кг; макаронні вироби, 1кг; крупа гречана, 1 кг; рис, 1 кг; вівсяні пластівці, 1 кг; чай сортовий, 100гр; консерви з риби, 2 шт.; олія рафінована соняшникова 1л; згущене молоко, 1шт.; кондитерські вироби (500 г) 1 уп.; сіль, 1 кг; тушонка (м'ясо тушковане), 2 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний 226 корпус 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 робочих днів з дня поставки Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2022 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2022 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2022 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 18:52
Зміни до оголошення продукти харчування.docx
12 вересня 2022 16:03
Зміни до оголошення продукти харчування.docx
11 вересня 2022 10:57
оголошення продукти харчування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо продукціі
Дата подання: 14 вересня 2022 11:56
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:49
Добрий день, при підготовці комерційної пропозициї виникли наступні запитання: 1. Консерви з риби (до набору входить 2 шт.) - консерви в маслі або в томаті, з якої сировини, сардини, кілька або інще? 2. Згущене молоко - яка вага однієї штуки? 3. Тушонка (м'ясо тушковане) (до набору входить 2 шт.) - яка вага однієї штуки, з якої сировини, свинина, яловичіна, курятина? 4. Крупа може бути розфасована по 800г.? 5. Вівсяні пластівці можно замінити двома пачками по 500г.? 6. 1500 наборів, це буде одна поставка або кілька? Дякую за відповіді!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за питання. Головні критерії закупівлі: товар повинен відповідати вимогам ДСТУ ,ТУ або ГОСТ та вартість продуктового набору – не більше 785,30 грн. (Додаток 2 до Оголошення) тому:
1. Консерви з риби - не має значення консерви в маслі або в томаті та з якої сировини. 2. Згущене молоко може бути будь якої ваги. 3. Тушонка (м'ясо тушковане) - не має значення з якої сировини, та може бути будь якої ваги. 4 Крупа повинна бути розфасована по 1 кг , або по 500 г (загальна вага 1 кг). 5. Вівсяні пластівці можна замінити двома пачками по 500 г, головне щоб загальна вага становила 1 кг. 6. 1500 наборів бажано поставити однією поставкою.
Уточнення, щодо надання документів переможцем.
Дата подання: 15 вересня 2022 16:35
Дата відповіді: 15 вересня 2022 16:55
Доброго дня, будь ласка надайте роз'яснення, стосовно того, яким чином та на яку адресу необхідно буде передати документи переможця закупівлі під час укладання договору про закупівлю, якщо місцезнаходження замовника є м. Енергодар, яке є тимчасово окупованою територією та де саме буде відбуватися підписання договору про закупівлю.
Відповідь: Добрий день! Дякую за питання. Енергодар Запорізької області це юридична адреса Замовника. Під час дії военного стану в Україні Замовник тимчасово знаходиться в місті Запоріжжі, тому і передача документів переможця закупівлі і підписання договору про закупівлю буде відбуватися у м. Запоріжжя, пр. Соборний, 226, корп. 10, ЗНУ (місце поставки товару)
щодо надання документів в електронному вигляді
Дата подання: 15 вересня 2022 16:53
Дата відповіді: 15 вересня 2022 17:23
Доброго дня, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно розділу IV п.1 прописано, що документи на переможця спрощеної закупівлі повинні бути подані в електронному вигляді через електронну систему закупівель, але електронна система закупівель не дає технічної можливості це зробити, будь ласка внесіть зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або надайте розяснення, щодо цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за питання, до оголошення будуть внесені зміни.
щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 16 вересня 2022 12:48
Дата відповіді: 16 вересня 2022 14:24
Доброго дня, шановний Замовник надайте будь ласка відповіді на наступні питання, щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. У Додатку №2 до оголошення «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі..» зазначено, що пакети (коробки) для фасування наборів – за рахунок Постачальника, чи означає це те, що у таблиці пункті 14 форми «Пропозиція» Додатку №1 до оголошення Постачальник повинен зазначити ціну на пакет (коробка) 0,00 грн. чи Постачальник може зазначити ціну на пакет (коробку), таку яку вважає доцільною. 2. У додатку №1 до оголошення в таблиці у стовпчику 2 «Найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик» чи необхідно Постачальнику зазначати торгову марку та основні характеристики товару, якщо у примітках пункті 5 зазначено, що внесення в форму «Пропозиція» будь -яких змін неприпустимо. 3. У Додатку №3 до оголошення, пункт 2 зазначено, що необхідно надати копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на пропонований товар, але згідно чинного законодавства України сертифікація в Україні є добровільною, чи може Постачальник надати на товар будь-який документ, щодо якості на товар (декларація виробника або посвідчення якості або висновок сес або експертний висновок або сертифікат відповідності чи інше) та при наданні цих документів, які вже засвідчують якість товару чи обов’язково додатково надавати саме паспорт якості на товар, бо не всі виробники/постачальники надають саме паспорт якості на товар, а згідно чинного законодавства України надають інші документи, які посвідчують якість товару. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за питання. 1. У Додатку №2 до оголошення «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі..» зазначено, що пакети (коробки) для фасування наборів – за рахунок Постачальника, тому, так, Постачальник повинен зазначити ціну на пакет (коробка) 0,00 грн. 2.У додатку 1 до Оголошення Постачальник повинен зазначити торгову марку та основні характеристики товару. Інформація надана в складі пропозиції повинна бути достовірною. 3. Постачальник може надати на товар будь-який документ, щодо якості на товар (декларація виробника або посвідчення якості або висновок сес або експертний висновок або сертифікат відповідності чи інше). Якщо якість товару буде засвідчена іншим документом, то надавати паспорт якості на товар не обов’язково.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 вересня 2022 15:09
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, в тій редакції, в якій вони викладені
Документи:
23 вересня 2022 15:10
Електронний підпис
23 вересня 2022 15:09
Протокол про відміну.docx