Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісні меблі» (код 39130000-2 за ДК 021:2015) (Збірно-розбірні стелажі)
Очікувана вартість
168 440,10 UAH
UA-2022-09-09-000243-a 05f16aaa90714de7a1634caad2500654
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Головач

+380634276136 a.holovach@ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт: https://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2
Контактна особа: Андрій Головач
+380634276136
a.holovach@ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2022 11:30
Очікувана вартість: 168 440,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 684,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


«Офісні меблі» (код 39130000-2 за ДК 021:2015) (Збірно-розбірні стелажі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Збірно-розбірні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс до 50% протягом 10 календарних днів з дати отримання Покупцем рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Подальші розрахунки здійснюються протягом 10 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного(-их) електронного(-их) первинного(-их) документа(-ів) (видаткової(-их) накладної(-их)). Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій