Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, знешкодження та організації утилізації медичних відходів категорії «В» та «С» ; Код ДК 021:2015- 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2022-09-06-004445-a 0ae93547b07c4740a42256880ccb83ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозова Тетяна Миколаївна

+380486860259 tt19042020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР)
Код ЄДРПОУ: 01982212
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Грозова Тетяна Миколаївна
+380486860259
tt19042020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2022 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 10:00
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Послуги надаються згідно з вимогами Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР, зі змінами. 2. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля (надати гарантійний лист у довільній формі). 3. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством, щодо поводження з медичними відходами (надати гарантійний лист у довільній формі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга зі збирання, перевезення, зберігання, знешкодження та організації утилізації медичних відходів категорії «В» та «С»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, м.Чорноморськ вул. Віталія Шума, 4. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно на підставі отриманих рахунків та підписаних Сторонами Актів прийняття наданих послуг, протягом 10 календарних днів з дня підписання Акту прийняття наданих послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2022 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2022 12:18
Тендерна документ.Медичні відходи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 191 391,00
UAH з ПДВ
191 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2022 16:10
Електронний підпис
15 вересня 2022 16:10
цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2022 16:10
Витяг з ЄДР 15.09.2022 р.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.23 інструкція Екотром 2.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.19 сертифікат ISO 45001.pdf
15 вересня 2022 16:10
наказ Товстуха Т.О.pdf
15 вересня 2022 16:10
Виписка з ЄДРПОУ 19.08.2022.pdf
15 вересня 2022 16:10
Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2022 16:10
протоколы обучения.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.12 MAN.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.14 ISO 9001-2.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.16 ISO 14001-2.pdf
15 вересня 2022 16:10
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.17 Nissan.pdf
15 вересня 2022 16:10
COVID-Free.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.15 ISO 14001.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.13 ISO 9001-1.pdf
15 вересня 2022 16:10
Статут + Опис 12.01.2022.pdf
15 вересня 2022 16:10
протокол №38 від 18.09.2019.pdf
15 вересня 2022 16:10
27.21 Страховка на МАН 2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 191 391,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 16:32

Документи

19 вересня 2022 16:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
191 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 13:40
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 13:37
Дод.уг._4 від02.03.2023 Укрекопром.pdf зміни до договору
02 березня 2023 13:36
Дод.уг._3 Укрекопром від 30.12.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:31
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 14:01
Договір 7010 від 23.09.2022.pdf зміни до договору
23 вересня 2022 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): НСЗУ-1 на суму 38278 грн.20 коп; НСЗУ-2 на суму 153112 грн.80 коп.
Номер договору про закупівлю: 7010
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-IX та подовження строку дії воєнного стану в Україні Указами Президента від 14 березня 2022 р. № 133/2022, від 18.04.2022 р. № 259/2022, від 17.05.2022 р. №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», та подовженого Указом Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 від 28 лютого 2022 р. № 169» та постановою Кабінету Міністрів України 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями замовники ( крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 Постанови 169) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, без граничних обмежень щодо очікуваної вартості предмета закупівлі, із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 7010
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупки з початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 7010
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі,зокрема з урахування фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору зменшується на 99 790.20 грн., у т.ч. ПДВ (20%) 16 631.70 грн
Номер договору про закупівлю: 7010
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 91 600,80
UAH (в тому числі ПДВ 15 266,80 UAH)