Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – видалення аварійних та сухостійних дерев у м.Запоріжжя
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2022-09-07-001063-a 589b88596bec454eb5b431896ec74841
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 17:00
Початок аукціону: 19 вересня 2022 11:34
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 16000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за зеленими насадженнями – видалення аварійних
та сухостійних дерев у м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 16000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
07 вересня 2022 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 09:38
Оголошення.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 11_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 4_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 1_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 10_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 8_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 5_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 9_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 2_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 6_с технічне завдання.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 7 Проект договору.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 12_с.docx
07 вересня 2022 09:38
Додаток 3_с кваліфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВНЕСЕННЯ ЗМІН
Дата подання: 12 вересня 2022 12:00
Дата відповіді: 12 вересня 2022 19:31
Доброго дня, шановний Замовник! У Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ЗАМОВНИК зазначає обов’язкову наявність наступної транспортних засобів, які призначені для виконання послуг, за наявності яких буде здійснено покіс, збирання, навантаження та перевезення до місця захоронення: • автопідіймач – не менше 1-ї одиниці Просимо звернути увагу Замовника на те, що автопідіймач застосовується для підйому авто на СТО. Дане обладнання ніяким чином не підходить для надання послуг, які є предметом закупівлі - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Догляд за зеленими насадженнями – видалення аварійних та сухостійних дерев у м. Запоріжжя). Для видалення аварійних та сухостійних дерев Учаснику необхідний СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДЙОМНИК, який за своїми технічними характеристиками надасть змогу працівникам піднятися на необхідну висоту для обрізання дерев. Просимо ЗАМОВНИКА внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для якісного надання послуг учасниками закупівлі. ДЯКУЄМО!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за уточнення.
Учасник для надання послуг згідно предмету закупівлі у складі пропозиції може надати інформацію щодо наявності автогідропідіймача, автопідйомника або інше, що дасть змогу працівникам піднятися на необхідну висоту для обрізання дерев.
ЗАПИТАННЯ
Дата подання: 12 вересня 2022 12:11
Дата відповіді: 12 вересня 2022 19:23
Шановний Замовник! Якщо учасник у складі тендерної пропозиції надасть для підтвердження обов’язкової наявності транспортних засобів, які призначені для надання послуг, замість АВТОПІДІЙМАЧА СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДЙОМНИК, чи буде це причиною для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Доброго дня.
Ні, не буде причиною для відхилення пропозиції

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Монтажні системи 3 040 374,97
UAH з ПДВ
3 040 374,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЮАС" 3 193 500,00
UAH з ПДВ
3 193 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2022 16:17
Електронний підпис
16 вересня 2022 16:00
Електронний підпис
16 вересня 2022 11:33
Електронний підпис
16 вересня 2022 11:28
16.Фінансова звітність.pdf
16 вересня 2022 11:28
17.Статут Монтаж Систем.pdf
16 вересня 2022 11:28
18.Ліцензія.pdf
16 вересня 2022 11:28
2.1.Додаток 3 Лист.pdf
16 вересня 2022 11:28
Гарантія 4040-22.7z
16 вересня 2022 11:28
Запоріжжя.zip

Публічні документи

15 вересня 2022 14:52
Електронний підпис
15 вересня 2022 14:39
КП Запоріжжя.pdf
15 вересня 2022 14:39
забезпечення запоріжжя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Монтажні системи

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 4040-22.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "ЮАС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Монтажні системи
#40303510
Очікує рішення 3 040 374,97
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 11:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 вересня 2022 11:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При оголошенні тендеру було допущено помилку в частині технічного опису предмету закупівлі.
Документи:
21 вересня 2022 11:24
Електронний підпис
21 вересня 2022 11:23
Протокол відміни тендеру.pdf