Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрукти, Овочі (Лот №1 Фрукти, Лот №2 Овочі)
Очікувана вартість
103 185,00 UAH
UA-2022-09-05-005881-a 7db2f20efe734b78bf50efa87dd3a8a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вірт Олена Андріївна

+380684198856 lnvk123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Початкова школа "Один, два, три"
Код ЄДРПОУ: 23885337
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, Любінська, 89в
Контактна особа: Вірт Олена Андріївна
+380684198856
lnvk123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 103 185,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

05 вересня 2022 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2022 14:10
Оголошення.doc
05 вересня 2022 14:10
Додаток 2 Проєкт договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Фрукти
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 73 785,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 368,93 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 кг
Яблука
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022
200 кг
Груша
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022
300 кг
Банан
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022
300 кг
Апельсин
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022
150 кг
Виноград
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022
15 кг
Лимон
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська, 89В
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хробак Роман Михайлович 73 785,00
UAH з ПДВ
73 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2022 17:56
Електронний підпис
13 вересня 2022 17:48
акт на відходи.pdf
13 вересня 2022 17:48
ІSO.pdf
13 вересня 2022 17:48
якість 2.pdf
13 вересня 2022 17:48
ЛИСТ-ВІДГУК ХРОБАК.pdf
13 вересня 2022 17:48
паспортні дані.pdf
13 вересня 2022 17:48
персональні дані.pdf
13 вересня 2022 17:48
протокол охорони праці.pdf
13 вересня 2022 17:48
потужність.pdf
13 вересня 2022 17:48
акт обстеження послуг3.pdf
13 вересня 2022 17:48
декларація про доходи.pdf
13 вересня 2022 17:48
Гаранті.pdf
13 вересня 2022 17:48
правомочність.pdf
13 вересня 2022 17:48
якісне фрукти 1.pdf
13 вересня 2022 17:48
працівники , МТБ.pdf
13 вересня 2022 17:48
Довідки.pdf
13 вересня 2022 17:48
виписка, витяг.pdf
13 вересня 2022 17:48
Загальні відомості.pdf
13 вересня 2022 17:48
гарантії 1.pdf
13 вересня 2022 17:48
досвід фрукти (1).pdf
13 вересня 2022 17:48
медична книжка.pdf
13 вересня 2022 17:48
прав.pdf
13 вересня 2022 17:48
договір на машину.pdf
13 вересня 2022 17:48
17 закон.pdf
13 вересня 2022 17:48
цінова, проект, тех.pdf
13 вересня 2022 17:48
довідка ан. договір.pdf
13 вересня 2022 17:48
Акт обстеження2.pdf
13 вересня 2022 17:48
тех паспорт.pdf
13 вересня 2022 17:48
дезінфекція машини.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хробак Роман Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хробак Роман Михайлович
#1942609152
Переможець 73 785,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2022 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2022 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хробак Роман Михайлович
#1942609152
73 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 16:38
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 14:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 січня 2023 14:14
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 17:47
20_ ФОП ХРОБАК.docx зміни до договору
10 січня 2023 17:46
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:11
Додаткова угода 1 фрукти.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:06
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 16:43
Договір.pdf укладений
03 жовтня 2022 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 98/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Замовник додатковою угодою № 1 продовжив термін дії договору до 28.02.2023 року, завантаживши даний документ на електронному майданчику закупівель. На етапі внесення наступних змін до Договору 98/2022 від 03.10.2022 року Замовник оприлюднює Додаткову угоду № 2, та через технічні умови електронного майданчика закупівель у розділі "Дата завершення дії" повинен вказати наступний день після фактичного завершення терміну дії договору, оскільки система не дає можливості залишити фактичний термін дії Договору. Фактичний кінцевий термін дії Договору до 28.02.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 98/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скан-копія Додаткової угоди №2 до Договору №98/2022 від 03.10.2022
Номер договору про закупівлю: 98/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 01 березня 2023
Сума оплати за договором: 40 945,00
UAH