Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вилковий автонавантажувач в/п 7 т
Очікувана вартість
9 065 846,00 UAH
UA-2022-09-06-001878-a 657b165556964d858a81698ad6efbf16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорожан Лілія Анатоліївна

+380968225372 pla1008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Ренійський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125809
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, вул. Дунайська, буд. 188
Контактна особа: Дорожан Лілія Анатоліївна
+380968225372
pla1008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2022 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2022 16:00
Початок аукціону: 27 вересня 2022 11:35
Очікувана вартість: 9 065 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 329,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), затвердженою Наказом № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає три відсотка від очікуваної вартості закупівлі визначеній у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Державне підприємство «Ренійський морський торговельний порт» Місцезнаходження Замовника: вул. Дунайська, 188, м. Рені, Одеська область, Україна, 68602 Код ЄДРПОУ: 01125809 IBAN UA 323223130000002600815394842 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. *6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). На кожен лот подається окрема гарантія (у разі проведення закупівлі за лотами). 3.3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), перераховуються на рахунок Замовника.не вимагається.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 271975.38 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, вносить шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 3 % вартості договору на реєстраційний рахунок Замовника IBAN UA 323223130000002600815394842 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, Державне підприємство «Ренійський морський торговельний порт», ЄДРПОУ 01125809. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


проведення спрощеної закупівлі у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вилковий автонавантажувач в/п 7 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська область, Рені, Дунайська 188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42415110-2 — Вилкові автонавантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару всі розрахунки здійснюються протягом 30 робочих днів з моменту поставки товару згідно виставленого рахунку Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), затвердженою Наказом № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає три відсотка від очікуваної вартості закупівлі визначеній у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Державне підприємство «Ренійський морський торговельний порт» Місцезнаходження Замовника: вул. Дунайська, 188, м. Рені, Одеська область, Україна, 68602 Код ЄДРПОУ: 01125809 IBAN UA 323223130000002600815394842 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. *6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). На кожен лот подається окрема гарантія (у разі проведення закупівлі за лотами). 3.3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), перераховуються на рахунок Замовника.не вимагається.

Сума забезпечення: 271975.38 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, вносить шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 3 % вартості договору на реєстраційний рахунок Замовника IBAN UA 323223130000002600815394842 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, Державне підприємство «Ренійський морський торговельний порт», ЄДРПОУ 01125809. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.
12 вересня 2022 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2022 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2022 10:47
Проєкт_ Договору_автонавантажувачі_зміни (1).doc
09 вересня 2022 10:22
Проєкт_ Договору_автонавантажувачі_.doc
09 вересня 2022 10:15
Проєкт_ Договору_автонавантажувачі_.doc
06 вересня 2022 10:27
Проєкт_ Договору_автонавантажувачі_.doc
12 вересня 2022 10:47
Оголошення_автонавантажувачі_зміниdocx (1).docx
09 вересня 2022 10:22
Оголошення_автонавантажувачі_docx.docx
09 вересня 2022 10:15
Оголошення_автонавантажувачі_docx.docx
06 вересня 2022 10:27
Оголошення_автонавантажувачі_docx.docx
09 вересня 2022 10:22
Додаток_2_автонавантажувачі.doc
09 вересня 2022 10:15
Додаток_2_автонавантажувачі.doc
06 вересня 2022 10:27
Додаток_2_автонавантажувачі.doc
09 вересня 2022 10:22
Додаток_1_цінова_пропозиція_автонавантажувачі.docx
09 вересня 2022 10:15
Додаток_1_цінова_пропозиція_автонавантажувачі.docx
06 вересня 2022 10:27
Додаток_1_цінова_пропозиція_автонавантажувачі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог додатку 2
Дата подання: 08 вересня 2022 10:17
Дата відповіді: 09 вересня 2022 10:11
Шановний Замовник! Враховуючі те, що Вами оголошено закупівля вилкових навантажувачів, а не процедура щодо проведення гарантійного ремонту та технічного обслуговування, просимо Вас внести зміни в оголошення, а саме: п.1.1.1 "Документи, підтверджуючий спроможність Учасника проводити гарантійні ремонти та технічне обслуговування предмету закупівлі в гарантійний період" замінити на п.1.1.1 "Документи, підтверджучі спроможність Учасника здійснити постачання предмета закупівлі та проведення гарантійного ремонту та технічне обслуговування предмету закупівлі в гарантійний період". Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено до п. 12.1 Оголошення
