Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рації !!!УВАГА!!!! дана процедура не проводиться за положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» а є виключно інструментом для збору інформації з метою розширення кола постачальників та отримання актуальної інформації щодо рівня цін. Очікувана вартість закупівлі 100 000,00 грн. в системі вказана виключно з технічною метою для заповнення електронного поля та формування оголошення, вказана сума не є орієнтиром для учасників.
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-09-07-007940-a 1facab17205047e8a15d2bdc1fda2083
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Биховченко Іван Іванович

0672613715 tenderglevaha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04359146
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ВОКЗАЛЬНА, будинок 26
Контактна особа: Биховченко Іван Іванович
0672613715
tenderglevaha@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


!!!УВАГА!!!! дана процедура не проводиться за положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» а є виключно інструментом для збору інформації з метою розширення кола постачальників та отримання актуальної інформації щодо рівня цін.
Очікувана вартість закупівлі 100 000,00 грн. в системі вказана виключно з технічною метою для заповнення електронного поля та формування оголошення, вказана сума не є орієнтиром для учасників.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Рації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі не пізніше 30 банківських днів у відповідності до вимог чинного законодавства та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2022 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 15:01
Оголошення для прозорро.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 99 999,90
UAH з ПДВ
99 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Очікує рішення 99 999,90
UAH з ПДВ
16 вересня 2022 00:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 вересня 2022 09:55
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби
Документи:
16 вересня 2022 09:55
Електронний підпис
16 вересня 2022 09:55
Протокол відміна.docx