Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 899,40 UAH
UA-2022-09-07-002988-a 80104ae334544a2d8f1bcec670545878
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Субота

+380955926892 muzejsprotivu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУЗЕЙ СПРОТИВУ ГОЛОДОМОРУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43551204
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalnij-zaklad-muzej-sprotivu-golodomoru-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. СТАРОКОЗАЦЬКА, буд. 40 Б
Контактна особа: Ганна Субота
+380955926892
muzejsprotivu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку StoraEnso Zoom А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2022  —  21 вересня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку StoraEnso Zoom, А3, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2022  —  21 вересня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 вересня 2022 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТД "ПРАЙД-СЕРВІС""
#35863781
Переможець 6 899,40
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 22:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 22:45
2210.pdf укладений
28 вересня 2022 22:44