Документи, підтверджучі спроможність Учасника здійснити постачання предмета закупівлі та проведення гарантійного ремонту та технічне обслуговування предмету закупівлі в гарантійний період
Щодо документів п.1.1.1 додатку 2 до оголошення
Дата подання: 08 вересня 2022 10:29
Дата відповіді: 09 вересня 2022 10:12
Просимо Вас надати розьяснення, Вами вимагається від учасників "наявність обслуговуючого персоналу (надаються копії дипломів та /або інших кваліфікаційни документів фахівців (слюсаря,електрогазозварника). По перше, здійснюється закупівля товару, по друге що ці за роботи, буде здійснювати електрогазозварник під час гарантійного обслуговування вилкового навантажувача!!!!. Просимо внести зміни в оголошення та встановити вимогу " наявність кваліфікаційного персоналу, щодо постачання предмета закупівлі, а також персоналу, який здійснює гарантійний ремонт та технічне обслуговування (надається довідка в довільній формі). Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п. 5 статті 1 Закону України “Про захист прав споживачів” впродовж гарантійного строку виробник, продавець або інша третя особа зобов’язується проводити безкоштовний ремонт або заміну виробу у разі його несправності. Гарантійний строк вступає в дію з моменту передачі товару споживачеві, якщо інше не передбачено договором купівлі-продажу.
Вилковий навантажувач має такі основні частини: металоконструкція, ДВЗ, гідравлічне та електричне обладнання. При настанні гарантійного випадку гарантійному ремонту може підлягати будь-яка складова частина навантажувача у тому числі із проведенням зварювальних робіт металоконструкції. Тому у вимозі є і слюсар і електрозварник.
щодо надання документів п1.1.1 додатку 2 до оголошення
Дата подання: 08 вересня 2022 10:39
Дата відповіді: 09 вересня 2022 10:13
Просимо надати розьяснення, щодо вимоги " наявність Дозволу та або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану в органах Держпраці при виконання робіт "на висоті понад 1,3 метра" . На підставі, якого нормативного документу Вами встановлена данна вимога? Як саме Ви визначили до предмету закупівлі "вилкового навантажувача" потребу данного докумету (дозволу) для проведення ремонту або технічного обслуговування??? Просимо Вас "виключити" дану вимогу з оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п. 5 статті 1 Закону України “Про захист прав споживачів” впродовж гарантійного строку виробник, продавець або інша третя особа зобов’язується проводити безкоштовний ремонт або заміну виробу у разі його несправності. Гарантійний строк вступає в дію з моменту передачі товару споживачеві, якщо інше не передбачено договором купівлі-продажу.
Відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 р №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (надалі Порядок) та Додатків 3 та 7 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) - вилковий навантажувач є устаткованням підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме відноситься до технологічних транспортних засобів та/або вантажопідіймальних машин. Згідно Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), а саме – п.3 Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, що при виконанні робіт з устаткуванням підвищеної небезпеки з висотними розмірами навантажувача 2850-5573мм є обов’язковою вимогою.
щодо вимог п1.1.2 додатку 2 до оголошення
Дата подання: 08 вересня 2022 11:19
Дата відповіді: 09 вересня 2022 10:13
Шановний Замовник ! Просимо надати розьяснення відповідно до вимоги "Документальне підтвердження (надається оригінал або копія документу) того, що Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015 у сфері сертифікації: - "ПОСТАЧАННЯ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПОРТОВОГО ГОСОПДАРСТВА". По перше, чому встановлена вимога щодо "постачання обладання для експлуатації портового господарства", в ДСТУ ISO 9001:2015 не встановлені конкретні вимоги до данного процеса "постачання обладання для експлуатації портового господарства". Враховуючі те, що вилковий автонавантажувач використовуються в різних сферах господарства, то вимагаємо убрать дискримінаційну вимогу та викласти в такій редакції " Документальне підтвердження (надається оригінал або копія документу) того, що Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015 у сфері сертифікації "торгівля технікою" . Також звертаємо Вашу увагу на те, що система управління якістю підтверджується ДСТУ ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 9001:2015. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДП «Ренійський морський торговельний порт» є підприємством, підпорядкованим Міністерству Інфраструктури України та проводить свою діяльність виключно для перевантаження та зберігання вантажів в порту. У своїй діяльності порт, окрім загальних нормативно правових актів користується окремим нормативно-правовим актам, які стосуються саме портової діяльності. Портова діяльність відрізняється від інших додатковими вимогами (наприклад підвищена вологість, інтенсивність, корозійна активність, роботи виключно на відкритих складах, нерівних поверхнях тощо). Отже нашому підприємству важливе уточнення саме на обладнання для портового господарства, та учасник має довести, що Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015.
