Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифуга з охолодженням з плашечним ротором)
Очікувана вартість
1 389 372,99 UAH
UA-2022-09-08-009852-a 5b3e0dac61ec4b18a772baacf1a4838c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2022 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 20 вересня 2022 15:59
Очікувана вартість: 1 389 372,99 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 946,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42930000-4: Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами). НК 024:2019: 15117 — Низькошвидкісна центрифуга з охолоджувачем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Центрифуга з охолодженням з плашечним ротором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 42931100-2 — Лабораторні центрифуги та приладдя до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2022 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 1 122 000,00
UAH
1 099 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 1 250 435,00
UAH
1 101 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 вересня 2022 11:29
Електронний підпис
16 вересня 2022 13:25
Електронний підпис
16 вересня 2022 12:23
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2022 12:23
Листи, довідки.pdf
16 вересня 2022 12:23
Документи ТОВ Ледум.pdf

Публічні документи

16 вересня 2022 08:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 1 099 500,00
UAH
26 вересня 2022 17:54

Документи

26 вересня 2022 17:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2022 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
1 099 500,00
UAH
Документи

Документи

26 вересня 2022 17:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2023 12:00
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 17:00
ДУ 2 09_478_10_2022 (2).pdf зміни до договору
04 листопада 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 15:40
09_478 ДУ 1 (3).pdf зміни до договору
04 листопада 2022 13:36
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 13:14
Kvytantsiia.pdf укладений
12 жовтня 2022 13:05
Instruktsiia.pdf укладений
12 жовтня 2022 13:05
Dohovir pro zakupivliu 09-478-10-2022 vid 11.10.2022.pdf укладений
12 жовтня 2022 13:05
Dohovir pro zakupivliu 09-478-10-2022 vid 11.10.2022. Pidpys 42574629.p7s укладений
12 жовтня 2022 13:05
Dohovir pro zakupivliu 09-478-10-2022 vid 11.10.2022. Pidpys 21869802.p7s укладений
12 жовтня 2022 13:05
Dohovir pro zakupivliu 09-478-10-2022 vid 11.10.2022. Pechatka 21869802.p7s укладений
12 жовтня 2022 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана з технічних причин з метою здійснення оприлюднення інформації в системі у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09/478-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 4.1.1. пункту 4.1. , пунктами 11.3., 15.7. договору, з урахуванням листа постачальника сторони дійшли згоди продовжити строк поставки продукції та строк дії договору; з урахуванням підпункту 3.4.1. пункту 3.4. договору замовником проводиться попередня оплата на підставі оригіналу рахунку фактури
Номер договору про закупівлю: 09/478-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 1 099 500,00
UAH