Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт укриття в Буській ЗЗСО I-III ст. №2 Буської міської ради в м. Буськ Львівської області».
Очікувана вартість
511 248,00 UAH
UA-2022-09-09-008486-a 9226ea87f54e43e092c75b7e4130583a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ричель Марія Іванівна

380326430079
380326421130
osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44011315
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вулиця Петрушевича Е.,будинок 27
Контактна особа: Ричель Марія Іванівна
380326430079,380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2022 17:00
Очікувана вартість: 511 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 556,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.16.1 Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р р/р UA808201720314281013301104598, МФО 820172 ДКСУ м. Київ. 2.16.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.16.3. Розмір забезпечення пропозиції: 2 000,00 грн. (сім тисяч гривень, 00 копійок) 2.16.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше строку, протягом якого пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 2.16.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.16.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.16.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч. 13 статті 14 Закону. 2.16.8. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт укриття в Буській ЗЗСО I-III ст. №2 Буської міської ради в м. Буськ Львівської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул.Шкільна, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи упродовж 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів та тільки в межах відповідних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.16.1 Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р р/р UA808201720314281013301104598, МФО 820172 ДКСУ м. Київ. 2.16.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.16.3. Розмір забезпечення пропозиції: 2 000,00 грн. (сім тисяч гривень, 00 копійок) 2.16.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше строку, протягом якого пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 2.16.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.16.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.16.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч. 13 статті 14 Закону. 2.16.8. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2000 UAH
09 вересня 2022 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 15:20
Оголошення.docx
09 вересня 2022 15:20
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
09 вересня 2022 15:19
Додаток №2 Інші вимоги.docx
09 вересня 2022 15:19
Додаток №4 Проект договору.docx
09 вересня 2022 15:19
Додаток №5 Форма банківської гарантії.docx
09 вересня 2022 15:19
Додаток №1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення до дефектного акту
Дата подання: 13 вересня 2022 15:06
Дата відповіді: 13 вересня 2022 16:58
в технічній специфікації на закупівлю робіт: у дефектному акті п.38 не відповідає п.39, прошу роз'яснити, дякую
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, п. 38 Дефектного акту містить один перелік і об'єми робіт, а п. 39 - інший. Таким чином, кожен пункт дефектного акту буде різнитися з попереднім, оскільки містить весь перелік та об'єми робіт, які необхідно виконати.
Роз'яснення до дефектного акту
Дата подання: 13 вересня 2022 20:45
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:03
у п.38 дефектного акту облицювання стін є 12м2, а наступний пункт плитки облицювальні є в обсязі 54,3м2. Якась не відповідність!?
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, слід брати до уваги обсяг плитки облицювальної - 54,3м2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ" 509 137,65
UAH з ПДВ
509 137,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 вересня 2022 14:58
Електронний підпис
20 вересня 2022 13:21
платіж_банк.jpg
20 вересня 2022 13:10
КОШТОРИС.zip
20 вересня 2022 13:10
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 вересня 2022 13:10
4_ГЛ_відвід_будмайданч.pdf
20 вересня 2022 13:10
дов_ДФС.pdf
20 вересня 2022 13:10
Довідка_Замовника.pdf
20 вересня 2022 13:10
1_ГЛ_витрати.pdf
20 вересня 2022 13:10
10_проект_договору.pdf
20 вересня 2022 13:10
13_відомості.pdf
20 вересня 2022 13:10
2_ЛЗ_формал_помилки.pdf
20 вересня 2022 13:10
6_ГЛ_ціна пропозиції.pdf
20 вересня 2022 13:10
12_рух_грош_кошт.pdf
20 вересня 2022 13:10
5_ГЛ_термін експлуат.pdf
20 вересня 2022 13:10
7_ЛЗ_звернення Замовника.pdf
20 вересня 2022 13:10
баланс_2021.pdf
20 вересня 2022 13:10
14_згода індані.pdf
20 вересня 2022 13:10
Банківська Гарантія.zip
20 вересня 2022 13:10
2.5_установчі документи.7z
20 вересня 2022 13:10
9_дов_банк.jpg
20 вересня 2022 13:10
2.4_повноваження_особи.7z
20 вересня 2022 13:10
3_ГЛ_дотрим_норм ДБН.pdf
20 вересня 2022 13:10
ліцензія.7z
20 вересня 2022 13:10
2.3_ДОСВІД.7z
20 вересня 2022 13:10
2.6_ІСО.7z
20 вересня 2022 13:10
2.2_Працівники.7z
20 вересня 2022 13:10
2.1_МТБ.zip
20 вересня 2022 13:10
15_погодж_техзавд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ"
#43181378
Переможець 509 137,65
UAH з ПДВ
21 вересня 2022 16:12

Документи

21 вересня 2022 16:12
Електронний підпис
21 вересня 2022 16:11
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2022 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЕМСІ І КОМПАНІЯ"
#43181378
509 137,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2022 16:12
Електронний підпис
21 вересня 2022 16:11
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:08
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 12:37
Підписаний договір.pdf укладений
30 вересня 2022 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 509 137,65
UAH