Внесення змін до додатку №2 до оголошення
Дата подання: 08 вересня 2022 11:30
Дата відповіді: 09 вересня 2022 10:14
Шановний Замовник! Для підтвердження "Системи управління якістю" щодо проведення "ремонту і технічне обслуговування техніки" пропонуємо в додатку №2 внести пунтк 1.1.3 , а саме: Документальне підтвердження (надається оригінал або копія документу) того, що Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015 у сфері сертифікації «ремонт і технічне обслуговування техніки». Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо спроможності учасника проводити ремонт і технічне обслуговування обладнання вказана в п.12.1 Оголошення, а саме - наявність Дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки з ремонту та технічного обслуговування технологічних транспортних засобів та/або вантажопідіймальних кранів і машин.
Щодо вимог Оголошення 12.1 Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону
Дата подання: 09 вересня 2022 11:11
Дата відповіді: 12 вересня 2022 10:32
Шановний Замовник! Вами ЩЕ РАЗ встановлена вимога "наявність обслуговуючого персоналу (надаються копії дипломів та/або інших кваліфікаційних документів фахівців – (слюсаря, електрогазозварника)" та враховуючі Вашу відповідь "Згідно з п. 5 статті 1 Закону України “Про захист прав споживачів” впродовж гарантійного строку виробник, продавець або інша третя особа зобов’язується проводити безкоштовний ремонт або заміну виробу у разі його несправності. Гарантійний строк вступає в дію з моменту передачі товару споживачеві, якщо інше не передбачено договором купівлі-продажу. Вилковий навантажувач має такі основні частини: металоконструкція, ДВЗ, гідравлічне та електричне обладнання. При настанні гарантійного випадку гарантійному ремонту може підлягати будь-яка складова частина навантажувача у тому числі із проведенням зварювальних робіт металоконструкції. Тому у вимозі є і слюсар і електрозварник." ПО ПЕРШЕ - ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПЕВНИХ ФАХІВЦІВ В ШТАТІ ПІДПРИЄМСТВА; ПО ДРУГЕ- ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК ЩЕ ПОТРІБНО ВСТАНОВИТИ, ЯКА ПРИЧИНА ПОЛОМКИ (БРАК ЗАВОДУ ВИРОБНИКА ЧИ ЄКСПЛУАТАЦІЯ НАВАНТАЖУВАЧА НЕ ПОПРИЗНАЧЕННЮ) ЩОБ ЗТВЕРДЖУТИ ЩОДО БЕЗКОШТОВНОГО ПРОВЕДЕННЯ РЕМОНТУ; ПО ТРЕТЕ - ЯК ЦЕ ПОТРІБНО ЕКСПЛУАТУВАТИ ВИЛКОВИЙ НАВАНТАЖУВАЧ ЩОБ ПОТІМ ЗДІЙСНЮВАТИ ГАЗОСВАРЮВАЛЬНІ РОБОТИ. ЦЕ ВЖЕ НЕ ГАРАНТІЙ ВИПАДОК, А ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА. ВРАХОВУЧІ ЦЕ ВИ БУДЕ ПРОВОДИТИ ТЕНДЕР НА РЕМОНТ ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОМКИ ЗА ВАШІ КОШТИ, А НЕ ПОСТАЧАЛЬНИК !!!!! ЩЕ РАЗ ВИМАГАЄМО ВНЕСЕННЯ ЗМІН В ОГОЛОШЕННЯ ТЕПЕРЬ УЖЕ В П12.1 "ОГОЛОШЕННЯ" ТА ЗАЗНАЧИТИ " НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ , ЩОДО ПОСТАЧАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А ТАКОЖ ПЕРСОНАЛУ, ЯКИЙ ЗДІЙСНЮЄ ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАЄТЬСЯ ДОВІДКА В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до п. 12. 1 Оголошення
ЩОДО 12.1 Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону:
Дата подання: 09 вересня 2022 11:30
Дата відповіді: 12 вересня 2022 10:34
Шановний Замовник! ВАМИ ЩЕ РАЗ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА "наявність Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану в органах Держпраці при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метра" - ВИ вимгаєте від постачальника цій дозвіл " проте " самі зазначаєте " що вилковий навантажувач є устаткованням підвищеної небезпеки, що ЕКСПЛУАТУЮТЬСЯ (застосовуються) на підставі дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме відноситься до технологічних транспортних засобів та/або вантажопідіймальних машин" ВІДПОВІДНО ВИ ПОВИННІ ОФОРМИТИ ДАННИЙ ДОЗВІЛ, ОСКІЛЬКИ ВИ Є РОБОТОДАВЕЦЬ!!!!! УДАЛІТЬ ДАНУ ВИМОГУ. ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ПОСТАНОВИ №1107 та №77.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми згодні з тим, що вилковий навантажувач є устаткованням підвищеної небезпеки, що
експлуатується (застосовуються) на підставі дозволу та/або декларації відповідності
матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме
відноситься до технологічних транспортних засобів та/або вантажопідіймальних машин та
наше підприємство має отримувати відповідний Дозвіл, але у нашій відповіді йдеться
саме про те, що у разі виникнення гарантійного ремонту, роботодавцем, який
виконуватиме роботи підвищеної небезпеки є саме Постачальник. Отже Підприємство –
Замовник має бути впевнено щодо спроможності постачальника виконувати гарантійні
ремонти, що підтверджується відповідними Дозволами на виконання робіт підвищеної небезпеки саме Постачальника.
Щодо вимоги 12.1 Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону
Дата подання: 09 вересня 2022 12:05
Дата відповіді: 12 вересня 2022 10:36
Шановний Замовник! Щодо вимоги "Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015 у сфері сертифікації: - постачання обладнання для експлуатації портового господарства" . Ваша відповідь "Портова діяльність відрізняється від інших додатковими вимогами (наприклад підвищена вологість, інтенсивність, корозійна активність, роботи виключно на відкритих складах, нерівних поверхнях тощо). Отже нашому підприємству важливе уточнення саме на обладнання для портового господарства, та учасник має довести, що Система Управління організації Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015" . НАДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ : ПО ПЕРШЕ - ЯКЕ САМЕ ВІДНОШЕННЯ МАЄ "ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015"" ДО "підвищеної вологістю, інтенсивністю, корозійної активності, роботи виключно на відкритих складах, нерівних поверхнях тощо"? ПО ДРУГЕ - ЯКЕ САМЕ ВІДНОШЕННЯ МАЄ ПОСТАЧАЛЬНИК ДО ВАШОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОРТУ"??? ПО ТРЕТЕ - ЩОДО сертифікації: - "постачання обладнання для експлуатації портового господарства" - "процесс постачання" один і тож же щодо порта, щодо інших підприємств" , а вот "обладнання для експлуатації портового господарства " є різними, вимоги щодо експлуатації та технічних параметрів зазначаються в Технічному завданню. ЧОМУ ВИ ВВАЖАЕТЕ, ЯКЩО ВИ ПРАЦЮЄТЕ В ПОРТУ, ВАМ ПОТРІБНО ВІД ПОСТАЧАЛЬНИКА ОКРЕМЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ISO 9001:2015:
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які
задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному
застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування
відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним
вимогам.
Отже відповідь на ваше питання це - задоволення вимог замовника, про що йдеться у
вищезазначеному документі.
Розуміючи, що сфера поширення може відрізнятись за формулюванням нами будуть
внесені відповідні зміни.
ЩОДО ВИМОГ ОГОЛОШЕННЯ 12.1 Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону:
Дата подання: 09 вересня 2022 12:30
Дата відповіді: 12 вересня 2022 10:36
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги, які зазначені в пункті " 12.1 Вимоги до учасників електронного реверсивного аукціону" є дискримінаційними, не мають жодного відношення до постачання предмета закупівлі, ВИМОГИ щодо надання дозволів, сертифікатів ISO до процесу який не відображен в ДСТУ ISO 9001:2015 " постачання обладнання для експлуатації портового господарства" , наявність фахівців (певної кваліфікації) слідчить про те, що оголошення прописано під конкретного постачальника. У разі ігнорування щодо внесення змін в оголошення будемо змушені звернутись до Міністерства інфраструктури України та інших органів України, щодо данної закупівлі. УДАЧІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до п. 12. 1 Оголошення
Щодо технічних вимог
Дата подання: 12 вересня 2022 11:29
Дата відповіді: 12 вересня 2022 11:40
Шановний Замовник! За для подачі найоптимальнішої пропозиції, просимо Вас розглянути можливість розширити параметри потужності двигуна вказавши в технічному завданні "не більше" або "не менше" заявленої потужності.
Відповідь: Умовами проведення закупівлі не передбачено надання еквіваленту. У тексті оголошення вказана конкретна назва автонавантажувача, а саме - Автонавантажувач CEYLIFT CY70D.
В частині 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами та доповненнями (далі - Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, зазначення еквіваленту є правом, а не обов’язком замовника, і не порушує вимоги Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів ДП «РМТП», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням. Таким чином, умовами закупівлі визначені рівні умови для поставки автонавантажувача CEYLIFT CY70D.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-06-001878-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 28 вересня 2022 18:58
Вимога щодо скасування протокольного рішення від 28.09.2022 року
Пропозиція не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2022 16:20
Щодо надання учасником ТОВ «КранТехЕлектро» у складі своєї пропозиції «Інформації про технічні характеристики пропонованого товару» повідомляємо, що даний документ не вимагався Замовником у складі подання тендерної пропозиції.
Наданий учасником вищевказаний документ, а саме Таблиця 1 навіть візуально ідентична тій, що вказана Замовником у п. 2.2 Оголошення, і можливо містить формальну (несуттєву) помилку таку як, неповне копіювання тексту чи інше.
Однак, замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Умовами проведення закупівлі не передбачено надання еквіваленту, у тексті оголошення Замовником вказана конкретна назва автонавантажувача, а саме - Автонавантажувач CEYLIFT CY70D та у п. 2.2 надано детальний опис предмету закупівлі.
Учасником ТОВ «КранТехЕлектро» запропоновано товар, що заявлений Замовником, а не еквівалент, тому технічні характеристики запропонованого товару відповідають технічним характеристикам замовленого товару.
Щодо оформлення специфікації (Додаток №1) до договору повідомляємо, що даний документ заповнюється на стадії укладення договору з Переможцем з урахуванням пропозиції учасника спрощеної закупівлі форма якої (Додаток №1 до Оголошення) не передбачає зазначення інформації щодо технічних характеристик товару.
Технічна відповідність предмета закупівлі встановлена на підставі тендерної пропозиції наданої учасником.
Таким чином, враховуючи вищенаведене вимога не підлягає задоволенню, а підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «КранТехЕлектро» - відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

29 вересня 2022 16:20
Протокол розгляду вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро" 8 962 800,00
UAH з ПДВ
8 667 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 9 056 160,00
UAH з ПДВ
8 667 465,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 вересня 2022 16:34
Електронний підпис
23 вересня 2022 16:33
Лист-погодження.pdf.p7s
23 вересня 2022 16:33
Пропозиція.pdf
23 вересня 2022 16:33
Сертифікат ISO.pdf
23 вересня 2022 16:33
Дозвіл.pdf
23 вересня 2022 16:33
Гарантія.zip.p7s
23 вересня 2022 16:33
Лист-погодження.pdf
23 вересня 2022 16:33
Дозвіл.pdf.p7s
23 вересня 2022 16:33
Пропозиція.pdf.p7s
23 вересня 2022 16:33
Сертифікат ISO.pdf.p7s
23 вересня 2022 16:33
Гарантія.zip

Публічні документи

26 вересня 2022 12:05
Електронний підпис
26 вересня 2022 12:05
2.2 Сертифікати ISO.pdf
26 вересня 2022 12:05
1 Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2022 12:05
3 Технічна пропозиція.pdf.p7s
26 вересня 2022 12:05
9 Витяг з ПДВ.pdf.p7s
26 вересня 2022 12:05
2.2 Сертифікати ISO.pdf.p7s
26 вересня 2022 12:05
3 Технічна пропозиція.pdf
26 вересня 2022 12:05
Гарантія 4141-22.7z.p7s
26 вересня 2022 12:05
Гарантія 4141-22.7z
26 вересня 2022 12:05
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 вересня 2022 12:05
8 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2022 12:05
9 Витяг з ПДВ.pdf
26 вересня 2022 12:05
8 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро"
#44233971
Переможець 8 667 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2022 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро"
#44233971
8 667 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 16:31
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 10:04
Договір_автнавантажувачі укладений
17 жовтня 2022 09:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вилковий автонавантажувач в/п 7 т 2 штуки 4 333 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 667 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 444 500,00 UAH)